نمیتونم خوب حرف بزنم

آوریل 4, 2009 at 10:04 ق.ظ. 22 دیدگاه

س:اگه یه سریال کمدی باشه که ازت دعوت کنن درش بازی کنی قبول میکنی؟

ج:فکر کنم توی نقشهای تاریخی خوب جا افتادم و تماشاچی ها هم ازش خوب تاثیر میگیرن..البته اگه در اینده همچین فرصتی پیش بیاد شاید یه امتحانی بکنم

س:

الان در کره برنامه های تلوزیونی زنده زیاد پخش می شود.فکرمیکنی الان که در حال استراحت هستی در این برنامه ها شرکت کنی؟

ج:دوست دارم ولی عکس العملم کنده و خوب هم حرف نمیزنم واسه همین هیچ وقت تو برنامه های اینطوری شرکت نکردم…

س:در اینده دلت میخواد با کیا بازی کنی؟

ج:ان سونگ کی تا الان اصلا باهاش بازی نکردم اگرچه تو محافل خصوصی همدیگه رو دیدیم.ان سونگ کی یا لی سون جا …دوست دارم در اینده با اینا کار کنم

س:از اینکه اسطوره درام های کره ای هستی ،تحت فشار هم بودی؟

ج:چیزی که بیشتر از همه چیز منو ناراحت میکنه اینه که باید واسه طرفدارام عکسهای جدید بگیرم.

همین منو تحت فشار میذاره
س:خبردار شدیم که رییس جمهور قبلی امریکا درام های کره ای دوست داشت،انگار الان تمام کشورها سریال های کره ای پخش میکنن،نظرت چیه؟

ج:خیلی خوشحالم،شخصا خیلی خوشحالم که سریال های کره ای رو همه مردم دنیا دوست دارن

س:دید سونگ ایل گوک برای سال 2009 چیه؟

ج:وقتی سریال امپراطوری بادها رو فیلمبرداری میکردیم ،سرم به زمین خورد و بیهوش شدم.خوشبختانه روی یه تکه چمن افتادم برای همین اسیب جدی ندیدم.


ولی از اون اتفاق تا الان همش احساس میکنم سلامتی خیلی مهمه،واسه همین تو سال 2009 دیدم اینه که سالم باشم

تماشاچیان تلوزیون ای استار،خوشحالم که با شما بودم،امیدوارم حمایتتون رو ازم دریغ نکنین،برای همتتون اروزی شادی ،سلامتی دارم و ممنون

مترجم یاسی

بخش اخر

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره, جومونگ, سونگ ایل گوک. Tags: .

فردا چه خبر؟ هر چی گفتیم راست بود

22 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا  |  آوریل 4, 2009 در 11:12 ق.ظ.

    واي مرسي مثل هميشه عالي
    🙂

    پاسخ
  • 2. مژگان  |  آوریل 4, 2009 در 1:09 ب.ظ.

    خيلي زيبا بود اشكم در اومد .واقعا ممنونم عزيزم .
    يعني اينقدر تحت فشار بوده كه فقط ميخواد استراحت كنه ؟
    الاهي بميرم براش .
    ميشه اگه بازم مصاحبه كرد برامون بزاري آخه حرفاش خيلي دل نشينه .

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  آوریل 4, 2009 در 6:21 ب.ظ.

      چشم حتما مژگان جان

      پاسخ
  • 4. elahe  |  آوریل 4, 2009 در 1:42 ب.ظ.

    خیلی خودشو دست کم میگیره

    پاسخ
  • 5. ابوالفضل  |  آوریل 4, 2009 در 2:16 ب.ظ.

    تازه فهميده كه سلامتي مهمه!!!
    اين همه مدت مغزشون كجا تشريف داشتن!!!

    پاسخ
    • 6. elahe  |  آوریل 4, 2009 در 4:37 ب.ظ.

      پیش تو بوده.درست حرف بزن

      پاسخ
      • 7. ابوالفضل  |  آوریل 4, 2009 در 11:22 ب.ظ.


        پسر خاله مه دوست دارم اينجوري صحبت كنم
        شما مشكلي داري؟

  • 8. آزاده  |  آوریل 4, 2009 در 4:42 ب.ظ.

    سلام
    من خيلي وقت پيش وبلاگ شما رو ديدم ولي بعد گمش كردم. ياسي خانوم اگه امكان داره ميشه منو راهنمايي كنيد من مي خوام سريال امپراتور دريا رو بخرم اما يه جاي مطمئن مي خوام. از ترجمه هاي شما خوشم اومده. آخه بعضي سايتها كيفيت تصويرشون خوبه ولي زيرنويسشون بده و برعكس نمونه زير نويسهاي ترجمه شما رو ديدم ميشه راهنمايي ام كنيد. (نمي خوام شرمنده خانواده بشم) ممنون

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  آوریل 4, 2009 در 6:22 ب.ظ.

      سلام منظورت امپراطور بادها س؟
      اگه اره که تاالان همه نسبت به من و ترجمه سریال امپراطوری بادها ابراز لطف کردن

      پاسخ
      • 10. آزاده  |  آوریل 4, 2009 در 6:56 ب.ظ.

        نه عزيزم امپراطور دريا. اونو شما ترجمه نكردي؟ حالا به غير از اون اگه امپراطور بادها رو بخوام بايد چكار كنم؟

      • 11. پیتزا  |  آوریل 4, 2009 در 7:26 ب.ظ.

        امپراطور دریا 6 قسمتشو من ترجمه کردم
        امپراطور بادها رو باید سفارش بدی که فعلا سرور مرده و کفر منم حسابی در اومده
        اگه میخوای ایمیل بزن تا برات ارسال بشه

  • 12. سارا و  |  آوریل 4, 2009 در 5:47 ب.ظ.

    واااااااااااااااااااای مموش من دوسش دارم بدجور

    پاسخ
  • 13. روناک  |  آوریل 4, 2009 در 6:10 ب.ظ.

    آخیییییییییییییییییییییی خیلی قشنگ بود.مرسی یاسی جونم.

    پاسخ
  • 14. آزاده  |  آوریل 4, 2009 در 8:13 ب.ظ.

    ياسي گلم چرا با قطره چكون اطلاعات مي دي. هه هه هه
    اشكالي نداره من موجود بسيار صبوري هستم چون اطلاعات كاملي از هر دو سريال مي خوام كه اينطوري نمي تونم دريافت كنم. هر روز سر مي زنم تا سايتتون درست بشه. همون آنا فيلم ديگه.
    آه صبر مي كنم تا درست شه

    پاسخ
    • 15. پیتزا  |  آوریل 4, 2009 در 8:23 ب.ظ.

      شرمنده ازاده جون
      به حساب کارهای زیاد بذار
      ببین خانومی من فقط 6 قسمت از امپراطور دریا رو ترجمه کردم ولی 35 قسمت از سریال امپراطوری بادها رو
      خودم ترجمه کردم یه قسمتش رو هم خانومی به اسم اریانا زحمت کشید
      ولی الان سرور مشکل داره ،و شرکت طرف قرارداد هم دست ما رو گذاشته تو حنا
      باید صبر کنی تا سایت درست بشه یا با ایمیل سفارش بدی

      پاسخ
  • 16. سعید  |  آوریل 4, 2009 در 9:22 ب.ظ.

    منتظر افسانه جومونگ هستیما
    بابا تورو خدا اگه نمیخواهید بذارید بگین که نه مزاحم شما بشیم نه وقت خودمو تلف کنم

    پاسخ
  • 17. پریا  |  آوریل 4, 2009 در 11:25 ب.ظ.

    خیلی ممنون بازم مصاحبه کلیپ خبر … از سونگ دارین بزارین ما پیگیریم

    پاسخ
  • 18. (#فاطمه#)  |  آوریل 5, 2009 در 9:06 ب.ظ.

    ياسي دستت طلا واقعا عالي بود مرسي

    پاسخ
  • 19. monire  |  آوریل 6, 2009 در 2:03 ب.ظ.

    سلام
    ممکنه لطفا یه عکس از خانمش برامون بذاری
    من تا حالا دو سه تا عکس ازش توی سایتهای دیگه دیدم ولی فکر نمی کنم اون باشه

    پاسخ
  • 20. Mahsa  |  آوریل 14, 2009 در 12:59 ب.ظ.

    الهی من فدای سونگ بشم . الهی بلا ازش دور باشه

    پاسخ
  • 21. soft-icu  |  مه 2, 2009 در 9:36 ق.ظ.

    دوستان سلام من اگه بخوام خلاصه کامل سریال جومونگ رو بخونم کجا باید برم من از قسمت 66 به بعد رو م یخواهم قبلی ها رو خوندم و لی از این قسمت رو چیکار کنم هرچی سرچ م یکنم نمی آید لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  • 22. وحشي  |  سپتامبر 26, 2009 در 11:15 ق.ظ.

    salam terkondi kein hame tarif mishnavi????????????

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


