از همه کارهام راضیم

آوریل 2, 2009 at 11:54 ب.ظ. 33 دیدگاه

ادامه مصاحبه با سونگ ایل گوک

من تا الان خبری درباره سفر سونگ به  ایران ندیدم،در روز 5سایت کره ای رو چک میکنم…همچین خبری ندیدم…لطفا دیگه نپرسید

س: همه میدونیم که جومونگ درام تاریخی طولانی هست ،و فیلمبرداری و پخش ان هم دوره بوده،پس خیلی کار سختی هم داشتین.شنیدیم که در طول فیلمبرداری اتفاقای فراموش نشدنی میفتاده.میتونی از این خاطرات به ما هم بگی؟

ج:فیلمبرداری این سریال با تولد من همراه بود واسه همین طرفدارا میومدن محل فیلمبرداری و غذاهای خوشمزه ای واسه همه دست اندرکاران می اوردند.درواقع یه عده زیادی می شدیم که شامل مردم و بازیگران و دست اندرکاران بود.معمولا به صد نفر می رسیدیم.طرفدارا واسه هممون غذای خوشمزه ای می پختن و برای همه هم کادو می اوردند.هیچ وقت از یادم نمیره.اوایل از اینکه باید تولدم رو توی صحنه فیلمبرداری باشم افسرده بودم ولی به خاطر طرفدارام تولد فراموش نشدنی بود

س:به نظر تومردم از چه خصوصیت تو بیشتر خوششون میاد؟

ج:فکر کنم خیلی خوش شانس باشم .گمون نمیکنم ادم خوبی باشم ،همه اینا به خاطر اینکه شانسم خوبه و توی سریالها هم نقش خوب بهم میدن.مردم شخصیتهای این درام ها رو دوست دارن برای همین سونگ ایل گوک در زندگی واقعی رو هم دوست دارن.

س:تو اکثر سریالا نقش شاه رو داری،دلت میخواد تو زندگی عادی هم همینطور باشه؟

ج:محاله،اگه بخوام ایطوری باشم از خونه پرتم میکنن بیرون(یا مامانش یا زنش!)

س:دوست داریم بدونیم تو زندگی عادی چقدر با جومونگ تفاوت داری؟

ج:دوست دارم تنها ب اشم ،تو فعالیتهای ورزشی یا هر کار سرگرم کننده دیگه باشم.

س:وقتی این لباسا رو میپوشی بعضی وقتا ،شاهی ،بعضی وقتا فرمانده یا یه دهاتی.چه احساسی داری؟

ج:راستش دوست دارم لباس جنگی بپوشم ،درسته که پوشیدنش خیلی دردسر داره.وقتی لباس جنگی میپوشم و اسب سواری میکنم باعث میشه فکر کنم خیلی قدرت دارم…احساس میکنم شاهم یا فرمانده..

فکر کنم همه مردها همین احساس جاه طلبی رو دارن
س:خیلی د وست داریم بدونیم واسه قبول کردن فیلمنامه چه شرط و شروطی داری

ج:به جای اینکه بخوام دلیل بیارم که چی رو قبول میکنم ،اینو میگم ،هر چی تا الان بازی کردم ازش راضیم

مترجم یاسی

ادامه دارد

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره, جومونگ, سونگ ایل گوک. Tags: , .

وداع تلخ شوخی مهران مدیری با خودش

33 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  آوریل 3, 2009 در 8:57 ق.ظ.

    ایول ایول….. فقط چرا انقدر درونگرا؟؟؟؟؟ یه ذره اجتماعی باش

    پاسخ
  • 2. elahe  |  آوریل 3, 2009 در 9:28 ق.ظ.

    یاسی جون من یه سایتی میشناسم درباره ی همه بازیگرا اما با فیلتر شکن باز میشه تو چیزی میشناسی اگر سایتی اشه بهتره لطفا بهم بده

    پاسخ
  • 3. روناک  |  آوریل 3, 2009 در 11:34 ق.ظ.

    چقدر از تنهایی خوشش میاد!!!راستی یاسی جون اگه زحمتی نیست زودتر خلاصه ی قسمت بعد جومونگ را بذار لطفاً.مرسی از خبر خوبت.

    پاسخ
  • 4. محمد  |  آوریل 3, 2009 در 12:22 ب.ظ.

    با سلام
    انگار در عید یک مصاحبه با هان های جین در تلوزیون ایران شده است آیا می شود این مصاحبه را برای من ایمیل کنید و یا متن های پاسخ و پرسش شده برای من بگویید

    پاسخ
    • 5. پیتزا  |  آوریل 3, 2009 در 1:24 ب.ظ.

      fight12.parsiblog.com
      توی این ادرس میتونی پیداش کنی

      پاسخ
  • 6. م م م م  |  آوریل 3, 2009 در 1:12 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم
    اگه يادت باشه گفتم دارم زيرنويس windstruk رو ترجمه مي كنم
    حدودا 800 خط داره ، 200 تا ديگه تمومش مي كنم
    راستش مسافرت باعث شد كه نزديك 10 روز نتونم كاري كنم
    فكر كنم شما اين فيلم رو نداشته باشين
    آدرستون برام sms كنين تا آخر هفته براتون پست مي كنم با زيرنويس فارسي
    – – – – – –
    قسمت اول يي سون شين رو هم ترجمه كردم
    اگه خواستي بگو برات همراه فيلم مي فرستم
    09329121171
    منتظرم 🙂

    پاسخ
    • 7. پیتزا  |  آوریل 3, 2009 در 1:26 ب.ظ.

      مرسی ولی خیلی وقته این فیلم رو توی فروشگاه با زیرنویس فارسی ارائه کردم

      پاسخ
  • 8. سارا  |  آوریل 3, 2009 در 5:59 ب.ظ.

    مرسي عزيزم مثل هميشه عالي 🙂

    پاسخ
  • 9. سارا و  |  آوریل 3, 2009 در 11:06 ب.ظ.

    خوب عید و تعطیلی هم تمومو شد منم فردا 8-4:30 ب.ظ کلاس دارم دیگه چه جوری هر روز بیام

    پاسخ
  • 10. مژگان  |  آوریل 3, 2009 در 11:42 ب.ظ.

    خيلي قشنگ بود ممنونم گلم.

    پاسخ
  • 11. پریا  |  آوریل 3, 2009 در 11:47 ب.ظ.

    ادامه ادامه …. لطفا

    پاسخ
  • 12. xx  |  آوریل 4, 2009 در 12:37 ق.ظ.

    سریال پشت برج سفید بزودی از شبکه تهران پخش می شود.

    این سریال محصول کشور کره ای است ودر 20 قسمت 45 دقیقه ای پخش می شود.

    پشت برج سفید داستان زندگی تعدادی پزشک است که در بیمارستانی وابسته به دانشگاه کارمیکنند،پرفسور جنگ جون پزشک جوان وبسیار حاذقی است که وارد بخش جراحی شده ودر جراحی هایش بسیار دقیق است تاجائیکه به علت کثرت بییمارانش خبر در مطبوعات پیچیده است وچندین صفحه از یک مجله معروف غیر پزشکی به جراحی های بی نظیر وی اختصاص داده شده است،پروفسور لی جو به پروفسور جوان حسادت مینماید واین حسادت زمانی عمیق تر می شودکه ….

    پاسخ
  • 13. xx  |  آوریل 4, 2009 در 1:01 ق.ظ.

    Title: 하얀 거탑 / White Tower
    Episodes: 20
    Broadcast network: MBC
    Broadcast period: 2007-Jan-06 to 2007-Mar-11
    Air time: Saturday & Sunday 21:40
    Related TV shows: Shiroi Kyoto (1978), Shiroi Kyoto (2003)

    پاسخ
  • 14. xx  |  آوریل 4, 2009 در 1:05 ق.ظ.

    Kim Myung Min as Jang Joon Hyeok
    Lee Sun Gyun as Choi Do Young
    Cha In Pyo as Noh Min Guk
    Song Sun Mi as Lee Yoon Jin
    Kim Bo Gyung as Kang Hee Jae
    Lee Jung Gil as Lee Ju Won
    Kim Chang Wan as Woo Yong Gil
    Byun Hee Bong as Oh Kyung Hwan
    Lim Seong Eon as Min Soo Jung (Jong Hyuk’s wife)
    Jung Han Yong as Min Won Jang / Min Choon Sik
    Jung Young Sook as Joon Hyuk’s mother
    Ki Tae Young as Yeom Dong Il
    Lee Seung Min as Ha Eun Hye
    Lee Hui Do as Yoo Pil Sang
    Jang So Yeon as Yoon Mi Ra
    Han Sang Jin as Park Gun Ha
    Kim Yong Min as Ham Min Seung
    Jang Hyun Sung

    پاسخ
  • 15. xx  |  آوریل 4, 2009 در 1:06 ق.ظ.

    Awards
    2008 20th Producers Awards of Korea: Best Performer Kim Myung Min
    2007 43rd Baeksang Awards: Best Producer Ahn Pan Suk
    2007 MBC Drama Awards: Top Excellence Acting Award Kim Myung Min
    2007 43rd Baeksang Arts Awards: Best Actor in a TV Drama Kim Myung Min
    2007 Grime Award: Best Actor Kim Myung Min

    پاسخ
  • 16. مجید  |  آوریل 4, 2009 در 5:13 ب.ظ.

    من مدت هاست دنبال نام و نشانی از اهنگساز سریال امپراتور دریا میگردم ولی واقعا اون کیه که چنین اهنگهای زیبا وغمگین ساخته است
    …و نیز اهنگهای سریال افسانه جومونگ و به خصوص امپراتوری بادها فوق العاده است اگر چیزی از اهنگسازان این سه سریال می دانید بگویید ممنون میشم

    پاسخ
  • 18. علی  |  آوریل 5, 2009 در 3:07 ب.ظ.

    سلام
    یاسی جان ممنون به خاطر ترجمه های قشنگیکه انجام میدهی
    موفق باشی

    پاسخ
  • 20. مجید  |  آوریل 5, 2009 در 7:23 ب.ظ.

    یه انتقادی داشتم درمورد سریال امپراتوری بادها راجع به ارمANAFILM .NET که بیش ازحد بزرگ بود ودرگوشه سمت چپ و راست تصویر ظاهر میشد نمیدونم ایا این به ترجمه مربوط میشه یا نه!!! ولی باید از ترجمه بسیار خوب یاسی خانم تشکر کرد به خصوص این که در مورد لغات و اسمهای جدید در فیلم توضیح می دادند… ودر اخر سوالی داشتم از یاسی خانم! ایا شما مترجم زبان کره ای هستید

    پاسخ
    • 21. پیتزا  |  آوریل 5, 2009 در 8:52 ب.ظ.

      سلام اقا مجید من از شما انتظار دارم درک کنین که
      برای چیزی که زحمتشو کشیدم نشون بذارم
      درمورد ترجمه هم ،لطف دارین
      من مترجم انگلیسی ام

      پاسخ
  • 22. مجید  |  آوریل 5, 2009 در 7:45 ب.ظ.

    می خواستم بدونم این سریال امپراتوری اهن قضیه اش چیه و داستانش حول چه محوری است…

    پاسخ
    • 23. پیتزا  |  آوریل 5, 2009 در 9:03 ب.ظ.

      داستانش که فوق العاده ست
      همه چی داره
      رزمی،عاشقانه،یه چیزی تو مایه های دائه جویونگ
      به زودی ازش یه پست مفصل میزنم
      در ضمن چا شیرا هم کولاک کرده

      پاسخ
  • 24. (#فاطمه#)  |  آوریل 5, 2009 در 10:44 ب.ظ.

    الهي بميرم بچم چقدر دل نازكه خوش به حالش مردم چقدر دوسش دارن واقعا اي ول داره من اخرش هرجور شده يه بار ميرم كره تا سونگو ببينتم

    پاسخ
  • 25. حميد  |  ژوئن 13, 2009 در 10:56 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز
    خسته نباشيد ترجمه هاتون حرف نداشت من ترجمه آهنگ جومونگ قسمت هاي آخر موقعه اي سوسانو با بچه هاش ميره مي خوام

    پاسخ
    • 26. پیتزا  |  ژوئن 14, 2009 در 1:12 ب.ظ.

      سلام
      اگه جایی ببینم ترجمه میکنم

      پاسخ
  • 27. حميد  |  ژوئن 13, 2009 در 10:56 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز
    خسته نباشيد ترجمه هاتون حرف نداشت من ترجمه آهنگ جومونگ قسمت هاي آخر موقعه اي سوسانو با بچه هاش ميره مي خوام لطفا

    پاسخ
  • 28. حميد  |  ژوئن 14, 2009 در 11:56 ب.ظ.

    سلام دوست عزيز
    فيلم پادشاه جويونگ با زيرنويس فارسي داريد؟

    پاسخ
  • 29. حميد  |  ژوئن 15, 2009 در 12:43 ق.ظ.

    ببخشيد پادشاه دائه جويونگ با زيرنويس فارسي؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 31. حميد  |  ژوئن 16, 2009 در 10:04 ب.ظ.

    سلام دوست گرامي
    تا حالا چند قمست از سريال جاميونگ گو در كره بخش شده و كلا چند قسمته؟

    پاسخ
    • 32. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:31 ب.ظ.

      تا امشب که شنبه هست شد 30 تا

      پاسخ
  • 33. حميد  |  ژوئیه 2, 2009 در 10:47 ق.ظ.

    سلام دوست گرامي
    فيلم امپراطيس كي تموم ميشه يعني كي آماده ميشه راستي شما فيلم هاي كره اي هم سانسور مي كنيد

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


