التماس میکنم نگاه کنین

مه 2, 2009 at 3:30 ب.ظ. 16 دیدگاه

کوان از اینکه در روزهای اولیه پخش سریالش درصد استقبال فقط 9.3،6.7،7.6 و 7 بوده ناراضی است.وی شرط بندی کرده که اگر درصد بینندگان این سریال به20درصد برسد برای تمام کارکنان ان ام پی 3 .پلیر میخرد

واضحه که کوان شوخی می کند .وی گفت:»الان که سریالهای رقیب تمام شده اند امیدوارم این سریال به محبوبیت برسد.من با اخرین درامم،عشق بد تجربه بدی را داشتم ،راستش متن ان از چیزی که کارگردان پیاده سازی کرد خیلی متفاوت بود برای همین خیلی مشکلات پیش امد.»

مترجم یاسی-وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: مرد سیندرلایی, کوان سنگ وو, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره. Tags: .

بعد از اتمام ابکی بانوی جواهر پوش

16 دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  مه 2, 2009 در 5:03 ب.ظ.

    هی به مامانم میگم بذار من برم کره کار کنم هی میگه نعععع آخه رشته منم بی ارتباط با فیلم نیس دیدی ضرر کردم

    پاسخ
  • 2. shady  |  مه 3, 2009 در 1:18 ب.ظ.

    سلام حالا این سریال از کدوم کانال و چه ساعتی پخش میشه

    پاسخ
  • 3. طیبه  |  مه 8, 2009 در 1:27 ق.ظ.

    این سریال از چه شبکه ا پخش میشه. به نظر من عشق بد سریال قشنگی بود.

    پاسخ
  • 4. طیبه  |  مه 8, 2009 در 1:28 ق.ظ.

    میشه اخبار و اطلاعات بیشتری در مورد محتوای مرد سندرلایی بزارید؟

    پاسخ
  • 6. Noosh  |  مه 14, 2009 در 1:32 ق.ظ.

    ببخشید میشه ما لیست سریال های کره ای شما رو داشته باشیم؟؟؟
    اگر زیرنویس انگلیسی باسه که عالیه.
    من از کیم سونگ سو بازیگر نقش لی سوهان در عشق بد فیلم یا سریال می خوام.

    پاسخ
    • 7. پیتزا  |  مه 14, 2009 در 9:32 ق.ظ.

      تا اخر امروز براتون ایمیل میکنم

      پاسخ
  • 8. Noosh  |  مه 14, 2009 در 12:21 ب.ظ.

    Merc 🙂

    پاسخ
  • 9. پریا  |  سپتامبر 10, 2009 در 12:14 ق.ظ.

    من عااااااااااااااااشق این بازیگرم لطفا ازش برامون والپیپرای قشنگشو بذارین

    پاسخ
  • 10. پریا  |  سپتامبر 10, 2009 در 12:22 ق.ظ.

    اینا چیه تو دستش؟

    پاسخ
  • 11. پریا  |  سپتامبر 12, 2009 در 1:22 ق.ظ.

    چرا جواب منو نمیدین؟

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  سپتامبر 13, 2009 در 8:24 ب.ظ.

      چون فرکانس بلد نیسنم

      پاسخ
  • 13. پریا  |  سپتامبر 12, 2009 در 1:24 ق.ظ.

    راستی فرکانس کانالای کره ای باحا ل چنده؟

    پاسخ
  • 14. شیما  |  ژانویه 10, 2010 در 5:36 ب.ظ.

    من عاشق این بازیگرم.میشه مرد سیندرلایی و زیر نویس فارسی کنید

    پاسخ
    • 15. پیتزا  |  ژانویه 12, 2010 در 2:12 ق.ظ.

      هارد ساب هست
      امکانش نیست

      پاسخ
  • 16. شیما  |  ژانویه 10, 2010 در 5:37 ب.ظ.

    جواب بدین دیگههههههه

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


