سونگ ایل گوک در ژاپن1

آوریل 19, 2009 at 2:42 ب.ظ. 4 دیدگاه

ترجمه صحبتهای سونگ ایل گوک در ژاپن -بخش اول

برای دانلود کلیپ به این سایت برین و ادرس کلیپ رو وارد کنید

سلام به دوستداران سونگ ایل گوک

این هم ترجمه مصاحبه سونگ ایل گوک در ژاپن در حضور دوست دارانش.بعضی از بخش های مصاحبه از ترجمه ژاپنی به کره ای جا افتاده و یا مترجم اصلی نتوانسته جملات ژاپنی به کره ای را درک کند.

سونگ ایل گوک در ژاپن بخش یک و دو

مجری:همه با هم بگین خوش اومدی سونگ ایل گوک (سونگ روی صحنه نیس)

مجری:یه بار دیگه بلند تر بگین خوش اومدی

سونگ به روی صحنه می اید.


سونگ ایل گوک:ممنون ممنون….خیلی جمعیت اینجا هست واقعا منقلب شدم…

مجری:؟؟؟

سونگ:فکر میکردم نهایتش 100 تا تماشاچی بیاد و انتظار انقدر هوادار رو نداشتم
مجری:؟؟؟

سونگ:.…انقدر جمعیت اینجا هست که نمیدونم چی بگم…فکر کنم کم کم باید فرار کنم
مجری:خوب بیاین این شب به یاد ماندنی رو شروع کنیم….فیلمبرداری سریال امپراطوری باد ژانویه تموم شد …بعد از سه ماه از اتمام فیلمبرداری چه حسی داری؟

سونگ:خیلی ارومم….پنج سال پشت سر هم کار میکردم ،فیلمبرداری امپراطور دریا،جومونگ که بدون استراحت بود،واسه همینن نمیدونستم توی این ایام بیکاری چی کار کنم..دارم روی پروژه های بعدیم فکر میکنم.خدا رو شکر فعلا خانواده ام هم توی تعطیلات و مرخصی اند.

مترجم یاسی

Entry filed under: امپراطوری بادها, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره, جومونگ, سونگ ایل گوک. Tags: , .

راسته؟ نقاب

4 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  آوریل 19, 2009 در 8:06 ب.ظ.

    ای بابا این که هنرپیشه س چرا انقدر خجالتیه؟؟؟

    پاسخ
  • 2. موه یول  |  آوریل 19, 2009 در 10:33 ب.ظ.

    ناقص بود بخش 2 رو ترجمه نکرده بود. ولی بازم ممنون×!

    پاسخ
  • 3. روناک  |  آوریل 20, 2009 در 7:06 ب.ظ.

    عالییییییییییییییییییییییییی.چقدر وحشت زده شده!!!!

    پاسخ
  • 4. سلن  |  اوت 12, 2009 در 3:30 ب.ظ.

    ببین من توی ی سایتی خوندم که توی همین مصاحبه تو بخش 3 میگعه بعد از چومونگ هر کاری که دلم خواسته تو امپراطور باد ها کردم بعد مجری می÷رسه وقتی اون خانوم بغل میکردی عشقتو بهش نشون میدیدی چه احساسی اونم فکر میکنه و جواب نمیده بعد دستشو میزاره رو قلبش بعد مجری میگه فکر کنم تماشا چیان بدونن

    این بود میشه ازت خواهش کنم که ببینی این راسته یا دروغ؟؟؟؟؟؟؟ البته من فکر میکنم دروغه چون چنتا از سوالای مجری و ننوشته بود و اون موقع سونگ زن داشته و اینقدر خجالته که من فکر نمیکنم
    حالت میشه جوابمو بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


