سونگ ایل گوک در ژاپن2

آوریل 19, 2009 at 2:48 ب.ظ. 11 دیدگاه

قسمت 3-5

مجری:؟؟؟

سونگ:روزی یک ساعت میدوم،شنا میکنم یا دوچرخه سواری.ولی بعد از اینکه توی سریال امپراطوری باد شونه م اسیب دید یک هفته رو ورزش نکردم.میخوام بازم توی ماه می در مسابقات سه گانه شرکت کنم.


مجری:؟؟؟

سونگ:بعد از سریال جومونگ در سریال امپراطوری باد هر کاری که دلم میخواست میکردم

مجری:توی سریال با در بغل کردن اون خانوم عشقتشو بهش نشون میدادی …اون موقع به چی فکر میکردی؟

سونگ: (فکر میکند و فکر میکند،دستانش را به سینه میگذارد و لبخند میزند)….جواب نمیدهد

مجری: فکر کنم تماشاچیا بدونن


قسمت 6

مجری:الان امپراطوری بادها در ژاپن داره پخش میشه

سونگ:بله داستانش درباره داموشینه ،تولدش و بعدها که به قصر راه پیدا میکنه …اکشن زیاد داره..اومممممم.…درش یون شاهزاده ست……از دیدن سریال لذت ببرین…موهیول از پدرش شاه یوری یاد میگیره که چطور شاهی باشه …همه بازیگران و دست اندرکاران این سریال واسش خیلی زحمت کشیدن


قسمت هفت و هشت

مجری:؟؟؟؟

سونگ :؟؟؟

مجری:در طول فیلمبرداری سریال امپراطوری دریا و جومونگ

سونگ:اون موقعا که جوون بودم ،ساده بودم اصلا نمیدونستم استرس چیه..الان واسه اینکه از شر استرس خلاص بشم داد میزنم.(سونگ داد زدن را نشان میدهد ،مجری از تماشاچی ها هم میخواهد داد بزنن ،سونگ دستانش را کنار گوشهایش میگذارد و به ژاپنی میشمارد 1-2-3 تماشاچی ها هم داد میزنند)

مترجم یاسی

Entry filed under: بازیگران کره, سونگ ایل گوک. Tags: .

نقاب لی مین هو،اتود،لاویس

11 دیدگاه Add your own

  • 1. ميترا  |  آوریل 19, 2009 در 5:04 ب.ظ.

    سلام.
    مرسي ياسي جون. فقط اگه ميشه اينها رو براي دانلود هم بزار.

    پاسخ
  • 2. مهیار256...021...  |  آوریل 19, 2009 در 5:56 ب.ظ.

    مردم از بس تو خونه منتظر بودم.یه دفعه میگفتین 2-60روز بهتر نبود؟؟؟!!!!!
    مگه شما کدوم شهرین که اینقدر دیر میرسه دستمونننن؟؟ما تا حالا یه فروشگاهم ندیدیم که تو تهران باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  آوریل 19, 2009 در 6:26 ب.ظ.

      به من چه
      من که نمیتونم خودم همراه هر بسته ای راه بیفتم این شهر اون شهر

      پاسخ
  • 4. مهیار256...021...  |  آوریل 19, 2009 در 7:05 ب.ظ.

    چه عصبانی هستی یاسی خانوم.من فقط گفتم حداقل بگید مثلا 2-8روز که ادم الکی منتظر نباشهههه.قبلنا تو بلاگفا خیلی خوش اخلاق بودیااااااااااااااااااااااا

    پاسخ
  • 5. سارا و  |  آوریل 19, 2009 در 8:12 ب.ظ.

    آنا فیلم تو شیرازه انگار

    پاسخ
  • 6. سعیده  |  آوریل 20, 2009 در 12:10 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    من یه سفارش دادم حالا بایدشناسه سفارش رو براتون smsکنم یا شماره رهگیری پستی؟

    پاسخ
    • 7. پیتزا  |  آوریل 20, 2009 در 7:27 ب.ظ.

      سلام فرقی نداره

      پاسخ
  • 8. روناک  |  آوریل 20, 2009 در 7:12 ب.ظ.

    دستت دردنکنه یاسی جون.خیلی زحمت کشیدی.

    پاسخ
  • 9. سعیده  |  آوریل 20, 2009 در 8:10 ب.ظ.

    یاسی جون با عرض معذرت یه سوال دیگه هم داشتم: نام و نام خانوادگی هم باید توی sms باشه؟

    پاسخ
  • 11. پریا  |  آوریل 21, 2009 در 1:10 ق.ظ.

    ممنون

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


