نامه سونگ ایل گوک

آوریل 20, 2009 at 8:50 ب.ظ. 38 دیدگاه

ترجمه نامه تاریخ 20 اوریل سونگ ایل گوک به طرفدارانش(31 فروردین 88)

سلام دوستان عزیز سایت gentle

مدت زیادی بود که برای شما پیغامی نگذاشته بودم.به چندین دلیل شخصی نمیتوانستم برای شما نامه بنویسم و منتظر بودم ان مشکل حل شود.(یاسی:منظورش پرونده خبرنگار کیم هست)

تا قبل از ان اتفاق هم زیاد نمی نوشتم ولی می خواهم از این به بعد بیشتر مراقب باشم.تا این مشکل حل نشود ، محافظه کاری بیشتری انجام میدهم.به هر حال اواخر در سایت gentle اتفاقاتی رخ داده بود که باید درموردش تصمیم میگرفتم.برای همین میخواستم نامه بنویسم.

اولا به دلیل اشتباهی که وکیلم انجام داد ،برای بعضی از اعضای سایت gentle

سوتفاهم پیش امد که همین سوتفاهمات باعث بسیار مشکلات دیگر شد.

بسیاری از شما به خاطر این چند اتفاق ناراحت کننده اخیر غمگین شدید.واقعا متاسفم.به خاطر اینکه نتونستم درست با وکیلم ارتباط برقرار کنم ،این اتفاقات حادتر شد.

سال گذشته در سازمان بنیادی طرفداران هم همین مشکل رخ داد.خیلی دلم

میخواست برای طرفدارام کاری بکنم ولی نتوانستم انچه که مد نظر طرفدارانم هست را بفهمم.برای همین جلسه دیدار لغو شد.به دلیل این که اتفاقات این چنینی چندین بار تکرار شد ،از همه معذرت میخواهم.از همه هم تشکر میکنم.خیلی وقت هست که اهمیت طرفداری شما در زندگیم را فهمیدم.من و وکیلم میخواستیم شما را خوشحال کنیم اما در این کار شکست خوردیم و موجب رنجش خاطر و احساسات شما شدیم.

عزیزان،اگر به خاطر اشتباهاتی که من یا وکیلم کرده ایم ناراحتید،خواهش میکنم ما را درک کنید.در اینده نهایت تلاشم را میکنم که نظرات شما رو بفهمم و به دیدگاه های شما اهمیت بدهم.

از همه کسانی که با صبر و حوصله این نامه را خواندند متشکرم.

برای همیشه دوستتان دارم

مترجم یاسی

Entry filed under: بازیگران کره, سونگ ایل گوک. Tags: , , .

کیم سو بازپرس

38 دیدگاه Add your own

  • 1. سعیده  |  آوریل 20, 2009 در 10:14 ب.ظ.

    یاسی جونم دستت درد نکنه خیلی قشنگ بود.

    پاسخ
  • 2. موه یول  |  آوریل 20, 2009 در 10:49 ب.ظ.

    قضیه چیه؟ مگه چیزی شده؟

    پاسخ
  • 3. ابوالفضل  |  آوریل 20, 2009 در 11:41 ب.ظ.

    من كه نمبخشمش:evil:

    پاسخ
  • 4. مینا  |  آوریل 21, 2009 در 2:01 ق.ظ.

    سلام یاسی جون سریالی که سفارش داده بودم بالاخره به دستم رسید ممنون.اما مشکل داره .چطور میتونید کمکم کنید؟ شماره ای که قبلا باهاش تماس می گرفتم مرتب اشغاله!
    مواردش زیاده نمی شه اینجا ذکرش کرد!

    پاسخ
  • 5. مینا  |  آوریل 21, 2009 در 2:02 ق.ظ.

    سلام یاسی جون سریالی که سفارش داده بودم بالاخره به دستم رسید ممنون.اما مشکل داره .چطور میتونید کمکم کنید؟ شماره ای که قبلا باهاش تماس می گرفتم مرتب اشغاله!مواردش زیاده نمی شه اینجا ذکرش کرد!

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  آوریل 21, 2009 در 8:20 ق.ظ.

      سلام شماره همونه

      پاسخ
  • 7. mahdi  |  آوریل 21, 2009 در 11:47 ق.ظ.

    salamyasi jan.man roye 5shanbe pesaran bartar az gol v 2 ta film dige sefaresh dadam . makhastam bebinam ersal shode ya na

    پاسخ
  • 9. lamia  |  آوریل 21, 2009 در 12:02 ب.ظ.

    ممنون ترجمه ي سريال شرايط عشق يا دوران دوست داشتني چي شد .؟؟؟زير نويس فارسيشو به فروشگاه اضافه کنيد قطعا مشتاق زياد داره لطفا جوابمو بدين؟؟؟؟

    پاسخ
  • 11. Mahsa  |  آوریل 21, 2009 در 1:00 ب.ظ.

    ممنونم یاسی جون.
    بالاخره هر کس اشتباهی در زندگیش کرده. به نظر من : فدای سرش

    پاسخ
  • 12. شيوا  |  آوریل 21, 2009 در 1:00 ب.ظ.

    خيلي ممنون ياسي جونم.خيلي قشنگ بود

    پاسخ
  • 13. ابوالفضل  |  آوریل 21, 2009 در 1:30 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم
    سفارش منو ارسال كردي؟
    اينم كد سفارشم 5219
    براي تاييد بايد زنگ بزنم؟sms بدم؟تك زنگ بزنم؟ميس كال بندازم؟زنگ بزنم فوت كنم؟mms بدم؟چكار كنم؟ 🙄 😳 😦

    پاسخ
  • 15. سارا و  |  آوریل 21, 2009 در 4:00 ب.ظ.

    منم با کله با مهسا جون موافقم

    پاسخ
  • 16. سارا و  |  آوریل 21, 2009 در 4:01 ب.ظ.

    آقای ابواتفضل لطفا…..

    پاسخ
  • 17. سارا و  |  آوریل 21, 2009 در 4:01 ب.ظ.

    آقای ابواتفضل لطفا….. سونگ طرفدار زیاد داره هااااااااااااااااااا

    پاسخ
  • 18. ss  |  آوریل 21, 2009 در 4:08 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    یه عکس خیلی خیلی جالب تو وبلاگم گذاشتم.
    حتما بیا ببین و نظرتو بگو.
    http://www.girlteam.blogfa.com

    پاسخ
  • 19. ميترا  |  آوریل 21, 2009 در 4:19 ب.ظ.

    مرسي ياسي جون.
    راستي ديويدي ها چند روزه به دستم ميرسه؟ خيلي گذشت.

    پاسخ
  • 20. ابوالفضل  |  آوریل 21, 2009 در 4:19 ب.ظ.

    برام عقده شده بود بيام اينجا از اين سوال ها بكنم:evil:

    پاسخ
  • 21. ابوالفضل  |  آوریل 21, 2009 در 4:21 ب.ظ.

    نميدونم چرا اين شكلكه تبديل نميشه تو وبلاگ خودم كه درسته؟
    :shock::shock::shock:

    پاسخ
  • 22. elahe  |  آوریل 21, 2009 در 5:21 ب.ظ.

    ببین این ادرس این سایت gentle ادرسش چیه میخوام نظر بدم خواهش میکنم بگو

    پاسخ
  • 23. روناک  |  آوریل 21, 2009 در 5:28 ب.ظ.

    عجب ماجرایی بودا.منم می بخشمش.مرسی یاسی جون.

    پاسخ
  • 24. علي  |  آوریل 21, 2009 در 6:53 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم خسته نباشد.ببخشيد اين همه سوال مي كنم ولي مي خوام بدونم بسته من (قسمت هاي يي سان)رو فرستاديد؟آخه دفعه قبل جواب نداديد!
    ممنون
    منتظرم

    پاسخ
    • 25. پیتزا  |  آوریل 21, 2009 در 8:47 ب.ظ.

      سلام ایمیل زدم

      پاسخ
  • 26. احسان  |  آوریل 21, 2009 در 7:30 ب.ظ.

    سلام یاسی
    می تونی زیرنویس فارسیSrt سریال امپراطوری باد ها رو برام بفرستی
    باتشکر

    پاسخ
    • 27. پیتزا  |  آوریل 21, 2009 در 8:44 ب.ظ.

      متاسفانه به هیچ وجه

      پاسخ
  • 28. هانا  |  آوریل 21, 2009 در 11:04 ب.ظ.

    می شه یه سوالی بپرسم؟قضیه چیه؟

    پاسخ
    • 29. پیتزا  |  آوریل 22, 2009 در 10:40 ق.ظ.

      به خاطر قضیه اون خبرنگار که یک سال پیش خبرش رو توی بیست و.دو زدم
      یه سری شایعات درست شده بود داره در مورد اون میگه

      پاسخ
  • 30. elahe  |  آوریل 23, 2009 در 1:54 ب.ظ.

    یاسی جون برام ادرسو ننوشتی تو رو خدا بگو میخوام براش کامنت بذارم

    پاسخ
  • 31. پریا  |  آوریل 24, 2009 در 12:49 ق.ظ.

    حالا مگه نقصیر سونگه که معذرت می خواد؟؟؟؟ یه جایی هم نوشته تازگیا به مجله کره ای گفته سونگ رو لباش و چشماش عمل زیبایی انجام داده که بخاطر همین موضوع حبرنگاره قشقرق بپا شده و طرفداراش اینبار کوتاه نمی یان آخه مگه این تو این 5 سال وقت آزاد داشته بره عمل ؟؟؟؟
    عزیزم نمیشه بگی دقیقا به چی اشاره می کنه ؟ مگه رای دادگاه به نفعش نبود ؟

    پاسخ
    • 32. پیتزا  |  آوریل 24, 2009 در 3:21 ب.ظ.

      رای دادگاه که به نفعش بود ولی خودمم نمیدونم وکیلش چیکار کرده

      پاسخ
  • 33. پیتزا  |  مه 11, 2009 در 8:22 ب.ظ.

    فکر کنم قبلا گذاشتم ایمیلشو
    حالا اگه تو ارشیوم پیدا کنم چشم

    پاسخ
  • 34. دونگ  |  مه 12, 2009 در 11:24 ق.ظ.

    خیلی ممنون از ترجمه.
    سونگ ایل گوک آنقدر برای ما عزیز است که این چیزها برای طرفداران واقعیش مهم نیست.

    پاسخ
  • 35. دونگ  |  مه 12, 2009 در 11:26 ق.ظ.

    خیلی ممنون از ترجمه .
    سونگ ایل گوک برای ما عزیز تر از این حرف ها است.
    نوشته قبلی من رو اشتباه فرستادید.

    پاسخ
  • 36. erfaneh  |  ژوئیه 25, 2009 در 5:23 ب.ظ.

    آخه سونگ ایل گوک بی کاره که بیاد برای شما نامه ی فدایت شوم بنویسه؟هه…هه….هه………
    واقعا» خنده داره………..

    پاسخ
  • 37. zahra  |  اوت 11, 2009 در 11:00 ب.ظ.

    سلام آدرس سایت gentleرو می خوام؟

    پاسخ
    • 38. پیتزا  |  اوت 12, 2009 در 12:32 ق.ظ.

      http://www.cafe-gentle.jp

      این سایت ژاپنیه
      پسوندش رو نگاه کنی متوجه میشی

      منم یه دوست ژاپنی ساکن فرانسه دارم که متن های اونو از ژاپنی به فرانسه میگه و من از فرانسه به فارسی ترجمه میکنم
      پیشنهاد میکنم از سایت های انگلیسی زبان استفاده کنی
      سایت های اکثر فن های چینی به زبان انگلیسی هست
      نیس که میخوان دنیا رو بگیرن این چینی ها!

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


