مصاحبه با کیم بوم—بخش اول

مارس 21, 2009 at 8:22 ب.ظ. 6 دیدگاه

ترجمه مصاحبه لی مین هو از کره ای به انگلیسی بسیار راحت تر از کیم بوم هست چون کیم بوم مرتب خیلی در صبحتهایش از اصطلاحات خاص استفاده میکند که بعضی عمومی نیستند.

س:به نظر میرسه نقش سو یی جونگی که بازی کردی نقش یه پسر زن بازه؟

ج:مرسی که یاد اوری کردین ولی تو زندگی واقعی ادم خیلی متفاوتی هستم ،من خجالتی هستم و خیلی کم و سخت با دیگران صمیمی میشم خصوصا زنانی که جذاب هستن

س:دوست دختر داری؟

ج:تا الان اصلا نداشتم همیشه درگیر کارام بودم و اصلا یه دونه ش رو هم پیدا نکردم

س:اگه دوست دختر داشته باشی دلت میخواد واست چیکار کنه؟

ج:دوست دارم واسم اشپزی کنه و یه ظرف خوب ناهار واسم اماد ه کنه.توی زمانهای فیلمبرداری پشت سرم ،بعضی وقتا غذا نمیخورم .اون موقع میشه غذایی که دوست دخترم با عشق برام اماده کرده رو بخورم.


س:شماره کی رو توی گوشیت با شماره تماس سریع 1 ذخیره کردی؟

ج:هیونگ(برادر بزرگتر) از اژانسم که بعضی وقتا بهش زنگ میزنم.وقتی دوست دحتر داشته باشم شماره اونو با شماره 1 برای تماس سریع ذخیره میکنم

س:اگه والدینت مثل والدین گو جون پیو باشن و نذارن با کسی که انتخاب کردی عروسی کنی چیکار میکنی؟

ج:اگه به خاطر اطرافیانم با اونی که دوستش دارم ازدواج نکنم تا اخر عمرم حسرت میخورم.والدینمو مجبور میکنم برن عذر خواهی

س:شعارت توی زندگی چیه؟

ج:اشتباه واسه یه بار عیبی نداره ولی نباید بشه دوبار.هر ادمی تجربه به دست میاره و ممکنه اشتباه کنه ولی نمیخوام یه اشتباه رو دوبار انجام بدم.درسته که هر کسی کامل نیس ولی باید تلاش کنه به تکامل برسه


س:بزرگترین اشتباهت توی زندگی که یادت میمونه؟

س:فکر نکنم تا الان بحران به اون بزرگی داشتم که بخواد یادم بمونه ….من همیشه سعی کردم از پس مشکلاتم بربیام ولی به هیچ کدوم از این مشکلات به چشم بحران نگاه نکردم

مترجم یاسی

Entry filed under: پسران بهتر از گل, اخبار سریال های کره ای. Tags: , .

دو هزار چهره باز هم به تعویق افتاد رسیدن سونگ ایل گوک به هاوایی و جمعیت مشتاق

6 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  مارس 21, 2009 در 9:51 ب.ظ.

    بابا بی انصافا میاین لا اقل یک نظر کوچولو بدین

    پاسخ
  • 2. East Girl  |  مارس 21, 2009 در 10:40 ب.ظ.

    سلام عزیزم.
    عیدتون مبارک.
    ممنون که از کیم بوم گذاشتی.
    به نظرم شخصیت جالبی داره.
    راستی افتتاح «پیتزا مخلوط» مبارک…

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  مارس 21, 2009 در 11:59 ب.ظ.

      سلام عید شما هم مبارک باشه

      پاسخ
  • 4. minu  |  مارس 21, 2009 در 11:27 ب.ظ.

    akhey fadash besham che pesare khoubie.
    mer30 yasi joun.

    پاسخ
  • 5. هما  |  مارس 22, 2009 در 5:07 ب.ظ.

    خیلی ملوسه
    یاسی جون این سریال رو ترجمه نمیکنی؟

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  مارس 22, 2009 در 5:25 ب.ظ.

      عزیز پستشو که زدم واسه ترجمه
      قسمت 17 رو هم نوشتم که تموم شده

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


