کدام مقصر است؟

مه 2, 2009 at 3:17 ب.ظ. ۱ دیدگاه

جدال میان منتقدان و فیلمسازها ادامه دارد
لینک برنامه‌های پرطرفدار «سینما – صدا» با حضور مسعود ده‌نمکی و تهمینه میلانی با حضور منتقدان‌شان + بخش مربوط به ترک جلسه توسط میلانی به صورت نوشتاری

منبع سینمای ما – این دو برنامه «سینما – صدا» (که با اجرای فرزاد حسنی ساعت 10 جمعه شب‌ها از رادیو گفتگو پخش می‌شود) با حضور مسعود ده‌نمکی و تهمینه میلانی سر و صدای فراوانی برانگیخت.

لینک برنامه مربوط به مسعود ده‌نمکی:

http://radio.irib.ir/goftogoo/RadioSheet/Yadasht-Rooz/Yaddasht06.php

این هم لینک برنامه جنجالی تهمینه میلانی

http://radio.irib.ir/goftogoo/RadioSheet/Yadasht-Rooz/Cinema-Seda.php

و این هم بخش مربوط به گفته‌های خانم میلانی پس از ترک جلسه رادیویی به صورت مکتوب که احسان هاشمی همکار «سینمای ما» پیاده‌اش کرده:

فرزاد: شما فیلمتون فوق العاده اخلاقیه… اما این در بیان، مصنوعی دراومده …. حرفاتون حرف های قشنگیه….

تهمینه میلانی: اجازه بدین من جلسه رو ترک کنم، شما نقد کنید! چون به شما اینا رو دیکته کردن و بهتون گفتن بگین!

فرزاد: آره اصلا دیکته کردن! حالا ببینید امکان داره شعری (با مضمون اخلاقی) گفته بشه اما غلط های عروض و قافیه داشته باشه…

تهمینه میلانی: آقای حسنی صبر کنید! آقای گبرلو یه لحظه صبر کنید! بذارین من کمک کنم آقای حسنی به راه راست هدایت بشن (خنده ی جمع) آخه آقای حسنی در راه این که سعی می کنن خودشون رو مطرح کنن…

فرزاد (با لحن کنایه): اصلا ما خودمون رو داریم مطرح می کنیم!

تهمینه میلانی: اجازه بدین! من با آقای گبرلو صحبت می کردم!…

فرزاد: خانم میلانی، همه دارن خودشون رو مطرح می کنن، فقط شما خودتونو مطرح نمی کنین!

تهمینه میلانی: آقای حسنی یه لحظه صبر کنین، بشینین سر جاتون! گوش بدین!

فرزاد(با خنده): من واینسادم! من شما رو این جا نشوندم سر جاتون، جواب بدین!

تهمینه میلانی: این رو دیکته کردن به شما، گفتن برو به میلانی اینو بگو! کاملا واضحه!

فرزاد: اینارو ان شا ا… فردا مطبوعات بنویسن!

منتقد: یه نظر در مورد دایی جان ناپلئون می تونم بدم!!

تهمینه میلانی: شما خواهش کردی من بیام، گفتم نمیام برنامتون. چند بارم اصرار کردین بازم گفتم من نمیام. گفتم من اون دارو دسته ای که شما باهاشون دوستین و رفیقین قبول ندارم! شما گفتین من با اونا نیستم و من فریب خوردم و اومدم. بحث علمی بکنین. چرا شما واقعا با جریانی هستید که دلشون نمی خواد تهمینه میلانی که توی این جامعه برا خودش استقلال داره، مستقل بمونه؟!

فرزاد (روبه منتقد): خیلی منفی فکر می کنه ها!

تهمینه میلانی: آقای حسنی بالاخره من یه کوچولو سواد روانشناسی دارم. وارد این نوع مباحث نشیم. این مباحث در حد من نیست، اگر در حد مهمون های دیگتون… اجازه بدین من جلسه رو ترک کنم و بحث رو همین جا تموم کنیم!

فرزاد: نه خانم میلانی! باشین، پاسخگو باشین!

تهمینه میلانی(از صندلی اش برخاسته): نه به نظر من کافی بود.

فرزاد(خطاب به شنوندگان): خانم میلانی بحث را ترک می کنن.

تهمینه میلانی(صدای ضعیف): خداحافظ شنوندگان عزیز! فتانه جان! اگه میل داری با من بیا!

فرزاد: پاتون رو رو سیم نذارین !!!

فرزاد: خیلی ممنونم خانم ملک محمدی.

فتانه: مرسی، خدافظ !!! .

منتقد: چقدر بد شد !!!! .

Entry filed under: اخبار سریال ایرانی, بازیگران ایران. Tags: .

جومونگ در ایران؟گول نخورید! دارندگی و برازندگی

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. سارا و  |  مه 2, 2009 در 5:10 ب.ظ.

    تهمینه میلانی 1 بار دانشگاه ما اومد با مریلا زارعی اصلا اینطوری نبود چششششششششششششششششششه؟؟؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


