خاطره ای از حضور جانگ در یک جشن تولد

جون 30, 2009 at 8:37 ب.ظ. بیان دیدگاه

69c77b22

شب تولد دوستم به یک باشگاه رفتیم تا جشن بگیریم.دوستم یکی از دوستان نسبتا صمیمی جانگ هیون سوگ هست.جند میز اختصاصی رزرو کرده بودیم و با دوستان درحال شیطنت بودیم.چند دقیقه بعد از باشگاه رفتیم بیرون تا هوایی بخوریم که جانگ گیون سوک را دیدیم .او داخل ماشینی بود که چند پسر خوش قیافه دیگر هم داخلش بودند.تمام انها داد میزدند و شوخی میکردند.ماشین را پارک کردند و سمت ما امدند.جانگ هیون سوک کلاه بسکتبال پوشیده بود به اضافه تی شرت سفید .دوستم من را به سمت او پرت کرد و گفت این عشقته

من ازش خواستم ساکت بشه و جانگ خندید و گفت حرف نزن….

با هم رفتیم داخل و ساعت ها دور میز اذیت میکردیم و بعد هم روی سن رفتیم تا برقصیم.او از من پرسید جند سال هست اومدی کره ؟من گفتم دو سال.خندید و لیوانش را به لیوان من زد و گفت به سلامتی

بعد توجه م به سمت کفشهایش جلب شد که واقعا شیک و تمیز بود،به خودم میگفتم میشه همچین کفشهایی کثیف هم بشه؟ او هم متوجه نگاه من شد و به کفشهایم نگاه کرد و گفت کفشهات خیلی قشنگه

جانگ واقعا با همه صمیمی بود و غرور نداشت.او و دوستام دور میزهای مردم عین دیوونه ها می رقصیدند.راستی ها سوک جین هم باهاش بود.

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: بازیگران کره, جانگ هیون سوک. Tags: , , .

شکایت از شوهر بازیگر واکنش به توهین به استاد شجریان

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌بندی