مصاحبه با لی مین هو

مارس 17, 2009 at 7:42 ب.ظ. 17 دیدگاه

نمیتتونم باور کنم که مصاحبه ای از لی مین هو رو توی سایتم میگذارم.این مصاحبه انقدر خصوصیه که نظیرش رو حتی درباره بازیگران هالیوود هم ندیدین.اما لی مین هو به همه سوالات جواب میده…

س:اون دفعه که توی جشنواره باکسانگ افتادی عجب خبر داغی شده بود

ج:اره عجب اشتباه زشتی کردم و خودم هم خجالت کشیدم.ولی طرفدارام برام دست تکون دادن و من تونستم عشقی که از من درونشون هست رو ببینم

س:شعارت توی زندگی چیه؟

ج:از هدفهام دست نکشم.پیروزی به اندازه تلاشی که واسه مبارزه و رسیدن به هدف میکنی ،مهم نیس.شعارم اینه که حتی اگه شکست خوردم هم دست از هدفم برندارم.به نظرم این طرز فکر قشنگه

س:بدترین بحرانی که یادت مونده؟

ج:تصادفی که سال2006 برام رخ داد.مجبور شدم 6ماه تو بیمارستان باشم،خیلی از اینکه نمیتونستم راه برم ناراحت بودم ولی خوشحالم که این دوران سپری شد.

س:چطوری استرست رو کم میکنی؟

ج:با خوابیدن.انقدر میخوابم تا استرس ناپدید بشه.یه بار 24ساعت پشت سر هم خوابیدم.

س:اولین بوسه ت کی و کجا بود؟

ج:وقتی سال اول دبیرستان بودم ،دوست دخترم رو جلوی درخونشون بوسیدم.

س:به نظرت بیشتر زنها دلشون میخواد کادو چی بگیرن؟

ج:اگه دوست دختر داشتم خوب بود.زنها دلشون میخواد واسشون بهترین دوست باشی.این بهترین هدیه ست.

س:اخرین باری که با دختری بیرون بودی و دوستدختر داشتی کی بود؟

ج:وقتی بیست سالم بود.دیگه از زمان دانشگاه تا الان دوست دختری نداشتم.

س:اگه عاشق کسی بودی واسه این که عشقت رو نشون بدی از چه کلماتی استفاده میکردی؟

ج:به استایل اون زن بستگی داره

س:اگه والدینت مثل سریال پسران مثل گل با ازدواجت مخالف باشن چی؟

ج:با هم فرار میکنیم و ازدواج میکنیم

س:دلت میخواد در اینده با کدوم بازیگر زن بازی کنی؟

ج:سون بائ.هم باکلاسه هم خوش تیپه .بازیش هم خیلی خوبه.اگه شانس بیارم و باهاش همبازی بشم خیلی چیزا یاد میگیرم و شک ندارم خیلی هم عصبی میشم.

مترجم یاسی

ادامه دارد

Entry filed under: پسران بهتر از گل, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره. Tags: , .

محبوبی به نام سونگ ایل گوک زمان پخش اولین قسمت «مرد دو هزار چهره» اعلام شد؛

17 دیدگاه Add your own

  • 1. هما  |  مارس 18, 2009 در 11:22 ق.ظ.

    مرسی یاسی عزیزم

    پاسخ
  • 2. ميترا  |  مارس 18, 2009 در 6:10 ب.ظ.

    مصاحبه بامزه اي بود.

    پاسخ
  • 3. سارا و  |  مارس 18, 2009 در 8:13 ب.ظ.

    خیلی هم بد نبود. بیچاره ممکنه منظورش لپ بوده باشه

    پاسخ
  • 4. minoo  |  مارس 18, 2009 در 9:37 ب.ظ.

    mer300000000

    پاسخ
  • 5. پسر شجاع  |  مارس 19, 2009 در 2:26 ب.ظ.

    با سلام خدمت خواهر مهربونم

    ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

    از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

    عید نوروز بر شما مبارک باد
    امیدوارم سال خوبی در پناه خداوند متعال داشته باشید.

    از خداوند میخواهم ظهور آقا امام زمان را نزدیکتر بفرماید

    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ
  • 6. ارام  |  مه 10, 2009 در 12:07 ب.ظ.

    سلام خسته نباشی
    میشه خواهش کنم عکس از سون به بذارید من نمی شناسمش

    پاسخ
    • 7. پیتزا  |  مه 10, 2009 در 1:09 ب.ظ.

      سلام شوخی میکنی؟

      پاسخ
  • 8. ارام  |  مه 24, 2009 در 2:09 ب.ظ.

    آرام
    سلام چرا باید شوخی کنم منظورم اینه : سون بای اول فکر کردم همون نامزد مدل جیهو هستش ولی بعد شک کردم

    با توجه به این جمله :

    س:دلت میخواد در اینده با کدوم بازیگر زن بازی کنی؟

    ج:سون بائ.هم باکلاسه هم خوش تیپه .بازیش هم خیلی خوبه.

    مرسی

    پاسخ
  • 9. mahsa  |  اوت 11, 2009 در 2:07 ب.ظ.

    salam azizam man az lee min hoo kheili khosham miyad kheili mamnon az mosahebaton

    پاسخ
  • 10. maryam  |  اوت 20, 2009 در 11:07 ب.ظ.

    ممنون بابت مصاحبه
    ولی با عرض شرمندگی منم نمیدونم سون بای کیه
    میشه عکس ازش بزارید یا اسمشو به انگلیسی بنویسید که خودم پیداش کنم
    مرسی

    پاسخ
    • 11. پیتزا  |  اوت 21, 2009 در 6:01 ب.ظ.

      متوجه نشدم منظورت سونبه هس؟

      پاسخ
  • 12. SHIRIN  |  اوت 23, 2009 در 7:34 ب.ظ.

    salam…Mr30 vase mosahebe,ama ey kash soalhaye mohemtari miporsidi …

    پاسخ
    • 13. پیتزا  |  اوت 24, 2009 در 2:01 ق.ظ.

      سلام سری بعد که تو
      جشنواره اناکارنینا دیدمش حتما سوالهای مهمتری میپرسم

      پاسخ
  • 14. سارا  |  سپتامبر 20, 2009 در 8:22 ب.ظ.

    این مصاحبه فقط با لی مین هو نبوده.با هر چهار تا گل مصاحبه کردن.از همه خوبتر هم کیم جونه.از همه هم همین سوالارو پرسیدن.زیادم خصوصی نیست

    پاسخ
  • 15. saba  |  سپتامبر 23, 2009 در 6:59 ب.ظ.

    man asheghe lee min hoo va kim hyun joong hastam dastet dard nakone bazam miyam kheyli ali bod be karet edame bede rasti id dari?

    پاسخ
  • 17. aida  |  ژانویه 17, 2010 در 8:45 ب.ظ.

    ایول به گوووجووون پییو

    از وو بین هم عکس بزارین.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


