زیرنویس فارسی و انگلیسی قسمت های پایانی سریال تازا

مارس 22, 2009 at 11:15 ب.ظ. 17 دیدگاه

بالاخره تکلیف زیرنویسهای انگلیسی سریال تازا،قسمت های 16-21 هم روشن شد ….

عکس فوق مربوط به بخشی از قسمت 19 هست که زیرنویس انگلیسی اون رو می بینید

این پست رو برای این زدم که اگر کسی مایل باشه ترجمه این قسمت ها رو انجام بده تا انشالله بعد از 15 روز تعطیلی این سریال برای علاقه مندان ارسال بشه…

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره, جانگ هیوک, سریال های در دست زیرنویس فارسی, سریال تازا. Tags: .

کلیپ و متن صبحت های سونگ ایل گوک مصاحبه با کیم بوم—بخش اخر

17 دیدگاه Add your own

  • 1. tara  |  مارس 23, 2009 در 2:02 ق.ظ.

    salam yaci jun mikham vase tarjome serial komak konam

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  مارس 23, 2009 در 2:20 ق.ظ.

      سلام مرسی واست میل میزنم

      پاسخ
  • 3. narges  |  مارس 23, 2009 در 5:45 ب.ظ.

    سلام گلم می خواستم برای ترجمه سریال اگر مایلید کمکتون کنم.

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  مارس 23, 2009 در 10:30 ب.ظ.

      سلام مرسی برات میل زدم

      پاسخ
  • 5. mahdi  |  مارس 23, 2009 در 7:30 ب.ظ.

    سلام ياسي جان . كارت زير نويس امپراطوري بادهات فوق العاده بود .
    تازا زير نويس فارسي كاملش كي مياد؟
    راستي كي امپراطور اهني ترجمه ميشه؟

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  مارس 23, 2009 در 7:50 ب.ظ.

      سلام ، مرسی ،امپراطریس چونچو که ترجمه اش شروع شده
      تازا هم به زودی انشالله تمومه

      پاسخ
  • 7. mahdi  |  آوریل 16, 2009 در 12:08 ب.ظ.

    salam.in noskhe tazza to froshgah ana film zir nevis farsish kamele

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  آوریل 16, 2009 در 8:49 ب.ظ.

      سلام 3 قسمت مونده

      پاسخ
  • 9. حمید  |  مه 19, 2009 در 12:07 ق.ظ.

    سلام میشه زیرنویس فارسی 6 قسمت اخر تازا را واسه من میل کنید
    خواهش میکنم
    خیلی فوریه
    دستتون را میبوسم اگه اینکارو بکنید
    jeneraleabi@yahoo.com
    jeneraleabi@gmail.com

    پاسخ
  • 10. zahra  |  مه 20, 2009 در 3:01 ب.ظ.

    منم می خواستم تو این کار کمکتون کنم
    پس اگه میشه برا من هم ایمیلش کنید

    پاسخ
  • 11. mehran  |  مه 24, 2009 در 6:42 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    1.می تونم بپرسم اسم اون نرم افزاری که زیرنویس و تبلیغات سایت رو روش هاردساب می کنید چیه ؟
    آیا بعد از تکمیل زیرنویس و گذاشتن اون روی فیلم باید آن را با پسوند aviو یا چیزهای دیگر ذخیره کرد. بعدفیلم از کیفیت اصلی نمی افتد
    2. ملکه اهنین چندقسمته و چند قسمت رو زیرنویس کردید و با کیفیت اچ دی 700 مگی هستش؟
    3. جومونگ 3 چطور؟
    با تشکر

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  مه 24, 2009 در 7:35 ب.ظ.

      سلام
      1- سوال اول رو به خاطر کسی که این نرم افزار رو برام پیدا کرد نمیتونم جواب بدم معذرت!
      2- اصلش 50تاس ولی بعید نیس به 60 برسه پک دومش به زودی تو فروشگاه گذشته میشه و کیفیت 700 مگ
      3 جومونگ 3 فقط 4 قسمت زیرنویس انگلیسی داره که همونم فارسی شده

      پاسخ
  • 13. amir  |  ژوئن 15, 2009 در 3:01 ب.ظ.

    با عرض سلام خدمت خانم یاسی
    سوالی داشتم؟!!!
    من علاقه ی زیادی به زیرنویس کردن سریال ها دارم ..مشکلی برام پیش اومد که ازتون بپرسم
    من فایل زیرنویس srt رو دارم …برای ترجمه آن باید فایل را درون notepad باز کنم یا تو word ؟
    تو ورد که باز می کنم وقتی نوشته های انگلیسی رو پاک می کنم و توش فارسی می نویسم و ذخیره می کنم مشکلی ندارد,ولی موقعی که می خواهم سریال ببینم حدود 75 در صد نوشته ها به صورت علامت سوال یا چیز دیگه دیده میشه (خرچنگ قورباغه)
    ولی توی notepad این طور نیست وهنگام دیدن فیلم هیچ مشکلی ندارد و نوشته ها تمیز و مرتب هستند.
    کدوم راه درست تره و خودتون از چه راهی زیرنویس می کنید
    آیا فقط فایل srt رو میشه ترجمه کرد یا بقیه ها مثل idx,sub هم میشه؟
    به کمکتون خیلی احتیاج دارم ..اگه میشه کاملترین اطلاعات رو بدین
    باتشکر

    پاسخ
    • 14. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:33 ب.ظ.

      سلام وقتی میخواین ذخیره کنین
      توی کادر پایین انتخاب کنین
      utf

      پاسخ
  • 15. پرند  |  ژوئیه 17, 2009 در 11:32 ب.ظ.

    سلام

    برای تهیه زیرنویسص هایی که زحمتش رو کشیدید چطوری باید اقدام کنیم ؟!!
    چون من سریال رو خودم دانلود کردم ، زیرنویسش رو شما میفروشید ؟
    مرسی ^^

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  ژوئیه 18, 2009 در 9:59 ب.ظ.

      سلام نه متاسفانه زیرنویس تک نه

      پاسخ
  • 17. پرند  |  ژوئیه 19, 2009 در 3:16 ب.ظ.

    من فکر کردم که به صورت جداگانه میفروشید .
    به هرحال مرسی از توجهتون .
    موفق باشید …

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


