سریال بعدی سونگ ایل گوک؟

آوریل 25, 2009 at 9:08 ب.ظ. 41 دیدگاه

ایا سریال بعدی سونگ ایل گوک این است؟هنر اغوا 2؟

فیلم هنر اغوا به زودی سریال می شود

فیلم هنر اغوامحصول سال 2005 کره که در ژانر کمدی عاشقانه بود و بازیگران سونگ ایل گوک و سون یا جین در ان نقش افرینی کرده بودند به دلیل برخورداری از تعداد تماشاچی بالا به محبوبیت بسیاری رسید.این فیلم نزدیک به دو میلیون و سیصد هزار تماشاچی داشت.


یک منبع اگاه گفت در سناریوی سریال جدید ازدواج های متعدد و کش و قوس های بسیاری نمایش داده می شود.

مترجم یاسی-وبلاگ پیتزا

Entry filed under: بازیگران کره, سونگ ایل گوک. Tags: .

بله! درگیری لفظی

41 دیدگاه Add your own

  • 1. پریا  |  آوریل 25, 2009 در 11:09 ب.ظ.

    آخ جون زندگی هدفدار شد ! داشتم از بی سونگی می ترکیدم همه سریالاشو دارم زندگی خیلی عادی شده بود اگه باز از پروژه هاش خبری شد به ما هم بگین ممنون

    پاسخ
  • 2. ابوالفضل  |  آوریل 26, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    برات پي ام گزاشتم:???:

    پاسخ
  • 3. ali  |  آوریل 26, 2009 در 11:04 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز میشه یه کم راجب به مهارت های رزمی سونگ توضیح بدید …. ممنون میشم ؟

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 12:33 ب.ظ.

      باشه اگه مطلبی ازش دیدم حتما
      ولی یادمه قبلا هم اینو گفتم
      توی سفرش به هاوایی داشت درباره لباسای جومونگ توضیح میداد که شمشیر دستش دادن و یه چند تا حرکت نمایشی با شمشیر انجام داد

      پاسخ
  • 5. مجید  |  آوریل 26, 2009 در 11:12 ق.ظ.

    می خواستم بپرسم به نظر شما امپراطور دریا زیباتر بود یا جومونگ … با تشکر

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 12:26 ب.ظ.

      امپراطور دریا ضعف ساختاری خیلی داشت
      من توی وبلاگ بیست و دو یه نقد نسبتا کامل رو ازش ترجمه کردم
      جومونگ خیلی بهتر نوشته شده

      پاسخ
  • 7. علي  |  آوریل 26, 2009 در 1:02 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم خسته نباشيد.چرا جواب سوال من رو نميديد؟چه مشكلي پيش اومده؟
    منتظرم ممنون

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 9:08 ب.ظ.

      یعنی ایمیل های من به شما نمیرسه؟

      پاسخ
  • 9. روناک  |  آوریل 26, 2009 در 1:54 ب.ظ.

    اییییییییییییییول خیلی خوب میشه!!!!مرسیییییییییی یاسی جون.

    پاسخ
  • 10. ممد  |  آوریل 26, 2009 در 2:22 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    بالاخره من سریال پسران مثل گل و امپراطریس چونچو رو تموم کردم
    میخواستم بابت ترجمه فوق العاده سریال امپراطریس چونچو ازتون تشکر کنم . هم من هم خانواده مسحور سریال و ترجمه بی نظیر شما بودیم
    شما اشتیاق ما رو برای دیدن ادامه سریال بیشتر کردین
    موفق باشین و همیشه کارهاتون همینطور عالی باشه

    پاسخ
  • 12. نگار  |  آوریل 26, 2009 در 3:20 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    اگه اینطوری باشه که خیلی خوبه

    پاسخ
  • 13. بهار  |  آوریل 26, 2009 در 3:28 ب.ظ.

    سلام،معروف ترین هنرپیشه مرد کره ای کیه؟

    پاسخ
    • 14. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 9:00 ب.ظ.

      نمیتونم مطلق بگم
      ولی میشه به اینا اشاره کرد
      سونگ ایل گوک،سو جی ساب،جو هیون جا،کوان سنگ وو

      پاسخ
  • 15. بهار  |  آوریل 26, 2009 در 4:11 ب.ظ.

    نمی تونم نسخه خانگی من و بچه رو خرید پستی کنم

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 9:07 ب.ظ.

      لینکش رو درست کردم

      پاسخ
  • 17. minoo  |  آوریل 26, 2009 در 4:52 ب.ظ.

    سلام یاسی جون

    مرسی بابت خبر خوبت

    یه سریالم پارسال به اسم the art of seduction ساخته شده بود بازیگراش زیاد معروف نیستن یکیشون سوکه تو متشکرم بود یکیشونم اونجه در پسران مثل گل

    پاسخ
  • 18. مجید  |  آوریل 26, 2009 در 5:20 ب.ظ.

    سلام با تشکر از پاسختون …
    ولی به نظر می رسید صحنه های مبارزه تو امپراطور دریا خیلی جذاب تر بود و حتی تکنیک های مبارزه ی بیشتری هم داشت … هر چند که در هر دو سبک شمشیر زنی یک سبک اختراعی بود و قاعده و قانون خاصی نداشت .
    از میان این هنر پیشه کره ای ها که من می شناسم دانی ین … در حد خوبی قرار دارد .

    پاسخ
  • 19. آزاده  |  آوریل 26, 2009 در 8:02 ب.ظ.

    سلام یاسی
    تقریبا 10 -12 روز پیش دی وی دی پسران بهتر از گل رو سفارش دادم اما تا به امروز به دستم نرسیده ، با استفاده از کد رهگیری که در هنگام ثبت سفارش دریافت کردم درخواستم رو چک کردم ، نوشته بود وضعیت : انصرافی
    ولی من انصراف ندادم و هنوز هم تمایل دارم که دی وی دی اون رو دریافت کنم باید درخواست جدید بدم یا با همون درخواست می توانید برام ارسال کنید؟
    یه سوال دیگه هم داشتم امکان اینکه پولش رو به حسابی واریز بکنم هست یا فقط به صورت تحویل و دریافت وجه در محل قابل خریداریه ؟
    ممنون می شم اگر سریعتر پاسخم رو بدید
    متشکرم

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  آوریل 26, 2009 در 8:59 ب.ظ.

      تنها در دو صورت انصرافی میشه
      1-ادرس ناقص باشه
      2-اس ام اس تایید ندین
      کافیه اسم و فامیلتو بگی تا ارسال بشه
      اگه بخوای واریز نقدی باشه هزینه کمتری میشه

      پاسخ
  • 21. پریا  |  آوریل 26, 2009 در 11:39 ب.ظ.

    می شه ویدیوی همون جایی که گفتین تو هاوایی با شمشیر حرکت نمایشی انجام داده رو بزارید
    به خاطر اینکه خبرهای زیادی از سونگ می زارین ممنون

    پاسخ
    • 22. پیتزا  |  آوریل 27, 2009 در 8:19 ب.ظ.

      باشه کلیپش رو خودم دارم باید بگردم توی ارشیوم واسه دانلود میذارم
      یادمه حجمش زیاد بود

      پاسخ
  • 23. heliana  |  آوریل 27, 2009 در 11:58 ق.ظ.

    سلام یا سی جون میخواستم بدونم چطوری میشه به فروشگاه آنا فیم رفت؟

    پاسخ
  • 25. ابوالفضل  |  آوریل 27, 2009 در 2:11 ب.ظ.

    برات پي ام گزاشتم

    پاسخ
  • 26. علي  |  آوریل 27, 2009 در 3:16 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم نمي دونم من بازم ايميلم رو چك كردم شايد شما آدرس رو اشتباهي زديد.
    لطفا يك بار ديگه بفرستيد.
    ممنون منتظرم

    پاسخ
  • 27. مجید  |  آوریل 27, 2009 در 6:11 ب.ظ.

    سلام
    آگه میشه همین کلیپی که میگید از نمایش سونگ در هاوایی ، اگه دارید میشه بذارید اگه ندارید هم که بازم ما از شما ممنونیم …

    پاسخ
  • 29. سارا و  |  آوریل 27, 2009 در 10:07 ب.ظ.

    ای وای سریالای مدرن زیار تعریفی نیس…کاش تاریخی باری کنه…

    پاسخ
  • 30. پریا  |  آوریل 27, 2009 در 11:25 ب.ظ.

    خب اگه می تونید تیکه تیکه بزارین تا دانلودش راحت تر بشه کلا کلیپ زیاد بزارین حتی اگه حجمش زیاده با تقسیم کردن ما هم می تونیم با همین سرعتای نفتی دانلود کنیم من با همین سرعت با استقامت زیاد کلی ویدیو از سونگ دانلود کردم
    ممنون

    پاسخ
    • 31. پیتزا  |  آوریل 28, 2009 در 8:34 ق.ظ.

      عزیز من به خاطر حجمش مشکل ندارم
      باید تو ارشیوم بگردم پیداش کنم

      پاسخ
  • 32. East Girl  |  آوریل 28, 2009 در 9:24 ب.ظ.

    دانی ین!!؟؟
    دانی ین یک هنرپیشه هنگ کنگی و در هنر های رزمی فوق العاده عمل میکنه. سبک مبارزش بی نظیر هست.
    در ضمن به نظر من هم امپراطور دریا خیلی بهتر از جومونگه. من که جومونگ رو از تی وی دنبال میکنم و تا اینجایی که دیدیم در هنرهای رزمی اصلا قابل قیاس نیست. امپراطور دریا عالی بود.

    پاسخ
  • 33. East Girl  |  آوریل 28, 2009 در 9:31 ب.ظ.

    البته نظرم فقط مربوط به قیاس هنر های رزمیشون بود

    پاسخ
  • 34. فاطمه  |  مه 8, 2009 در 1:05 ق.ظ.

    سلام یاسی نازی جون خواهشا سریال شریال شرایط عشق سونگ ایل گوک رو ترجمه کنید یا بدون ترجمه برای خرید بذارید حالا میشه بگید تا کجای جومونگ3 ترجمه کردین لطفا جواب بدید میدونم سرتون شلوغه خودمم همیشه میگم بیچاره یاسی جون باید به این همه پاسخ بده ممنون میشم پاسخمو بدین باتشکر

    پاسخ
    • 35. پیتزا  |  مه 8, 2009 در 1:13 ب.ظ.

      شرایط رو داریم ترجمه میکنیم
      جومونگ 3 فقط 4 قسمت زیرنویس انگلیسی داره که اونم ترجمه شده

      پاسخ
  • 36. فاطمه  |  مه 13, 2009 در 5:51 ب.ظ.

    سلام یاسمن خانم شما هنر اغوا رو ترجمه کردین؟ یا اینکه بدون ترجمه ست؟ لطفا بگید جامیونگ گو به کجا رسید؟ ممنون

    پاسخ
    • 37. پیتزا  |  مه 13, 2009 در 8:44 ب.ظ.

      اره من ترجمه کردم
      جامیونگ فقط 4 قسمت ترجمه س

      پاسخ
  • 38. song ji hyo  |  مه 20, 2009 در 11:52 ق.ظ.

    سلام ببخشید یه راه راحت واسه دانلود کلیپ ها به من میگین؟اخه هیچ کدوم دانلود نمی شن.

    پاسخ
  • 40. مریم  |  مه 22, 2009 در 9:59 ق.ظ.

    با سلام ،شما سریالهایی که سونگ ایل گوک بازی کرده را دارید. چه سریالهایی از سونگ دارید لطفا» جواب بدهید.

    پاسخ
    • 41. پیتزا  |  مه 22, 2009 در 12:16 ب.ظ.

      سلام
      سریالای زیر کامل شدن
      جومونگ،امپراطوری بادها،لابیست ،فیلم چشم قرمز
      سریال دوران محبت امیز هم داره ترجمه میشه

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


