مصاحبه با لی مین هو بخش اخر

مارس 19, 2009 at 2:29 ب.ظ. 9 دیدگاه

س:دلت میخواد کی رو ملاقات کنی؟

ج:دلم میخواد هنرپیشه هالیود،ادوارد نورتن رو ببینم.بازیش خیلی تاثیر گذاره،اگه ببینمش بهش میگم:»میشه به منم یا د بدین؟»ولی اول باید انگلیسیم رو قوی کنم

س:ستاره ورزشیت کیه؟

ج:کریستین رونالدو از منچستر یونایتد.همیشه ارزوم بود که توی مدرسه حرفه ای فوتبال باشم.اگه به فوتبالم ادامه داده بودم دلم میخواست الان جای کریستین رونالدو بودم.

س:غذای مورد علاقه ت و اینکه خودت چی رو خوب درست میکنی؟

ج:گوشت رو دوست دارم البته سرخ شده اش رو.خودم یه شیوه مخفیانه واسه سرخ کردن گوشت بلدم که گوشت گاو و خوک و مرغ رو همونطوری سرخ میکنم.

س:تو کارائوک چه شعری رو میخونی؟

ج: 내가 잠시 너의 곁에 살았다는

س:تو کیفت چی پیدا میشه که همیشه با خودت داریش؟

ج:عطر،همیشه بوی خوب میدم

س:نوشیدنی مورد علاقه ت چیه؟

ج:معمولا الکل نمیخورم.سه تا فنجون سوجو بسه

س:عادت خاصی داری؟

ج:هر وقت توی فیلم یا سریالی باشم یه بلایی سرخودم میارم.باید بیشتر مراقب باشم

س:اگه قرار باشه بری یه جزیره بیابونی ،با خودت چی می بری؟

ج:یه تختخواب،لامپ و موبایلم.تخت واسه اینکه خوب بخوابی لازمه.توی جزیره باید غذاتو بپزی پس خوراک پز لازمه.بلدم ماهی بپزم.برای این که حوصله م سر نره هم گوشی رو می برم تا بازی کنم و اهنگ از اینترنت دانلود کنم.

س:به چه چیز گروه اف 4حسودیت میشه؟

ج:به صورت کوچولوی کیم بوم ،به چشمای درشت کیم جون،به موهای کیم هیون جون.البته بین اونا من از بقیه بهترم!!

مصاحبه بعدی با کیم بوم خواهد بود…..

مترجم یاسی

Entry filed under: پسران بهتر از گل, اخبار سریال های کره ای. Tags: .

زمان پخش اولین قسمت «مرد دو هزار چهره» اعلام شد؛ عکس های منتشر شده در اینترنت

9 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  مارس 19, 2009 در 4:37 ب.ظ.

    سلام یاسی جون این نظر رو در حالی مینویسم که عین خرچنگ گوله شدم و از کمر درد مینالم ولی از وبلاگ ماه شما که نمیشه گذشت میشه؟؟؟؟ سال نوتون مبارک و ایشالا که هر روز موفق تر و با انرزی بیشتر به کارتون ادامه بدین.. بوس بوس بوس…

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  مارس 19, 2009 در 7:40 ب.ظ.

      سارا جان خسته نباشی ،سال نو شما هم مبارک
      انشالله سال خوبی شما و بقیه دوستان داشته باشین

      پاسخ
  • 3. minoo  |  مارس 19, 2009 در 6:01 ب.ظ.

    mer30 yasi joonam
    chera gofte az baghie behtare kim bum joonam behtare badesh hyun joong badesh in

    zoodtar mosahebe ba kim bum joonamo bezaria
    mer30

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  مارس 19, 2009 در 7:40 ب.ظ.

      اعتماد به نفس کشتدش که اینطوری گفته

      پاسخ
  • 5. م م م م  |  مارس 19, 2009 در 11:48 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم
    عيدت مبارك
    عيد همه مبارك
    يه سوال
    فيلم رقص در باد با بازي جانگ هيوك رو داري ؟
    اگه داري و زيرنويسش رو ترجمه نكردي صبر كن
    من دارم زيرنويسش رو ترجمه مي كنم ( عيدي )

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  مارس 20, 2009 در 12:13 ق.ظ.

      سلام عید شما هم مبارک
      این فیلم مال جانگ هیوک نیس
      جانگ هیوک در رقص اژدها بازی کرده
      به هر حال بابت لطفی که میکنی ممنون،باری از دوش من برمیداری

      پاسخ
  • 7. mohammad  |  مارس 20, 2009 در 10:25 ق.ظ.

    موهای کیم هیون جونگ واقعا قشنگه.منم وقتی این سریال رو میبینم حسابی به موهاش حسودیم میشه.خوش به حالش.

    پاسخ
  • 8. DAYAN  |  ژوئیه 29, 2009 در 11:07 ب.ظ.

    قربون کیم بوم برم دیگه!عسله

    پاسخ
  • 9. سحر  |  نوامبر 26, 2009 در 10:07 ق.ظ.

    سلام..نخیر هم…مینهوی من ماهه…کیم بوم که وقتی میخواست گریه کنه یه قطره اشکم نمیریخت!به نظر من اگه از یه کاسه ماست استفاده میکردن بهتر از کیم هیون جونگ بازی میکرد!باز کیم جون قابل تحمل بود…ولی هیشکی مین هوی من نمیشه…نمیشه..فداش

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


