لی جونکی و تهمت ها

آوریل 6, 2009 at 9:27 ق.ظ. 5 دیدگاه

قبل از فیلمبرداری سریال ایلجما،لی جونکی به امریکا دعوت میشه تا در مراسمی شرکت کنه،اما عده ای از یه سری مسائل کوچک سو استفاده میکنن و یه سری تهمت ها که مربوط به مسائل ضد اخلاقی میشه و بی ارتباط با فیلم شاه و دلقک هم نیست به او می بندند.

مصاحبه زیر ،مصاحبه غیر رسمی یکی از خبرنگاران مطرح سنگاپور با لی جونکی هست…متن صحبتها خیلی خاص نیست ،فقط مصاحبه گر م یخواد نشون بده جو انقدر روی جونکی اثر گذاشته که جواب هر سوالش بیشتر از یک کلمه نیست

مدتی پیش لی جونکی در هونو لولو مشغول فیلمبرداری برای ایستگاه تلوزیونی ژاپن بود.البته در اخرین حضور رسمی اش در منطقه حافظتی لوییس وویتون ،اتفاق بدی افتاد که بعدها مدیر برنامه اش برایم گفت و شرم اور بود.سوتفاهم بزرگی شده بود و میدونستم که همش به خاطر همین مهمونی بوده.من توی مجله هام جزییات رو منعکس کردم چون قبلا میخواستم نذارم کسی بفهمه و اون حرفا رو پیش خودم نگه دارم ولی بعد دیدم تبعاتش روی لی جونکی اثر گذاشته برای همین منتشر میکنم.


روزی که بیرون بوتیک ال وی لی جونکی را دیدم.…این اولین ملاقات رسمی من باهاش بود.وقتی جلوش وایسادم مثل خیار یخ کرده بودم ،مدیر برنامه اش هم بود..خودش هیچ وقت مکالمه ای که با هم داشتیم رو جایی بروز نداد…من مختصرا بعضی از قسمتهاشو مینویسم:

س:سلام جونکی،چطوری؟(دست میدیم)

ج:سلام خوبم(میخنده)

س:منو میشناسی؟

ج:اره که میشناسم ،اسمتم بلدم

س:جدی؟(میخندم)

ج:اره

س:این همه راه اومدم تو رو ببینم،یه نفر از اچ ای اف اف کمکم کرد

ج:دوستته؟(تعجب کرد)

س:نه مسئول تدارکاته مراسمه،

ج:اها

س:فکر میکنی کی سریال جدیدتو شروع کنی؟

ج:منظورت ایلجما هست؟

س:اره

ج:فکر کنم نوامبر

س:نوامبر؟ کی ؟اولش ،وسطاش،اخراش؟

ج:نمیدونم

س:منتظرم ،شاید موقع فیلمبرداری بیام ببینمت

ج:باشه

س:بعد از سریالات میری مسافرت؟

ج:شاید..شاید ایندفعه بیام سنگاپور

س:شوخی میکنی(تعجب کردم و چشمام گرد شد)

س:اره دارم شوخی میکنم(ابراز احساسات منو دید و لبخندزد
مدیر سابقش اومد بینمون و منو با یه سری حرفای قدیمی گول زد..بعد هم خودش به کره ای یه چیزایی به لی جونکی گفت که فقط چند تا کلمه شو فهمیدم….یه دفعه به انگلیسی گفتم «بسه دیگه» مدیرش خندید ولی جونکی لبخند زد.

اون روز عصر که به هتل برگشتم با خودم فکر کردم چقدر انگلیسی لی جونکی خوبه
مترجم یاسی

Entry filed under: لی جونکی, مصاحبه با بازیگران کره, ایلجما, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره.

نخستین واکنش‌های محمدرضا گلزار به ماجرای بلوتوث‌ منتشر شده از او کلیپ زوج کیم بوم و کیم سو

5 دیدگاه Add your own

  • 1. سعیده  |  آوریل 6, 2009 در 11:16 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    خانومی فیلمهای آسمان عشق و هنر آغوا زیرنویس فارسی دارن؟ یه سوال دیگه هم داشتم:توی فروشگاه آنافیلم به غیر از افسانه جومونگ فیلم یا سریال دیگه ای هم هست که هان هه جین توش بازی کرده باشه؟

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  آوریل 6, 2009 در 7:32 ب.ظ.

      سلام عزیزم
      اره هر دوشون زیرنویس فارسی اند
      درباره سوال دومت
      یه شو تلوزیونی سفر هان ها جین به لس انجلسه و یکی هم سریال دوستان که خودم ترجمه اش کردم
      تروار هم هست که هنوز ترجمه نشده

      پاسخ
  • 3. سارا و  |  آوریل 6, 2009 در 10:24 ب.ظ.

    یاسی جون میخواستم خواهش کنم تروار رو هم ترجمه کنین البته در جریان حجم زیاد کاراتون هستم ولی لطفااااااااااااااااااااااااا یه چای وقتت رو براش بذار

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  آوریل 6, 2009 در 10:34 ب.ظ.

      سارا جان فکرش هستم

      پاسخ
  • 5. رزیتا  |  آوریل 7, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    ممنون یاسی جون بابت مصاحبه لی جونکی..

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


