لی بویونگ از کوان سنگ وو متنفر است!

مارس 13, 2009 at 4:00 ب.ظ. 14 دیدگاه

کارگردان فیلم «غم انگیز تر از غم» را به عنوان شاعر معروف میشناسند.لی بویونگ از این کارگردانی که هنوز نتوانسته خودش را ثابت کند انتقاد کرد.اما به دلیل اینکه می خواسته غرورش حفظ شود در تیم این فیلم شرکت کرده است.در اغاز نیمه اول تولید،لی بویونگ با کارگردان و کوان سنگ وو مشکل داشته است.


کارگردان معمولا دستوراتی میداده که باعث ناراحتی لی می شده است.لی میگوید وی انتظار بازی شاعرانه دارد.اوامر کارگردان تا جایی پیش میرود که بعضی مواقع رابطه او و لی بویونگ بسیار خطرناک می شود.بعد از چهار برداشت لی بویونگ به همان شکل سابق بازی میکند.برای همین یک روز کارگردان لی را به یک رستوران که سو شی میفروخته ،دعوت میکند.او برای لی یک لیوان سوجو میریزد و بطری حاوی سوجو هم از روی میز برداشته شده بوده است.از لی میپرسد:»واقعا از چی ناراضی هستی؟»در این لحظه لی بسیار ناراحت می شودو به غرورش بر میخورد.بعد از اینکه لی لیوان را ته سر میکشد شروع به گفتن اتفاقاتی که در یک ماه پیش افتاده میکند.

لی میگوید:»الان کارگردان را دوست دارم و به او احترام میگذارم به خاطر روش مدیریتش.البته میخوام درباره چیزی که دریه برنامه تلویزیونی گفت اعتراض کنم.گفته من بازیگر مستی ام.واسش اس ام اس هم فرستادم ولی جوابمو نداد.شاید ازم میترسه…..من با استایل کسی مثل کوان سنگ وو هم مشکل پیدا کردم.درست که این اولین کار مشتر ک ما بود ولی گاهی شوخی هایی میکرد که انگار سالهاس همدیگر رو می شناسیم.تازه بعضی وقتها میگفت باید سنگ کاغذ قیچی بکنیم تا ببینیم کی باید بقیه رو مهمون کنه.من خیلی از این چیزا زجر کشیدم.

تا زمانی که فهمیدم این رک گوییش واسه اینه که خودشو نشون بده.وقتی منو دست مینداخت بهش میگفتم این چه رفتاریه که میکنی؟راستش نمیخوام بهونه بیارم ولی با این وضعی که بود چاره ای نداشتم جز اینکه ادامه بدم….زمان که گذشت کم کم واسم عادی تر شد.به خاطر وجود کوان سنگ وو خیلی چیزای جدیدی یاد گرفتم(به طعنه)»

«در مقایسه با کارگردان و کوان سنگ وو،بازیگر لی بوم سو(بازیگر دوم مرد در این فیلم) بازیگری هست که واقعا ازش معذرت میخوام و ازش ممنونم.در طول نیمه اول فیلمبرداری ،بخاطر من بعضی مواقع صحنه ها چند بار تکرار میشد ،که بقیه باید بیشتر صبر میکردند،اما لی بوم سو بهم دلداری میداد و میگفت»هیچ اشکالی نداره»

«با همه این مشکلاتی که توی این فیلم داشتم ،وقتی فیلم رو دیدم بلند بلند گریه کردم.به نظرم میاد انتهای فیلم 100برابر قوی تر از متنشه.هر کسی که این فیلم رو ببینه همین احساس رو د اره.»

مترجم یاسی

Entry filed under: فیلم, فیلم کره ای, غم انگیز تر از غم.

قسمت اول سریال جامیونگ گو فیلم های نوروز88

14 دیدگاه Add your own

  • 1. bashe  |  مارس 13, 2009 در 4:08 ب.ظ.

    بیخود نیست که من انقدر از کوان سنگ وو بدم میاد

    پاسخ
  • 2. سارا و  |  مارس 13, 2009 در 7:42 ب.ظ.

    میگم این زنه های آپ امپراطوری باد نیست؟؟ وسطیه؟؟؟

    پاسخ
    • 3. bashe  |  مارس 13, 2009 در 7:49 ب.ظ.

      نه عزیز
      این لی بویونگ بازیگر سریال ملکه بازی و سودانگه
      اتفاقا از دید من اصلا بازی خوبی نداره ،همیشه یه شکل بازی میکنه تو هر سریال و نقشی که باشه مهم نیس
      همیشه یه شکله

      پاسخ
  • 4. هما  |  مارس 13, 2009 در 10:42 ب.ظ.

    یاسی جون با حرفات کاملا موافق نیستم
    البته من فیلم ملکه بازی رو ندیدم ولی از بازیش توی سریال سودانگ ناراضی نبودم
    شاید لازم باشه کارهای بیتشری ازش ببینم تا درک کنم چی میگی
    حالا این چه بازیگر خوبی باشه چه بد ،اینطوری ک گفته باید از کوان سنگ وو نامید شد

    پاسخ
    • 5. ممد  |  مارس 14, 2009 در 8:04 ق.ظ.

      منم با حرف یاسی خانوم موافقم
      بازیش حالت و زیبایی خاصی نداره استایلش توی همه سریال و فیلمهایی که بازی میکنهه یکیه
      حالا اومد کلاس هم گذاشته که فلان بازیگر بی ادبه فلان کارگردان کارشو بلد نیست

      پاسخ
      • 6. رضا  |  اوت 19, 2009 در 9:57 ق.ظ.

        حرف مفت نزن

  • 7. آلاله  |  مارس 15, 2009 در 2:53 ب.ظ.

    اتفاقا خیلی عالی بازی میکنه من همه ی فیلماشو دیدم

    پاسخ
    • 8. bashe  |  مارس 15, 2009 در 3:10 ب.ظ.

      نظر شما محترمه الاله جان

      پاسخ
    • 9. رضا  |  اوت 19, 2009 در 9:56 ق.ظ.

      دمت گرم

      پاسخ
  • 10. aref  |  مه 16, 2009 در 5:45 ب.ظ.

    به نظر همتون احترام میزارم ولی من با دیدن سریال سودانگ خیلی از بازی ایشون خوشم اومده ، بطوری که بعد اتمام سریال خیلی دلم برای دیدن تصویرش تنگ شده

    پاسخ
  • 11. پرنیان  |  اوت 10, 2009 در 2:28 ب.ظ.

    من که خیلی دوسش دارم.تو سودانگ خیلی با مزه بود اما نمی تونه به خوبی چوئی جونگ ون بازی کنه.اما من لحظه ی مردنش خیلی گریه کردم.البته دلم بیشتر برای چانگ سوخت.

    پاسخ
  • 12. رضا  |  اوت 18, 2009 در 9:16 ب.ظ.

    هرکی در باره لی بویونگ حرف مفت بزنه همینجا با کمال احترام میگم لال شه چون هم بازیش خوبه هم رفتارش با کارگردانا پس فکر کنید نظر بدید متشکر از مطلبتون.

    پاسخ
  • 13. erfaneh  |  سپتامبر 14, 2009 در 12:32 ق.ظ.

    به نظر من هم خوشگله و هم خیلی قشنگ بازی میکنه

    پاسخ
  • 14. جانگ  |  اکتبر 19, 2009 در 11:26 ب.ظ.

    لطفا هرکس راجع به همسر مرحوم من نظر بد داره خفه خون بگیره…! بهم گفت موقع مردنش گریه نکنم ولی من خیلی گریه کردم…! در ضمن هم خوشگله هم بازیش عالیه…! توی سودانگ که محشر بازی کرده…!

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


