چرا مهناز افشار در شمس العماره بازی نمیکند؟

مه 18, 2009 at 9:15 ق.ظ. 4 دیدگاه

تکمیل خبر قبلی درباره سریال سامان مقدم؛
چرا مهناز افشار از بازی در مجموعه شمس‌العماره کنار رفت؟ / ایرج قادری و شیلا خداداد اصلا قرار نبود در این مجموعه بازی کنند

منبع سینمای ما – پیش از این خبر‌ها آمده بود که سه بازیگر انتخاب شده برای مجموعه تازه سامان مقدم، در این سریال تلویزیونی حضور نخواهند داشت. پس از پی‌گیری‌های بیش‌تر، اخبار تکمیلی از این قرار است که حضور ایرج قادری و شیلا خداداد از ابتدا صحت نداشته و کناره‌گیری مهناز افشار از حضور در این مجموعه، به خاطر جراحی لثه و دهان بوده که امکان حضور در این مجموعه را از او گرفته است. به این ترتیب افشار فرصت حضور در مجموعه‌ای از سامان مقدم را از دست داد. فرصت خوبی که می‌توانست او را از طریق پروژه معتبری به تلویزیون بازگرداند.
Entry filed under: فیلم, مهناز افشار, ایرانی, بازیگران ایران, شیلا خداداد. Tags: .

فروش سریال همه زندگی یک زن با بازی افتخاری سونگ ایل گوک کوان سنگ وو کافی شاپ باز میکند

4 دیدگاه Add your own

  • 1. علی  |  مه 19, 2009 در 12:37 ب.ظ.

    سلام یاسی جون یه سز به سایت جدید من بزن بعد نظر بده و ایمیلتو برام نظر کن من کار مهمی باهات دارم آدرس سایت من http://www.korea-film.mihanblog.com

    پاسخ
  • 2. علی  |  مه 19, 2009 در 12:39 ب.ظ.

    سلام یاسی جان لطفا از سایت جدید من دیدن کن اینو 2 روزه افتتاح کردم بعد ایمیلت رو برام نظر کن تا من باهات تماس داشته باشم کار مهمی باهات دارم آدرس http://www.korea-film.mihanblog.com

    پاسخ
  • 3. milado  |  اوت 28, 2009 در 2:18 ب.ظ.

    sag to rohet yasi jon

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


