مصاحبه با لی مین هو

اوت 22, 2009 at 10:25 ق.ظ. 40 دیدگاه

مراسم باریستا

بخش دوم

minho_cafe5

یکی از دست اندرکاران باریستا از لی پرسید که قهوه دوست دارد یا نه  و او هم جواب داد اره

بعد نوع قهوه را از او پرسید و لی گفت قهوه موچا و چایی سبز و قهوه لاته را دوست دارد.

او با اصرار از لی مین هو خواست تا قهوه درست کند و همچنین هر از گاهی با طرفدارانش جلسات این چینی بگذارد.

لی مین گفت اولین باری ست که انقدر از نزدیک و به صورت صمیمانه با طرفدارانش روبرو شده .

در اخر به طرفدارانش گفتند از او سوال بپرسند

یکی از انها خواست با لی مین هو دست بدهد.تا این حرف را زد لی مین با مهربانی جلو امد و با او (زن)دست داد و بقیه هم با دیددن این صحنه با او دست  دادند.
شرکت برگزار کننده مراسم مسابقه ای برگزار کرد.من کنار لی مین نشستم.سوالات درباره سریال پسران مثل گل بود که خود شرکت دانکین  انها را طراحی کرده بود.

سوالات ساده ای بود مثلا:

1.نقش لی مین هو در سریال چی بود؟

گو جون پیو

2.والیدن گو جون پیو (توی سوال دو به سوال یک جواب داده)چه شرکتی داشتن؟شین هوا

3.تولد لی مین هو کی هست؟بیست و دوم ژوئن

4.تاریخ پخش اخرین قسمت سریال؟31 مارس 2009-08-22

5.خانواده لی مین هو چند نفر بودند؟4

6.تعداد اعضای اف 4 و خانواده جاندی چند نفر بودند؟8

لی مین هو هم  به شوخی گفت می خواد در ازمون شرکت کند.سپس رو به طرفدارانش گفت که به همه علاقه دارد و یک سوال مطرح کرد

«من امروز صبح کی از در خونه بیرون اومدم؟»

و همه خندیدن

کسی نتوانست جواب بدهد ازش خواستیم بگه که قبل از اینجا کجاها سر زده و با کلی خواهش گفت قبل از اینجا سالن زیبایی بوده

من حدس زدم ساعت 10 راه افتاده باشه و جواب هم همین بود.

لی سوال بعدی را پرسید

«تولد ایل وو بهترین دوستم کی هس؟»

که روز نهم سپتامبر هس

و کسی جواب سوال را نمیدانست.

اخرین سوال که شرکت پرسید این بود:»نقطه جذابیت لی مین هو چیست؟»

از ما خواستند جواب هایمان را بنویسیم…

هر کسی چیزی نوشته بود اما لی مین هو گفت جواب این است:

قد بلندم

مترجم یا سی وبلاگ پیتزا مخلوط

ادامه دارد

Entry filed under: گروه اف4, پسران بهتر از گل, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره. Tags: , .

سریال جدید جانگ هیوک:چونو امین حیایی در هالیوود

40 دیدگاه Add your own

  • 1. mohsen  |  اوت 22, 2009 در 11:08 ق.ظ.

    قدش و موهاش

    پاسخ
  • 2. شهريار  |  اوت 22, 2009 در 6:57 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم من الان 4 يا 5 روزه كه قبضو براتون اسكن كردم و فرستادم الانم هرچي مي رم تو آنا فيلم و كد سفارشم رو مي زنم ارور ميده ميشه بگيد سفارش من كي مي رسه؟؟؟

    پاسخ
  • 4. شهريار  |  اوت 22, 2009 در 10:09 ب.ظ.

    شهريار شاياني منش
    شماره سفارش 4736

    پاسخ
  • 5. hasti  |  اوت 22, 2009 در 11:21 ب.ظ.

    ببخشيد من يه عالمه سوال دارم:برنامهjust marriedدر مورد چيه؟اين هفته منظورش از سكانس كيم هيون جونگ و اون دختره چي بود؟يعني ازدواج كرده؟

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  اوت 24, 2009 در 1:59 ق.ظ.

      من که سر در نیاوردم چی نوشتی عزیزم

      پاسخ
  • 7. صدف  |  اوت 23, 2009 در 10:32 ق.ظ.

    ياسي خانم چه طور بفهميم سفارشمون ارسال شده يا نه؟ يا اصلا فيش تاييد شده يا نه؟خواهش مي کنم جواب بديد .سايت انا فيلم قسمت رهگيري وقتي جستجو رو ميزني eror ميده

    پاسخ
  • 9. غزلک  |  اوت 23, 2009 در 10:49 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    تو سفارش بانکی اگه بخوام سفارش پک هم بدم برای هر پک چه مبلغی اضافه کنم؟

    پاسخ
    • 10. پیتزا  |  اوت 24, 2009 در 1:58 ق.ظ.

      سلام ایمییل بزنید

      پاسخ
  • 11. شهريار  |  اوت 23, 2009 در 6:52 ب.ظ.

    ببخشيد ياسي خانم جواب من چي شد؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  اوت 24, 2009 در 2:00 ق.ظ.

      گفتم که ارسال شده
      شنبه

      پاسخ
  • 13. استاد اسدی  |  اوت 24, 2009 در 2:28 ق.ظ.

    حجت الاسلام و لمسلمین حاج سپهر ارین معروف به حسین متولی خالی بند مجددا در سایت ملعونش رویت شده
    و هیکل این نحیس بزرگوار بر روی بستر بلاگفا با نام جعلی اجا اجا
    مجددا فعالیت می کند.از کلاه بردار شدگان عزیز خواهشمندیم ادعای بازگشت وجوه خود را به سمت این وبلاگ محقر و ان سایت مذلل روانه کنند
    بر طبق اخرین اخبار رسیده مدیران سایتها و وبالگ (جمع المکسر وبلاگ)دیگر بعد از شنود خبر فوق الذلک دست به قمه شده و قصد کشت این نوجوان نو پا را دارند.
    بدیهی است بعد از شهادت این یار فرزانه و این نوگل باغ شکفته روح ان مرحوم در اسمانها همنشین ابولفضل و جز خادمین امام حسین می باشد.
    جهت شادی روح این مرحومه مغفوره سه باره خدا او را لعنت کند مرقوم نمایید
    بسی شگفت زده شدیم با این نظر

    پاسخ
  • 15. رزیتا  |  اوت 24, 2009 در 9:08 ق.ظ.

    سلام ياسي جون مي خواستم بدونم دو نسخه ي هنگ گيل دونگ در فروشگاهتون چه فرقي با هم دارند ؟؟؟زيرنويس فارسي هم دارند؟؟

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  اوت 24, 2009 در 12:53 ب.ظ.

      اونی که با کیفیت هس اره
      که نه تا دی وی دیه

      پاسخ
  • 17. jumuong  |  اوت 25, 2009 در 10:20 ق.ظ.

    سلام
    من پک سوم سریال امپراطریس چنچو رو از شما خریدم که شامل قسمت های 34 تا 51 است
    ولی خالا تو سایتتون تا قسمت 52 گذاشتید با همون قیمت
    لطفا بگید باید چه کار کنم

    پاسخ
  • 18. hasti  |  اوت 25, 2009 در 5:47 ب.ظ.

    برنامه JUST MARRIEDتو شبكه KOREA TV پخش ميشه تا حالا ديدين؟اخه توش با يه دختره بود تو يه خونه بودن واسه اين ميگم ادواج كرده يا دختره……….!

    پاسخ
  • 19. مهشید  |  اوت 25, 2009 در 9:24 ب.ظ.

    سلام خوبید؟ممنون از محصولات و فرو شگاه قشنگتون.میخواستم بدونم شما سریال دنیایی که مادر آن زندگی میکنم با بازی سونگ های کیو رو در فروشگاهتون کی میذارید؟

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  اوت 26, 2009 در 4:26 ب.ظ.

      سلام
      تو سفارش دانلوده عزیزم

      پاسخ
  • 21. شهاب  |  اوت 26, 2009 در 1:01 ق.ظ.

    سلام خوبید میخواستم بپرسم سریال جدید my fair lady که تازه پخشش از شبکه ی kbs2 شروع شده هم ترجمه میکنید یانه واقعا سریال زیبایی وداستانشم عین داستان سریال پسران فراتر ازگل فقط بایه تفاوت که اونجا یک پسر پولدار عاشق یه دختر فقیرشده بود اینجا یه دختر پولدار عاشق یه پسر فقیر میشه به نظرم سریال زیباییه ومیتونه مورد استقبال زیاد قرار بگیره امیدوارم که این سریال رو هرچه زودتر ترجمه کنید منتظر جوابتون هستم

    پاسخ
    • 22. پیتزا  |  اوت 26, 2009 در 4:24 ب.ظ.

      سلام حتما ترجمه میشه
      اگه شد خودم ترجمه ش میکنم

      پاسخ
  • 23. شهاب  |  اوت 26, 2009 در 10:46 ق.ظ.

    راستی چا دوتا ملکه سوندوک داخله فروشگاهه کدوم نسخه ی کامپیوتریه؟به سوال بالا هم در مورد ترجمه ی این سریال لطفا جواب بدید

    پاسخ
    • 24. پیتزا  |  اوت 26, 2009 در 4:24 ب.ظ.

      اصلیش همونه که 12 تا هس

      پاسخ
  • 25. سعیده  |  اوت 26, 2009 در 11:11 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    نماز و روزه هات قبول باشه
    بابت مصاحبه هم ممنون

    پاسخ
    • 26. پیتزا  |  اوت 26, 2009 در 4:23 ب.ظ.

      سعیده جان زنده باشی عزیزم

      پاسخ
  • 27. شهريار  |  اوت 26, 2009 در 2:16 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم من شهريار شاياني منش هستم شماره سفارشمم 4736 هستش ببخشيد شما گفتين شنبه بستم ارسال شده اما هنوز نرسيده ميشه بگيد چقدر طول ميكشه برسه نكنه بستم برگشت خورده باشه ببخشيد كه همش سوال مي پرسم آخه قسمت رهگيري كار نمي كنه
    ميشه لطفا جوابمو بديد
    ممنون

    پاسخ
    • 28. پیتزا  |  اوت 26, 2009 در 4:23 ب.ظ.

      سلام یه میل بزنین کد رهگیری رو بهتون بدم

      پاسخ
  • 29. شهريار  |  اوت 26, 2009 در 7:54 ب.ظ.

    ldai d; fhv nd’i hdldgj,k v, fndn
    llk,k

    پاسخ
  • 30. شهريار  |  اوت 26, 2009 در 7:55 ب.ظ.

    ببخشيد حواسم نبود فارسي بزنم
    ميشه يك بار ديگه ايميلتون رو بديد
    ايميلتون اينه يا نه:
    yasi-sea@ymail.com

    پاسخ
  • 31. مینا  |  اوت 27, 2009 در 12:43 ب.ظ.

    یاسی جون پس کی مصاحبه کیم جون رو می زنید؟

    پاسخ
  • 32. شهريار  |  اوت 27, 2009 در 1:41 ب.ظ.

    ياسي خانم من ايميل زدم ميشه زودتر جوابمو بديد پس اين بسته من كي ميرسه من خيلي منتظر موندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 33. مهیار  |  اوت 28, 2009 در 7:28 ب.ظ.

    ببخشید من بخوام لابیست رو با پک و لیبل سفارش بدم باید زنگ بزنم؟ این چوب کره ای رو از کجا تو فروشگاه میشه خرید؟؟و این تخفیف با تلفن چیهههههههههههه؟؟؟؟

    پاسخ
    • 34. پیتزا  |  اوت 29, 2009 در 1:45 ق.ظ.

      نمیدونم الان بار چندمه که میپرسی
      برای بار اخر میگم
      یا تلفن یا ایمیل

      پاسخ
  • 35. مهیار  |  اوت 30, 2009 در 8:54 ب.ظ.

    بابا دفعه ی 2 هست.بعدم اخه چی میشه همینجا یه کلمه جواب بدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟با عرض معلارت اتم كه نميخواي بشكافي يه كلمه ميخواي جواب اره يا نه بفرمايييييييييييييي

    پاسخ
  • 37. اتوسا  |  سپتامبر 27, 2009 در 8:32 ق.ظ.

    سلام یاسی جون می خواستم عکس هایی اون مراسم که لی مین هو با سر میافته زمین رو بزارین ممنون می شم

    پاسخ
    • 38. پیتزا  |  سپتامبر 27, 2009 در 9:53 ب.ظ.

      سلام
      فکر کنم قبلا درباره ش پست زدم
      تو کتگوری گروه اف 4 لطفا یه نگاهی بنداز

      پاسخ
  • 39. سارا  |  دسامبر 9, 2009 در 3:36 ب.ظ.

    سلام میشه لطف کنید بهم بگید چجوری میتونم ایمیل لی مین هو رو پیدا کنم ؟مچکرم

    پاسخ
    • 40. پیتزا  |  دسامبر 10, 2009 در 7:59 ق.ظ.

      سلام
      سارای عزیزم،اکثر این سلبریتی ها یه انجم که بهش
      fanclub
      میگن دارن و یا سایتی که خودشون درش پست میزنن
      بعید میدونم بتونی از طریق ایمیل باهاش مکاتبه بکنی و جواب بگیری
      اما به فکرت هستم ،اگه جایی پیدا کردم برات میذارم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

