مصاحبه با کیم بوم—بخش اخر

مارس 23, 2009 at 12:32 ق.ظ. 11 دیدگاه

س:دلت میخواد مثل شخصیت سریال پسران مثل گل ،ادم پولداری باشی؟

ج:دلم نمیخواد انقدر پولدار باشم،البته همیشه دلم میخواد به ارزوهام برسم

س:سایت های اینترنتی مورد علاقه ت؟

ج:daum

Never

و بقیه سایت های اینترنتی،چون زود میشه همه خبرها رو دید

س:همیشه تو کیفت چی میذاری؟

ج:گوشی موبایل وحوله

س:عادت خاصی داری؟

ج:یه روز قبل از فیلمبرداری این سریال خوابم نمیبرد.وقتی اولین صبح فیلمبرداری رسد با یه روحیه خوب رفتم سر صحنه. و کار تموم شد.اما اگه شب بعد نمیخوابیدم خیلی اوضاعم به هم میریخت.

س:وقتی استرس داری چطوری رفعش میکنی؟

ج:وقتی استرس دارم میرم سراغ دوستام.وقتی باهاشون هستم و میخندیم و حرف میزنیم استرسم از بین میره

س:ستاره محبوب ورزشیت کیه؟

ج:کریستین رونالدو از منچستر(عجیبه جواب لی مین هو به این سوال هم همین بود)

س:اگه بری یه جزیره سه تا چیزی که با خودت می بری چیه؟

ج:کنسول بازی،دی وی دی پلیر و گوشی.با دی وی دی پلیر فیلم می بینم و توی جزیره لذت می برم ،بین بازی با کنسول فیلم می بینم.گوشی موبایل هم برای تماس ها(حواسش پرته که دی وی دی پلیر و کنسول بدون تلوزیون نمیشه!)

س:اگه یه روز کامل ازاد باشی چیکار میکنی؟

ج:دلم میخواد برم یه جایی و ذهنم رو از فکر خالی کنم

مترجم یاسی



Entry filed under: پسران بهتر از گل, اخبار سریال های کره ای. Tags: , .

زیرنویس فارسی و انگلیسی قسمت های پایانی سریال تازا غذا نه ،خواب اره

11 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  مارس 23, 2009 در 1:11 ب.ظ.

    چه مموشی

    پاسخ
  • 2. سعید  |  مارس 23, 2009 در 1:11 ب.ظ.

    آقا چرا ادامه جومونگو نمینویسید
    من روزی هفت هش بار میام
    پس کو؟

    پاسخ
  • 3. روژان  |  مارس 23, 2009 در 2:58 ب.ظ.

    ياسي جون مصاحبه با كو هي سون برامون نمي ذاري؟؟

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  مارس 23, 2009 در 3:18 ب.ظ.

      عزیزم مصاحبه ای ازش ندیدم
      اگه ببینم چشم حتما ترجمه میکنم و میذارم

      پاسخ
  • 5. mohammad  |  مارس 23, 2009 در 9:09 ب.ظ.

    لطفا خلاصه جومونگ رو دیگه نذارید!!!!!آخه فکر کنم وقتی که واسه خلاصه و آپلود عکس میگیره اگه واسه خلاصه ی یه سریال دیگه بذارید بهتره.همه جومونگ رو دیدن.تی وی هم که هر روز پخش میکنه.سانسوراش هم که تو هر سایتی پیدا میشه.حق با من نیست؟

    پاسخ
    • 6. سعید  |  مارس 24, 2009 در 10:41 ق.ظ.

      به نظر من این جوری یعنی اوج فوش دادن به یک شخصه
      این همه من از اون او.ل تا حالا پای سایتشون بودم و خلاصه های جومونگ را دیدم تا قسمت 62 بعد یهو بخوان بگن دیگه بسه به نظر شما این بی احترامی به ما نمیشه
      من خودم یکی از نویسندگان یکی از سایتهای پر بازدید کننده هستم
      ولی تاحالا کاری نکردم که بهشون بر بخوره
      همچنان منتظر خلاصه جومونگ هستم

      پاسخ
      • 7. پیتزا  |  مارس 24, 2009 در 12:00 ب.ظ.

        شما اون جمله ای که من درش گفتم دیگه خلاصه های جومونگ رو نمیذارم برام پیدا کن
        در ضمن اقا سعید زیادی شورش کردین،حالا دو روز هم دیرتر خلاصه بخونین چی م یشه؟
        من روزی دو قسمت زیرنویس ترجمه میکنم
        کارهای دیگه هم هست که باید انجام بدم
        طبیعیه که در ک کنین ممکنه روند خلاصه نویسی جومونگ کندتر بشه

      • 8. ابوالفضل  |  مارس 24, 2009 در 3:19 ب.ظ.

        خلاصه فيلم و سريال به چه درد ميخوره
        ول كنين اين خلاصه رو
        حيف وقت يه نفر كه پاي خلاصه نويسي حروم بشه
        من كه افسوس ميخورم …

  • 9. minu  |  مارس 24, 2009 در 5:24 ب.ظ.

    mer30

    پاسخ
  • 10. سعید  |  مارس 25, 2009 در 9:04 ق.ظ.

    قبول دارم سخته
    همین جاهم دستتونو میبوسم
    ولی خیلی سخته هروز چشم انتظار بود که کی ادامشو ببینم
    تازه بعدشم
    میخام خلاصه امپراتور بادها رو ببینم
    مرسی

    پاسخ
    • 11. ابوالفضل  |  مارس 25, 2009 در 1:36 ب.ظ.

      بابا پر رويي هم حدي داره

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


