کلیپ و متن صبحت های سونگ ایل گوک

مارس 22, 2009 at 10:51 ب.ظ. 2 دیدگاه

حضور سونگ ایل گوک در بین طرفدارانش

ترجمه حرفاش رو هم در ادامه مطلب براتون گذاشتم
گفتم حیفه که کلیپ رو ببینین و معنی حرفاشو متوجه نشید

از همه ممنونم….متاسفم که یه کم دیر اومدم…داشتم کارهامو انجام میدادم تا زودتر بیام پایین به هر حال بازم ممنونم….واسه من لحظات بزرگیه اینجا بودن….واقعا عالیه واقعا لحظات بزرگیه….فقط میخوام تشکر کنم…

از قبل هم بهم گفته بودن که اینجا خیلی گرمه و خودمم نگران بودم.ولی وقتی اومدم دیدم هوا خیلی عالیه و همه چیز هم مطابق میل و عالیه.هوا فوق العاده و تمیزه و حق دارین که بخواین یه همچین جایی زندگی کنین.
آول از همه میدونم که اومدن من به اینجا چقدر خرج داشته .ولی همین که منو د عوت کردین یه واقعیته و باید از تک تک طرفدارام که هوای منو دارن تشکر کنم.به هر حال خیلی خوشحالم که تعداد زیادی از طرفدارام توی فرودگاه بودن .خیلی خوشحال بودم که می دیدمشون ولی اصلا انتظارشو نداشتم این همه با هم اونجا باشن

دانلود

مترجم یاسی

Entry filed under: بازیگران کره, سونگ ایل گوک. Tags: .

کلیپ رسیدن سونگ ایل گوگ به هاوایی زیرنویس فارسی و انگلیسی قسمت های پایانی سریال تازا

2 دیدگاه Add your own

  • 1. narges  |  مارس 23, 2009 در 5:50 ب.ظ.

    ای کاش می شد یه روزم به اینجا بیاد. راستی موقع سال تحویل مصاحبه شبکه 3 با هان هی جین و که دیدم شکه شدم. واقعا عالی بود نمیدونم شما هم دیدید یا نه اما علاقه مند بود بیاد ایران.

    پاسخ
  • 2. الهه  |  مارس 25, 2009 در 8:43 ب.ظ.

    سلام خوبی یاسی جون.هر دفعه میخواستم نظر بدم نمیشد.خیلی خوشحالم که اینقدر موفقه.کاش ما هم اونجا بودیم

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


