اغاز ترجمه سریال دوران محبت امیز

آوریل 24, 2009 at 2:06 ب.ظ. 14 دیدگاه

به درخواست بسیاری از دوستان زیرنویس سریال شرایط عشق یا دوران محبت امیز با بازی چه شیرا و سونگ ایل گوک ترجمه می شود.

لطفا مترجمین برای ترجمه این سریال درخواست بدن

به دلیل حساسیت موضوع،فقط مترجمینی که قبلا حداقل یک بار با انافیلم همکاری کرده ند میتونن درخواست بدن

سعی میکنم زیرنویس ها رو مثل سریال  پسران مثل گل ویرایش کنم تا رضایت همه جلب بشه

حداقل انجام ترجمه برای هر مترجم ده زیرنویس خواهد بود

مترجمین

یاسی   1-15

نرگس 16-26

فهمیه 27-37

مژگان 38-48

انجام شده ها

2-1

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, سریال های در دست زیرنویس فارسی, سریال دوران محبت امیز. Tags: , .

پنج سال بعد-پسران مثل گل بعد از قرنی

14 دیدگاه Add your own

  • 1. بهاره  |  آوریل 24, 2009 در 3:31 ب.ظ.

    سلام
    خسته نباشين
    دستتونم درد نكنه
    به جاي دي وي دي دوم سریال پسران مثل گل اشتباهي دو تا دي وي دي سوم به من دادين! من تا قسمت 6 رو ديدم الان دارم بال بال مي زنم بقيه شو ببينم!
    سه شنبه گفته بودين چهارشنبه ارسال ميشه، ميشه بگين ارسال شده يا نه؟ اقلا اميدوار شم!

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  آوریل 24, 2009 در 3:47 ب.ظ.

      خانوم عبد زاده چهارشنبه براتون ارسال شده

      پاسخ
  • 3. بهاره  |  آوریل 24, 2009 در 4:27 ب.ظ.

    خيلي خيلي ممنون

    پاسخ
  • 4. سارا و  |  آوریل 24, 2009 در 4:32 ب.ظ.

    آخ جووووووووووووووووووووون آخ جون کاش رودتر تابستون شه من وقت سر خاروندن پیدا کنم

    پاسخ
  • 5. MoOoJi  |  آوریل 24, 2009 در 4:45 ب.ظ.

    ta che modati vaght daran tahvil bedan? 🙂

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  آوریل 24, 2009 در 5:05 ب.ظ.

      شیطنت میکنی ها مژگان جون
      شما که از خودی
      یه سال دیگه خوبه؟

      پاسخ
  • 7. MoOoJi  |  آوریل 24, 2009 در 5:44 ب.ظ.

    na ye barnameh yafatam fingilisho mikone farsi behtar tare baram :D.shoma goli azizam man az shoman nistam akhe bolbolam man 😛

    پاسخ
  • 8. علي  |  آوریل 24, 2009 در 8:23 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم واقعا ببخشيد ولي من بازم ايميلم رو چك كردم ايميلي از شما نيومده و شما گفته بوديد كه بسته من رو ارسال كرديد درحالي كه هنوز نيومده چه مشكلي پيش اومده؟
    ممنون
    منتظرم

    پاسخ
  • 9. علی  |  آوریل 25, 2009 در 6:18 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم خسته نباشید ادامه سریال امپراطوریس چنجو کی آماده میشه ؟

    پاسخ
    • 10. پیتزا  |  آوریل 25, 2009 در 8:01 ب.ظ.

      سلام
      مشخص نیس

      پاسخ
  • 11. Farnaz  |  آوریل 26, 2009 در 10:38 ق.ظ.

    سلام خانم یاسی
    من از طریق یکی از دوستانم با سایت و کار ترجمه ی شما آشنا شدم.من دانشجوی رشته مترجمی زبان هستم و خوشحال می شم که بتونم تو این کار باهاتون همکاری کنم.
    منتظر پاسخ شما هستم

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 12:32 ب.ظ.

      این سریال رو فقط مترجمایی که قبلا باهام کار کرده باشن میتونن ترجمه کنن
      البته یه سری جزییات هست که براتون تا شب میل میکنم

      پاسخ
  • 13. بهاره  |  آوریل 26, 2009 در 3:33 ب.ظ.

    ممنون
    BBF2 امروز به دستم رسيد
    دستتون درد نكنه

    پاسخ
    • 14. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 9:08 ب.ظ.

      خواهش میکنم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


