غم انگیزتر از غم اماده فروش شد

ژوئن 3, 2009 at 12:49 ق.ظ. 174 دیدگاه

sad

فیلم سینمایی غم انگیز تر از غم

در این فیلم کرم(لی بویونگ) و کا(کوان سنگ وو) دو یتیم هستند که از زمان دبیرستان با هم اشنا می شوند و رابطه انها از دوستی ساده به رابطه خواهر برادر،پدر دختر و حتی در بعضی مواقع زمینه های ضعیف عاشقانه تبدیل می شود.کا ،کرم را دوست دارد و به خاطر همین عشق احساسش را از او مخفی نگه می دارد .بعد از مدتی کرم با دندانپزشکی که متاهل است دوست می شود و تصمیم به ازدواج با او میگیرد…

Entry filed under: فیلم, فیلم کره ای, کوان سنگ وو, بازیگران کره, غم انگیز تر از غم. Tags: .

لطفا به من کره ای یاد بده درباره الی برنده جایزه خرس نقره ای برلین

174 دیدگاه Add your own

  • 1. سوده  |  ژوئن 3, 2009 در 9:38 ق.ظ.

    بخشید یاسی جون دیر شد
    این فیلمها رو نمیشد «پرداخت نقدی در محل » کرد:
    تازا
    شاهزاده زمان
    همه فیلمهای جی جین هی
    ممنون میشم درستش کنی…بازم ببخشید

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  ژوئن 3, 2009 در 12:46 ب.ظ.

      باشه تا شب چک میکنم

      پاسخ
  • 3. amir  |  ژوئن 3, 2009 در 10:54 ق.ظ.

    خانم جون قبلا ها پر کار تر بودی کنکور داری ؟
    اما باید بهت بگم که بد جوری عقب افتادی از وبلاگ های دیگه موفق باشی

    پاسخ
  • 4. ارمان  |  ژوئن 3, 2009 در 12:15 ب.ظ.

    یاسی جون شاه دائه جوبونگ رو زیرنویس می کنی

    پاسخ
  • 6. meshki_sorati  |  ژوئن 4, 2009 در 12:14 ب.ظ.

    salam yasi jon mikhasam bedonam filme eshghe bad tarjome shode hast mamnon misham age dakhele blogAM JAVAB BEDI
    http://meshki-sorati.persianblog.ir/

    پاسخ
  • 7. ممد  |  ژوئن 4, 2009 در 2:26 ب.ظ.

    سلام
    دیگه قسمتای اخر امپراطریسم
    دست شما درد نکنه یاسی خانوم بازم ترجمه اش عالی بود

    پاسخ
  • 8. MDC  |  ژوئن 5, 2009 در 4:42 ب.ظ.

    سلام
    سریال انسان خوب دوبلشو دارین؟

    پاسخ
  • 10. جواد  |  ژوئن 5, 2009 در 8:03 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    ببخشید که اینو میگم اما باید بگم
    شما که پک دوم امپراتوریس چونچو رو آماده کردید نمیشد که پک اول و دوم رو هم همون اول میذاشتین چون من همون ابتدا که پک دوم رو گذاشتین پک اول و دوم رو با هم ازتون خرید نقدی کردم .
    الان که سایت فروشگاه رو دیدم متوجه شدم که دو پک رو یکجا کردید و خیلی ارزونتر میدید . من که 4000 ضرر کردم
    امیدوارم دفعات بعدی اینطوری نکنین نا امثال من اینطور ضرر نکنن
    مرسی

    پاسخ
  • 11. جواد  |  ژوئن 6, 2009 در 10:16 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    من یکشنبه هفته پیش دو پک امپراتوریس چونچو رو به شماره
    سفارش4535 بنام جواد نظری ازتون گرفتم
    امروز شنبه که سفارش بدستم رسید فقط پک دومه در دو نسخه یکی
    خانگی و یکی کامپیوتری و از پک اول خبری نیست . من تو نظرات فروش پک دوم هم نوشتم که پک اول و دوم و شما هم جواب دادین
    .میتونید نگاه کنید که من اشتباه نکردم
    لطفا بررسی کنین مرسی

    پاسخ
  • 12. الهه  |  ژوئن 7, 2009 در 11:28 ب.ظ.

    همون طور که تو پست مربوط به»لی مین هو» هم نوشتم منتظرم فیلمهای «لی مین هو» رو تو سایت واسه فروش بذارین….
    منتظرما….
    منتظرم شدیدا…

    پاسخ
  • 13. الهه  |  ژوئن 7, 2009 در 11:30 ب.ظ.

    از «کیم هیونگ جون» (جیهو تو پسران فراتر از گل) هم اگه خبر داشتین بذارین….
    دست گلتون هم درد نکنه پیشاپیش….

    پاسخ
  • 14. meshki_sorati  |  ژوئن 8, 2009 در 9:08 ق.ظ.

    salam yasi jon khobi?
    yasi jon fekr konam 5 shanbe man film haie pesarane mesle gol va eshghe bad ra sefaresh dadam ama na milli zade shod na javabe sms am ra dadan film ersal shode mamnon misham javabamo dakhele blogam bedi
    mamnon mersi(behnaz)
    http://meshki-sorati.persianblog.ir/

    پاسخ
  • 15. meshki_sorati  |  ژوئن 8, 2009 در 9:13 ق.ظ.

    salam yasi jon khobi azizam
    man fekr konam roze 4 shanbe ya 5 shanbe film haie esarane mesle gol va eshghe bad ra sefaresh dadam ama na baram milli zade shod na javabe smsam ra dadan mi khastam bedonam ersal shode ya na mamnon misham dakhele blogam javab bedi
    http://meshki-sorati.persianblog.ir/

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  ژوئن 8, 2009 در 4:48 ب.ظ.

      سلام بهناز جان
      ادرسی که گذاشتی باز نمیشه
      سفارشتو میفرستم

      پاسخ
  • 17. جواد  |  ژوئن 9, 2009 در 6:49 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    من شماره سفارش 4535 ام که شنبه بعد از ظهر باهاتون تماس گرفتم
    و قرار شد که برام پک اول امپراتوریس چونچو رو برام ارسال کنید
    ببخشید بازم میپرسم میخواستم بدونم ارسال شده ؟ کی ؟
    ممنون میشم پاسخ بدین
    مرسی

    پاسخ
  • 19. یادم نیست  |  ژوئن 10, 2009 در 1:05 ق.ظ.

    به گزارش ايسنا سريال كره‌اي «سرزمين بادها» كه به «امپراتوري بادها» معروف است به سفارش شبكه سه‌سيما اكنون در مرحله‌ي ترجمه براي دوبله است، البته زمان پخش آن هنوز مشخص نيست.

    پاسخ
  • 20. یادم نیست  |  ژوئن 10, 2009 در 1:14 ق.ظ.

    خبرگزاري دانشجويان ايران – تهران
    سرويس: تلويزيون و راديو

    شروين قطعه‌اي سريال «افسانه بروس‌لي» را براي پخش روزانه در فصل تابستان دوبله مي‌كند.

    به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در سريال «افسانه بروس‌لي» كه براي پخش از شبكه دو سيما دوبله مي‌شود، عليرضا باشكندي به جاي نقش بروس لي، سعيد مقدم‌منش (پدر)، مهناز عوض‌آباديان (مادر)، بيژن علي محمدي (استاد يه)، تورج نصر (بلر) و اليزا اورامي نقش‌گويي مي‌كنند.

    قطعه‌اي درباره دوبله «افسانه بروس‌لي» گفت: تاكنون ‌٦ قسمت از اين سريال را دوبله كرده‌ام البته با توجه به پخش روزانه «افسانه بروس‌لي» ،كارمان قدري مشكل است.

    او در زمينه تنظيم ديالو‌گ‌هاي «افسانه بروس‌ لي» اظهار كرد: نسخه دوبله شده به زبان چيني براي دوبله به زبان‌ فارسي در نظر گرفته شده است همين امر موجب مي‌شود كه تنظيم ديالوگ‌ها به زبان فارسي وقت زيادي بگيرد.

    به گزارش ايسنا، «افسانه بروس‌ لي» (The Legend of Bruce Lee) را «لي من كي» در سال ‌٢٠٠٨ كارگرداني كرده است.

    در اين سريال كواك كوان چان در نقش بروس‌لي، ميكلله لانگ (ليزالي) و تد اي. دوران (بلر) بازي مي‌كنند.

    اين سريال چيني درباره زندگي‌نامه بروس‌لي است كه شبكه سي‌سي‌تي وي آن را در ‌٥٠ قسمت ساخته است. «افسانه بروس‌ لي» طي ‌٩ ماه در چين، هنگ كنگ، ماكائو، آمريكا، ايتاليا و تايلند تصويربرداري شده است.

    اين سريال با بودجه ‌٥٠ ميليون يوآن (‌٣/٧ ميليون دلار) ساخته شده و شنون لي -دختر بروس‌لي- مدير توليد آن است.

    پاسخ
  • 21. گل عاشق  |  ژوئن 10, 2009 در 12:30 ب.ظ.

    سلام خانمي بسته رو براي من فرستادي
    ممنون از زحماتت

    پاسخ
  • 23. گل عاشق  |  ژوئن 10, 2009 در 12:32 ب.ظ.

    چقدر زود جواب دادي ممنون جيگر

    پاسخ
  • 24. گل عاشق  |  ژوئن 10, 2009 در 12:34 ب.ظ.

    هاها ياسي چه اشتباه توپي كردم خودم تركيدم از خنده ببخشيد

    پاسخ
    • 25. پیتزا  |  ژوئن 10, 2009 در 1:15 ب.ظ.

      با جواب یکی دیگه اشتباه گرفتی:)

      پاسخ
  • 26. amir  |  ژوئن 10, 2009 در 1:34 ب.ظ.

    سلام یاسی جون خسته نباشید
    اگه میشه فونت و سایز زیرنویس سریال امپراطوری بادها رو بگین!!

    پاسخ
  • 28. amir  |  ژوئن 10, 2009 در 2:58 ب.ظ.

    آیا امپراطوربادها در حال دوبله به فارسی است و به نظر شما امکان چند درصده که تلویزیون اونو نشون بده

    پاسخ
  • 29. سوسن  |  ژوئن 10, 2009 در 4:55 ب.ظ.

    سلام یاسی جونم

    آپ کردم بیای خوشحال میشم….

    پاسخ
  • 30. دنيا  |  ژوئن 10, 2009 در 8:59 ب.ظ.

    سلام خانومي خسته نباشي؛
    بالاخره دائه جويونگو خريدم ولي به جز 4 قسمت اولش كه rmvbبود بقيش هر دو قسمت با افتضاح ترين كيفيت به طوري كه چهره ها قابل تشخيص نبود توي يك فايل divxبود.هرجا گشتم
    سريالو با كيفيت خوب پيدا نكردم. ميتوني راهنماييم كني؟
    يا از دوستان كسي هست به سوالم جواب بده؟
    كجا ميتونم سريالو باكيفيت خوب پيدا كنم؟
    ممنون ميشم جواب بدين…

    پاسخ
  • 31. سارا  |  ژوئن 11, 2009 در 8:09 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    چرا یسری (بیشتر از یسری)از فیلم ها به صورت پرداخت در محل امکان پذیر نیست!

    پاسخ
    • 32. پیتزا  |  ژوئن 12, 2009 در 1:16 ب.ظ.

      سلام ساراجان
      مثلا کدوم؟

      پاسخ
      • 33. سارا  |  ژوئن 14, 2009 در 1:26 ب.ظ.

        spotlight,صدمین عروس,تازا،زنی از خورشید
        ممنون میشم اگر مشکلشو حل کنی.
        ضمنا سریالی از بازیگر نقش دوجین ندارید؟

  • 34. سارا و  |  ژوئن 11, 2009 در 12:04 ب.ظ.

    سلامممممممممممممممم من دیشب اومدم اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه نمیدونین خیابونا چه خبر بود من و بابام مجتور شدین از تاکسی بیایم بیرون با چمدون از خیابون اصلی تا خونه رو بیایم خدا رو شکر بار رو سبک بسته بودیم

    پاسخ
  • 35. علی  |  ژوئن 11, 2009 در 9:27 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم می خواستم یک گله ای بکنم سریال جومیونگ رو خیلی ناقص زیرنویس کردین بیشتر جاهاش ترجمه نداره چرا؟
    در ضمن امپراطوریس چونچو قسمت 32 زیرنویسش با فونت دیگه ای اومده و خونده نمیشه باید چکارکنم قسمت 31 هم همینطور

    پاسخ
    • 36. پیتزا  |  ژوئن 12, 2009 در 12:59 ب.ظ.

      سلام
      متاسفانه گله تو ن به جا نیست چون زیرنویس انگلیسی این سریال همینطوره
      اونا رو هم میل کردم

      پاسخ
  • 37. دنیا  |  ژوئن 12, 2009 در 3:16 ب.ظ.

    سلام خانومی خسته نباشی .
    بالاخره دائه جویونگو خرید ولی به جز 4 قسمت اولش که rmvb بود بقیش هر دو قسمت توی یک فایل divx قرار داشت.
    هر جاگشتم سریالو با کیفیت خوب پیدا نکردم. می خواستم بدونم میتونی راهنماییم کنی از کجا بخرم؟
    یا کسی هست بدونه سریالو با کیفیت خوب کجا می تونم پیدا کنم؟

    پاسخ
    • 38. پیتزا  |  ژوئن 12, 2009 در 10:13 ب.ظ.

      سلام عزیزم
      شاید تا چند وقت دیگه خودمون بیاریمش

      پاسخ
      • 39. دنیا  |  ژوئن 20, 2009 در 3:58 ب.ظ.

        سلام عزیزم.
        اینی که میگی با کیفیته ؟ (فرمتش چیه؟ ایا دو قسمت در یک فایل هست؟)

      • 40. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:27 ب.ظ.

        1500
        مگا دایویکس

  • 41. سارا و  |  ژوئن 12, 2009 در 9:56 ب.ظ.

    سلام یاسی جونم من دارم سعی میکنم پک دوم رو سفارش بدم ولی اس ام اس رد نمیکنه شماره فروشگاه هم جواب نمیده چه کنم؟؟؟؟

    پاسخ
    • 42. پیتزا  |  ژوئن 12, 2009 در 10:13 ب.ظ.

      سلام عزیز دیدم سفارشتو تایید کردم

      پاسخ
  • 43. مریض  |  ژوئن 13, 2009 در 12:28 ق.ظ.

    «تِ» جویونگ درسته نه «دائه» جو یونگ
    تِ نام خانوادگیشه
    اسم پدرش هم» تِ» جونگسانگ بود
    هزاران بار نام «تِ» جویونگ به وضوح توی این سریال تکرار میشه
    این دائه و دایی و عمه وخاله جویونگ نمی دونم از کجا اومده
    شما که احتمالآ مدرس زبان هستید باید بدونید که تلفظِ «dae»
    ، «تِ میشه»

    پاسخ
  • 44. پسر شجاع  |  ژوئن 13, 2009 در 4:15 ق.ظ.

    سلام خواهر مهربونم

    اذا جاء نصرالله والفتح

    خداوند یاور مومنان و حق پرستان است

    ملت کار را تمام کرد

    پیروزی دکتر احمدی نژاد را برای دهمین دوره ریاست جمهوری به تمام مردم ایران تبریک میگویم
    امیدوارم کسانی که وجدانشان را زیر پا گذاشتند و بخاطر مقام و ثروت دست به هر کار کثیفی زدند بدانند که با ملت ایران طرف هستند
    همان مردمی که با یک فرمان ندای امام راحل را لبیک میگفتند و جانشان را برای احیای اسلام و انقلاب هدیه میکردند
    امیدوارم این سردمداران و فئودالیسمهای غربزده و خیانتکار و غارتگران اموال مردم دست از این چپاولها بر دارند و بیایند در دل مردم و بجای تخریب دولت کمک حالشان شوند و برای آبادانی کشور همکاری کنند

    پاسخ
  • 45. مریض  |  ژوئن 13, 2009 در 6:26 ق.ظ.

    من هم تبریک میگم
    تا صبح گوش به زنگ شبکه خبر بودم
    عامل اصلی شکست موسوی استفاده از سیاست تخریب بود

    پاسخ
  • 46. mohsen  |  ژوئن 13, 2009 در 8:22 ب.ظ.

    واقعا که آقای مریض و آقای پسر شجاع شما هر دو تاتون خیلی سر خوشید!!!
    برید یه فکری به حال خودتون بکنید!

    پاسخ
  • 47. سارا  |  ژوئن 14, 2009 در 1:32 ب.ظ.

    یاسی جون خسته نباشید!
    میدونید از سایت http://d-addicts.com/
    چه طور میشه فیلم دانلود کرد؟

    پاسخ
    • 48. پیتزا  |  ژوئن 14, 2009 در 4:14 ب.ظ.

      مرسی ساراجان
      عزیز لینکای اون سایت تورنت هستن باید برنامه ام تورنت داشته باشی و حوصله خیلی زیـــــــــــــــــــــــاد

      پاسخ
      • 49. سارا  |  ژوئن 15, 2009 در 4:13 ب.ظ.

        مرسی از جوابتون،در مورد این فیلما که گفتم من سایت چک کردم اما هنوز خرید به صورت پرداخت در محل غیر فعال بود!!!:(
        زنی از آفتاب،صدمین عروس،تازا،spotlight!

      • 50. سارا  |  ژوئن 15, 2009 در 4:55 ب.ظ.

        ببخشید یه سوال دیگه هم داشتم شما سریال عشق ارغوانی و چهار خواهر رو نمیذارید برای فروش؟(حتی با زیر نویس انگلیسی)(که بازیگر هر دوشون هان جائه سوکه؟)

      • 51. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:34 ب.ظ.

        سلام چشم

  • 52. زهرا  |  ژوئن 15, 2009 در 9:01 ق.ظ.

    سلام براي اولين بار از سايت شما خريد كردم فيلم هاي آسمان عشق و غم انگيزتر از غم فكر مي كردم مانند سي دي هاي نمونه كه توي سايت هست روي اونها كاور يا برچسب فيلم رو زدين ولي حتي اسم فيلم ها رو روي سي دي ها ننوشته بوديد لطفا در اين مورد فكري بكنيد با تشكر از زحمات شما

    پاسخ
    • 53. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:38 ب.ظ.

      سلام قیمت این فیلمهایی که شما خریدین چقدره؟
      انتظار دارین با این قیمت کم و این کیفیت عالی زیرنویس و هارد ساب
      توی همچین کاوری عرضه بشه؟

      پاسخ
  • 54. meshki_sorati  |  ژوئن 16, 2009 در 2:19 ب.ظ.

    salam yasi jon man 14 hamin borj film gereftam ama hanoz be dastam nareside mamnon misham dar blogam javab bedin

    پاسخ
  • 55. بهار  |  ژوئن 16, 2009 در 3:33 ب.ظ.

    سلام
    من نمی تونم صفحه یاهو ایمیل باز کنم. می خواستم ببینم شماها می تونین؟ دوستان لطفاً جواب بدین

    پاسخ
  • 56. ابوالفضل-veyron  |  ژوئن 17, 2009 در 12:37 ق.ظ.

    سلام خواهر
    چرا ديگه ان نميشي؟ 😥
    اتفاقي افتاده؟
    اگه با ياهو نميتوني بالا بيايي بيا تو وبلاگ جوابم رو بده
    http://ghostveyron.wordpress.com

    پاسخ
  • 57. meshki_sorati  |  ژوئن 17, 2009 در 1:32 ب.ظ.

    yasi jon lotfan javab bede man montazeram

    پاسخ
  • 58. meshki_sorati  |  ژوئن 17, 2009 در 1:43 ب.ظ.

    alan 14 roze hast ke man film sefaresh dadam motasefane dakhele saite ana ham nemitonam besham va sms ha ham ghate age gharAR NIST BEFERESTAN BEGAM KE KANSEl konan chon man dige az aval tir nistam ke age biad film dabe manzel kasi begire mamnon mishamresidegi koni va dar blogam javabam ro bedi

    پاسخ
  • 59. دلناز  |  ژوئن 17, 2009 در 10:00 ب.ظ.

    سلام.ببخشید من یه سوالی داشتم که خیلی دربارش کنجکاوم.ممنون میشم جوابمو بدید.این گیوم جاندی یا همون Koo Hye Sun جدا از فیلم یعنی واقعیش چند ساله شه؟توی فیلم نه!منتظرم.ممنون

    پاسخ
    • 60. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:30 ب.ظ.

      دقیقا یادم نیس فکر کنم حدود26 هس و فوق العاده هم هنرمند

      پاسخ
  • 61. الهه  |  ژوئن 18, 2009 در 10:40 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    من چند روز پیش چند تا فیلم سفارش دادم به صورت بانکی و شماره فیش اون رو هم در سایت ثبت کردم ولی نمی تونم اونو رهگیری کنم!!!بهتون میل هم زدم ولی هنوز جواب ندادید!

    پاسخ
    • 62. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:29 ب.ظ.

      میلت رو جواب دادم الهه جان

      پاسخ
  • 63. مجتبی  |  ژوئن 18, 2009 در 11:21 ق.ظ.

    سلام ياسي خانم
    خسته نباشي
    شما فيلم سه پادشاهي : تجدید حیات اژدها داريد
    سريال هست يا فيلم سينمايي ، آخه من تو يه سايت ديدم نوشته بود يك دي وي دي بيشتر نيست
    راستي از جومونگ 3 چه خبر ؟ زيرنويس نشد ؟
    مرسي

    پاسخ
    • 64. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:29 ب.ظ.

      سلام درباره قسمت اول سوالتون نه
      جومونگ سه انفدر زیرنویسای انگلیسیش پراکنده هست که کفر مترجما در میاد
      داره ترجمه میشه

      پاسخ
  • 65. payam  |  ژوئن 18, 2009 در 2:29 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    مرسی
    وبت خیلی خوبه
    من که خیلی جاهاشو سیو کردم
    راستی اگه خواستی من با تبادل لینک راضیم
    منو با اسم
    «ماچ و بوسه عاشقانه» ادد کن بعد به من خبر بده تا منم پیوندت کنم!
    [قلب][گل]

    پاسخ
  • 66. MEHRDADABBASI  |  ژوئن 18, 2009 در 4:17 ب.ظ.

    سلام . یاسی جون
    اگر مایلید به سایت من سر زده : http://WWW.NEWMUSIC.VOV.IR
    برای تبلیغات محصولات خود می توانی با من همکاری نموده و با هزینه کمتر از همه جا برای شما تبلیغ کنم .
    در صورت تمایل با شماره : 55653889-021 تماس گرفته و هماهنگ کنید .
    در صورت تمایل لینک هم می توانید من را با نام بزرگترین وب سایت موزیک در ایران لینک نمایید .

    پاسخ
  • 67. ریحانه  |  ژوئن 20, 2009 در 12:03 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    اگه می تونی این فیلم و دانلود کن،بنظرم جالبه!
    MY wife got married

    پاسخ
  • 69. ریحانه  |  ژوئن 20, 2009 در 12:06 ق.ظ.

    یادم رفت بگم بازیگر زنش son yeh jin

    پاسخ
  • 70. یاسمن  |  ژوئن 20, 2009 در 7:48 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    میخواستم بدونم سریال های : متاسفم دوستت دارم ، هنگ گیل دونگ،
    capital scandal ، تازا ، 18:29 ، زمان گرگ و میش ، افسانه های میهن ، دوستان 2002 ، داستان عشق در هاروارد ، عشقی برای کشتن همگی زیرنویس کامل کامل فارسی دارن . ممنون می شم جواب بدین .
    با تشکر
    مرسی

    پاسخ
    • 71. پیتزا  |  ژوئن 20, 2009 در 9:26 ب.ظ.

      سلام همه فارسی جز
      عشق در هارواد و عشقی برای کشتن

      پاسخ
  • 72. پسر شجاع  |  ژوئن 20, 2009 در 11:57 ب.ظ.

    سلام خواهر مهربونم .

    اونقدر در دنیای سیاست غرق شدم که تمام وقتمون گرفته شد

    دلمون برات تنگ شده ..شما که جدا سرت شلوغه و اصلا وقت نداری به کلبه خرابه من سری بزنی
    اشکالی نداره
    اما میترسم بمیرم و بعد از 6 سال متوجه بشی که من از دنیا رفتم !!

    من همچنان منتظر جومونگ 3 با ترجمه اش هستم البته کامل
    تو شهر ما غوغا کردند ..یه فروشگاهی اومده چند قسمت را آورده و نمیگه که ناقصه .فقط داره میفروشه..کلاهبردارا ..!!!!!
    مزاحمت نمیشم خواهر بزرگوارم ..به دامادم سلام گرم برسون
    موفق باشید

    پاسخ
  • 73. یاسمن  |  ژوئن 21, 2009 در 9:41 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    ممنون که جواب دادین
    میشه خواهش کنم لطفا داستان عشق در هاروارد رو ترجمه کنید .من خیلی دوست دارم این سریال رو از فروشگاه شما بخرم .
    خیلی خیلی ممنون
    مرسی

    پاسخ
  • 74. meshki_sorati  |  ژوئن 21, 2009 در 10:32 ق.ظ.

    salam yasii jon bebakhshid ke hamishe aziatet mikonam ba in hesab yani miferestid??????:D

    پاسخ
  • 75. meshki_sorati  |  ژوئن 21, 2009 در 10:40 ق.ظ.

    montazere javabeton hastam mamnon

    پاسخ
    • 76. پیتزا  |  ژوئن 21, 2009 در 3:56 ب.ظ.

      سلام بهناز عزیزم خودت گفتی نیستم منم انصراف زدم
      چیکار کنم؟

      پاسخ
  • 77. دلناز  |  ژوئن 21, 2009 در 1:04 ب.ظ.

    26 ساله شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!امکان نداره!!!!!من نمیدونم چرا این کره ای ها اصلا بیر نمیشن!!!دیدم توی بشت صحنه فیلم هم با جون بیو مثل برادر کوچیکش رفتار میکرد و جیهو هم بهش میگفت نونا!!!!!!!

    پاسخ
  • 78. meshki_sorati  |  ژوئن 21, 2009 در 5:52 ب.ظ.

    salam khaharam gharare yazd bemone ta shanbeie ayande age ta on moghe filma mirese baram befrestin momnon bebebakhshid inghar aziatet mikonam

    پاسخ
  • 79. sina  |  ژوئن 22, 2009 در 6:47 ب.ظ.

    سلام.
    من سريال شاه دائه جويونگ رو از يه فروشگاه خريدم اما از قسمت 58 تا 84 زيرنويس انگليسي نداره.
    ازت مي خواستم كه اگه زيرنويس انگليسيش رو داري تو سايت برام بزاري.
    در ضمن من مي تونم اين سريال رو برات زيرنويس فارسيش كنم . فقط اگه مي توني بهم اون زيرنويس هاش رو برسون .
    ممنون
    سينا

    پاسخ
    • 80. پیتزا  |  ژوئن 23, 2009 در 9:23 ب.ظ.

      سلام زیرنویس جدا نداره

      پاسخ
    • 81. دنیا  |  ژوئیه 1, 2009 در 4:08 ب.ظ.

      سلام سینا جان
      اینی که خریدی کیفت داره؟
      اگه با کیفیته آدرس سایتو میدی بهم؟

      پاسخ
      • 82. sina  |  ژوئیه 1, 2009 در 8:54 ب.ظ.

        سلام دنيا.
        بيشتر قسمت هاش كيفيت خوبي نداره فقط اون قسمت هايي رو كه زيرنويس نداره كيفيت خوبي دارن.
        يعني از 58 تا 84
        تو زيرنويس اين قسمت هارو داري؟

  • 83. Pitza  |  ژوئن 22, 2009 در 8:13 ب.ظ.

    سلام

    من یازدهم سفارش دادم ولی هنوز نفرستادین

    پاسخ
  • 84. hadiipek  |  ژوئن 23, 2009 در 2:12 ب.ظ.

    salam
    choncho ro alan nazdike 2 haftas kharidam
    vali hanuz nareside dastam
    lotfan ye barrasi konid

    پاسخ
    • 85. پیتزا  |  ژوئن 23, 2009 در 9:26 ب.ظ.

      اسمتون؟
      در ضمن کد رهگیری رو توی سایت پست بزنید

      پاسخ
  • 86. الهه  |  ژوئن 24, 2009 در 5:58 ب.ظ.

    یاسی خانوم میل شما که نه تو inbox بود نه spam!
    سایت anafilmil هم که اصلا کد رهگیری رو نمیده!میشه بگی من چی کار کنم!چون فیلمهام هنوز دستم نرسیده!

    پاسخ
  • 87. سارا  |  ژوئن 24, 2009 در 10:35 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    میشه لطفا سریال 4 خواهر رو دانلود کند به نظرم فیلم جالبیه!
    با تشکر از وبلاگ خوبتون!

    پاسخ
  • 88. مینا  |  ژوئن 24, 2009 در 10:44 ب.ظ.

    salam yasi khanoom ,,shoma film ya seriali az park gun hyung (2jin in kingdom of the winds) nadarid?

    پاسخ
    • 89. پیتزا  |  ژوئن 25, 2009 در 9:27 ب.ظ.

      سلام چرا سریال خانوم کیم

      پاسخ
  • 90. امید(هنر هفتم)  |  ژوئن 25, 2009 در 1:46 ق.ظ.

    سلام
    یه خبر میدادید حداقل…
    لینکتون رو اصلاح کنم به اینجا؟

    پاسخ
    • 91. پیتزا  |  ژوئن 25, 2009 در 9:28 ب.ظ.

      سلام اقا امید
      مشتاق دیدار
      اگه ایدی یاهوتون رو بدین خیلی خوبه

      پاسخ
  • 92. جواد  |  ژوئن 25, 2009 در 2:19 ب.ظ.

    سلام دوباره یاسی خانم
    چند باره دارم میگم
    قسمت 32 امپراتوریس چونچو برای من اشکال داره
    از خودتون هم گرفتم
    لطف کن به ایمیلم زیر نویس بدون مشکلشو بفرست
    این آدرسم : infojn@gmail.com
    مرسی یاسی خانم

    پاسخ
    • 93. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 10:50 ب.ظ.

      سلام میل کردم اگه ارسال نشده بگین

      پاسخ
  • 94. hadiipek  |  ژوئن 25, 2009 در 9:59 ب.ظ.

    هادی عالیزاده
    شماره سفارش یادم رفته

    پاسخ
    • 95. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:34 ب.ظ.

      مطمئنی پرداخت در محل سفارش دادی؟اصلا سفارشت ثبت نشده

      پاسخ
  • 96. hadiipek  |  ژوئن 25, 2009 در 10:05 ب.ظ.

    hadiipek@yahoo.com
    اینم ایمیلمه
    منتظر ایمیلتون هستم
    الان 2 هفته هست چونچو خریدم ولی هنوز نرسیده دستم
    فعلا…

    پاسخ
  • 97. مجتبی  |  ژوئن 26, 2009 در 10:44 ق.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    من تو سایت آنا فیلم عضو هستم ولی موقعی که می خوام فیلم سفارش بدم می نویسه کاربر مهمان و میگه به دلیل عدم عضویت شامل تخفیف نمیشوید
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • 98. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:31 ب.ظ.

      لطفا اول لوگین کنین

      پاسخ
      • 99. مجتبی  |  ژوئن 28, 2009 در 9:03 ق.ظ.

        اگه منظورتون از لوگین کردن وارد کردن ایمیل و پسوورد هست من همین کار رو می کنم و بالای صفحه اصلی می نویسه ( کاربر:مجتبی خوش امدید ) ولی موقعی وارد صفحات دیگه می شم می نویسه کاریر مهمان و برای نمونه همون قضیه سفارش فیلم ها

  • 100. مجتبی  |  ژوئن 26, 2009 در 11:25 ق.ظ.

    ببخشید یه مطلب دیگه
    تو سایت گوگل امکان جدید گذاشتن که زبان ها رو به زبان های دیگه ترجمه می کنه ( البته صد در صد خودتون پیداش کردید ولی گفتنش ضرری نداره )
    گفتم شاید برای ترجمه چومونگ 3 کمکتون کنه
    اینم آدرسش
    http://translate.google.com

    پاسخ
    • 101. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:31 ب.ظ.

      از محبت شما ممنون
      اما هیچ وقت به ترجمه کامپیوتر اعتماد نکنین

      پاسخ
      • 102. مجتبی  |  ژوئن 28, 2009 در 9:27 ق.ظ.

        منظورم این بود که گفتید جومونگ 3 زیرنویس انگلیسی نداره شما زبان چینی یا کره ای رو به انگلیسی برگردونید بعد خودتون به فارسی ترجمه کنید

      • 103. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 10:35 ق.ظ.

        فرقی نداره
        موتور ترجمه ضعیفه،فرقی نداره از چه زبانی به چه زبانی برگردونین

  • 104. سارا  |  ژوئن 26, 2009 در 1:14 ب.ظ.

    سلام
    میخواستم ببینم پسران بهتر از گل رو برای فروش توی آنا فیلم دارین؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

    پاسخ
    • 105. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:30 ب.ظ.

      سلام این سریال خیلی وقت پیش توی انافیلم گذاشته شده

      پاسخ
  • 106. مینا  |  ژوئن 26, 2009 در 1:45 ب.ظ.

    یاسی جون من چطوری اینا (پلکانی به بهشت و نقاش بادها) رو سفارش بدم ؟؟؟؟؟
    پیداشون نمیکنم!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 107. مینا  |  ژوئن 26, 2009 در 9:44 ب.ظ.

    سلام نبود که این miss kim تو لیست سریالهای کره ای؟

    پاسخ
    • 108. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:27 ب.ظ.

      داریم ترجمه میکنیم مینای عزیزم

      پاسخ
  • 109. علي نامي  |  ژوئن 26, 2009 در 11:10 ب.ظ.

    سلام و خسته نباشيد به ياسي خانم بهترين مترجم ايران. ياسي جان يه چند تا سوال ازت داشتم. ميشه بگي جومونگ 3 يا همون جاميونگ گو تا حالا چند قسمتش از شبكه كره پخش شده؟ حدودش رو بگي ممنون ميشم. تا حالا شما چند تا قسمت از اين فيلم رو زيرنويس كرده اين؟ اين سريال دقيقا چند قسمت داره؟ درسته كه ميگن ميخوان قسمتاش رو كم كنن؟ چند تا بوده چند تاش رو ميخوان كم كنن؟ اگه جوابمو بگي يه دنيا ممنونت ميشم.

    پاسخ
  • 110. علي  |  ژوئن 27, 2009 در 12:20 ق.ظ.

    سلام و خسته نباشيد به ياسي خانم بهترين مترجم ايران. ياسي جان يه چند تا سوال ازت داشتم. ميشه بگي جومونگ 3 يا همون جاميونگ گو تا حالا چند قسمتش از شبكه كره پخش شده؟ حدودش رو بگي ممنون ميشم. تا حالا شما چند تا قسمت از اين فيلم رو زيرنويس كرده اين؟ اين سريال دقيقا چند قسمت داره؟ درسته كه ميگن ميخوان قسمتاش رو كم كنن؟ چند تا بوده چند تاش رو ميخوان كم كنن؟ اگه جوابمو بگي يه دنيا ممنونت ميشم.

    پاسخ
    • 111. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:27 ب.ظ.

      سلام
      1-33
      2-36
      اره کم شده از 50 رسیده به سی و خورده ای

      پاسخ
  • 112. علي  |  ژوئن 27, 2009 در 12:22 ق.ظ.

    حالا ديگه نظر ما رو هم پاك مي كنيد دست شما درد نكنه.

    پاسخ
  • 113. یادم نیست  |  ژوئن 27, 2009 در 1:47 ق.ظ.

    تعدادی ازسریال های آینده تاریخی کره ای امسال:

    1- 제중원 / Jejoongwon
    Genre: پزشکی, تاریخی
    تعداد قسمت ها: 36
    Han Hye Jin(سو سو نو)
    در نقش Yoo Seok Ran

    =====

    2- 탐나는 도다 / Tempted Again
    نام های دیگر: Shipwrecked / Tamra, The Island
    Genre: Period
    Episodes: 20

    =====

    3-추노 / Chuno
    نام دیگر: Slave Hunter
    Genre: Sageuk, Historical
    تعداد قسمت ها: 24

    =====

    4-ملکه سون دوک که در حال پخشه

    ===
    5- جامیونگ گو که در حال پخشه

    ===
    6- امپراطوریس چونچو که در حال پخشه

    ===

    پاسخ
  • 114. Nasiri.F_DC  |  ژوئن 27, 2009 در 10:55 ق.ظ.

    سلام

    من برج قبلی سفارشی دادم ولی همچنان ارسال نفرمودید

    کد رهگیری : 5808868293

    با سپاس…

    پاسخ
    • 115. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:16 ب.ظ.

      باید اس ام اس تایید می دادید

      پاسخ
      • 116. Nasiri.F_DC  |  ژوئن 27, 2009 در 10:18 ب.ظ.

        اس ام اس دادم(09111188725) خودتونم زنگ زده بودین

      • 117. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 10:46 ب.ظ.

        یه بار دیگه اسمتونو بگین از انصرافی برش گردونم

  • 118. Nasiri.F_DC  |  ژوئن 27, 2009 در 10:58 ق.ظ.

    سلام

    من برج قبل سفارشی دادم ولی همچنان ارسال نفرمودید

    کد رهگیری : 5808868293

    با سپاس…

    پاسخ
  • 119. mahsa  |  ژوئن 27, 2009 در 4:18 ب.ظ.

    salam yasi joon
    formate zirnevis hong gil dong be windows man nemikhore mishe begid bayad chikar konam?

    پاسخ
    • 120. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:24 ب.ظ.

      نسخه ای که خریدی؟

      پاسخ
      • 121. mahsa  |  ژوئیه 5, 2009 در 10:08 ب.ظ.

        كامپيوتري خريدم

  • 122. مونا  |  ژوئن 27, 2009 در 4:41 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    من سفارش فیلم دادم به شماره ی توی سایت هم اس ام اس زدم ولی جواب نیومده حالا یعنی سفارشم تحویل داده نمیشه
    چند روز طول میکشه تا سفارش به دستم برسه
    ممنون

    پاسخ
    • 123. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 8:23 ب.ظ.

      سلام شاید اس ام است نرسیده

      پاسخ
  • 124. الهه  |  ژوئن 27, 2009 در 8:11 ب.ظ.

    سلام
    این باره nام که دارم میگم اون تلفنی که تو سایت آنا دادید یا خاموشه یا جواب نمیده!شما هم که به کامنت های من جواب نمیدی!من حدود 2 هفته هست که 5 تا فیلم سفارش دادم که هنوز نرسیده شما می فرمایید که فرستادید پس چرا من هر چی تماس می گیرم تا کد رهگیریشو بگیرم جواب نمی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 125. پیتزا  |  ژوئن 27, 2009 در 10:49 ب.ظ.

      فردا زنگ بزنین شماره بگیرین

      پاسخ
  • 126. hadiipek  |  ژوئن 27, 2009 در 10:44 ب.ظ.

    سلام
    ببخشید یاسی خانم
    من 2 هفته هست ثبت کردم پولشم ریختم
    تازه می فرمایید که مطمئنی ثبت کردی؟؟؟؟؟؟؟؟
    دوباره ثبت کردم تو سایتتون
    لطفا زودتر بفرستید
    الان 2 هفتس گرفتار شدم به خدا
    منتظر ایمیلتون هستم

    پاسخ
  • 127. مجتبی  |  ژوئن 28, 2009 در 12:10 ب.ظ.

    ببخشید یاسی خانم جواب این مشکل رو ندادین
    اگه منظورتون از لوگین کردن وارد کردن ایمیل و پسوورد هست من همین کار رو می کنم و بالای صفحه اصلی می نویسه ( کاربر:مجتبی خوش امدید ) ولی موقعی وارد صفحات دیگه می شم می نویسه کاریر مهمان و برای نمونه همون قضیه سفارش فیلم ها

    پاسخ
    • 128. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 12:48 ب.ظ.

      لطف کنین بگین با چه اسم و فامیلی ثبت نام کردین تا ببینم مشکل از چیه

      پاسخ
      • 129. مجتبی  |  ژوئن 29, 2009 در 3:48 ب.ظ.

        سلام
        مجتبی کیال از فسا
        خواهشاً زود جواب بدین

      • 130. پیتزا  |  ژوئن 29, 2009 در 7:15 ب.ظ.

        من با نام کاربری شما وارد شدم و هیچ مشکلی نداشت
        هم قیمت کل هم قیمت با تخفیف رو محاسبه میکنه

  • 131. بهار  |  ژوئن 28, 2009 در 5:15 ب.ظ.

    یاسی جون شما برای مترجماتون فیلم هم می فرستین تا همزمان با ترجمه فیلمو هم ببینن یا نه فقط زیرنویسو می فرستین . لطفاً جواب بدین

    پاسخ
    • 132. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 9:13 ب.ظ.

      در اکثر مواقع سریال هم فرستاده میشه

      پاسخ
  • 133. ساره  |  ژوئن 28, 2009 در 5:55 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    من یه محصول سفارش دادم و تا
    حالا هم 2 بار به اون شماره اس ام اس زدم
    ولی جواب نیومده حالا من باید چی کار کنم؟

    پاسخ
    • 134. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 9:15 ب.ظ.

      سلام عزیز
      ایرانسل زیاد اذیت میکنه
      اگه اس ام است به من رسیده باشه باید بسته ت تو حالت
      اماده به ارسال یا ارسال شده باشه
      با چه اسمی سفارش دادی؟

      پاسخ
  • 135. ساره  |  ژوئن 28, 2009 در 5:58 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    من یه محصول سفارش دادم و تهحالا هم 2 بار به اون شماره اس ام اس زدم
    ولی جواب نیومده حالا من باید چی کار کنم؟

    پاسخ
  • 136. ساره  |  ژوئن 28, 2009 در 6:14 ب.ظ.

    راستی یاسی جون میشه اصلا شماره رو بگی چنده یکی از دوستان
    ( nasiri.f_dc) توی نظرات قبلی یه شماره دیگه رو نوشته بود نکنه من اشتباهی
    اس ام اس زدم

    پاسخ
  • 138. سارا  |  ژوئن 28, 2009 در 7:19 ب.ظ.

    سلام و خسته نباشید
    این فیلم 4 sisters که han jae suk توش بازی میکنه رو دانلود نمی کنید؟

    پاسخ
    • 139. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 9:17 ب.ظ.

      سلام قبلا هم گفتین
      عرض کردم چشم

      پاسخ
  • 140. الهه  |  ژوئن 28, 2009 در 10:36 ب.ظ.

    سلام خانوم
    %!E(@yNmG]IP2wΰPB که امروز زنگ بزنم من هم زنگ زدم دوباره فرمودید که بعد از 9:30 زنگ بزنم (تا حالا دوبار چنین حرفی زدین!!!!!!!!) و من هر بار که بعد 9:30 زنگ زدم جواب ندادید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!من رو سر کار گذاشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا تو جواب همین کامنت کد رهگیری رو بهم بدید من دیگه حوصله ندارم که روزی 100 بار به شماره ای که کسی جوابشو نمیده زنگ بزنم!

    پاسخ
    • 141. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 10:44 ب.ظ.

      خانوم محترم اینجا که118 نیس که شبانه روزی باشه
      وقتی میگن ساعت 9:30 یعنی همون موقع
      نه ساعت 11 شب
      5812754165

      پاسخ
      • 142. الهه  |  ژوئن 29, 2009 در 12:18 ق.ظ.

        خانم محترم مردم سر کار گذاشتی یه چیزم طلبکاری؟نمی دونستم اینقدر دقیق هستید برا همینه 2 هفته اس مردم سر کار گذاشتین؟!گفتید 9:30 به بعد نه 9:30 !

  • 143. لیلا  |  ژوئن 28, 2009 در 11:24 ب.ظ.

    من یک سوال داشتم که نمی شه تو سایتت مطرح کنم اگه بتونی ان بشی ممنون میشم

    پاسخ
  • 144. لیلا  |  ژوئن 28, 2009 در 11:27 ب.ظ.

    من یک سوال خصوصی داشتم چه جوری می تونم سوالم رو ازت بپرسم

    پاسخ
  • 145. جواد  |  ژوئن 29, 2009 در 1:10 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    ایمیلمو چک کردم . زیرویس قسمت 32 امپراتوریس چونچو برام اومده بود . مرسی هم به خاطر زیرنویس این قسمت و هم ترجمه ی عالیت .
    واقعا تو ترجمه حرف اولو میزنی . کارت بی نظیره
    موفق باشی
    بای

    پاسخ
  • 146. ساره  |  ژوئن 29, 2009 در 8:59 ق.ظ.

    ممنون که زود جواب میدید یاسی جون
    من با همین اسم خودم یعنی ساره سفارش دادم یه بار دیگه هم
    اس ام اس میزنم شاید فرجی تو ایرانسل بشه

    پاسخ
  • 147. ساره  |  ژوئن 29, 2009 در 2:56 ب.ظ.

    یاسی جون هیچ فرجی توی ایرانسل نمیشه من حتی با ایرانسل هم
    اس ام اس زدم میشه همین جا شماره رهگیری رو بگم شما هم تایید کنی ؟

    پاسخ
    • 148. پیتزا  |  ژوئن 29, 2009 در 6:41 ب.ظ.

      بله اوضاع ایرانسل به شدت خرابه

      پاسخ
  • 149. طاهره  |  ژوئن 29, 2009 در 8:32 ب.ظ.

    ببخشید می خواستم بپرسم سفارش 4577 رو فرستادید یا نه؟چون من جمعه هفته قبل 29 خرداد شماره قبض بانک رو توی سایت ثبت کردم ولی هنوز بسته به دستم نرسیده

    پاسخ
    • 150. پیتزا  |  ژوئن 30, 2009 در 10:41 ق.ظ.

      سلام روز بعد از سفارش شما ارسال شده

      پاسخ
  • 151. طاهره  |  ژوئن 29, 2009 در 8:37 ب.ظ.

    ببخشید می خواستم بپرسم سفارش 4577 رو فرستادین؟چون من جمعه هفته قبل 29 خرداد توی سایت ثبت کردم ولی هنوز بسته به دستم نرسیده

    پاسخ
  • 152. بهار  |  ژوئن 30, 2009 در 5:03 ب.ظ.

    سلام
    یاسی جون شرق بهشت دارین

    پاسخ
  • 153. الهه  |  ژوئیه 1, 2009 در 1:04 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید
    فیلم ها به دستم رسید (مرسی)
    ولی متاسفانه سریال تازا اصلا زیر نویس نداره!نه فارسی نه انگلیسی!لطف می کنید برام میل کنید؟
    elaheh10alex@yahoo.com

    پاسخ
  • 154. پسر شجاع  |  ژوئیه 2, 2009 در 1:46 ب.ظ.

    با سلامی تازه و نو خدمت خواهر بسیار عزیز و گلم
    میدانم که دلتان برای من خیلی تنگ شده و بیقراری میکنید اما چه گویم که بنده حقیر سر تا پا غرق شرمندگی و خجالت هستم
    القصه ! در این مدت که نبودم سرم گرم انتخابات و تبعات و پس لرزه های بعد از آن بود و تازه سرمان کمی خلوت گشته است…
    آمدم در وبلاگم و دیدم که هزاران هزار نظر یا بقول امروزیها کامنت گذاشته اید
    لذا از فرط ناراحتی و غصه در حد دق مرگ شدن خجالت کشیدم و تا نزدیکیهای سکته هم پیش رفتم اما گویا عزرائیل هم برایم ناز میکند
    لذا بر خود واجب دیذم تا در اینجا مراتب شرمندگی را به عرضتان برسانم و از محضر شما درخواست ببخش و عفو بنمایم
    برای همین منظور سوالاتی داشتم
    آیا جومونگ 3 بهتر است یا امپراطوری آهن ؟
    در ضمن ساعت 2 و نیم به تلفن همراهتان زنگ زدم و دریغ از یک جواب و دلشکسته آمدم تا بگویم که دل شکستن هن نیست بلکه نقاشی هنر است

    پاسخ
  • 155. پسر شجاع  |  ژوئیه 2, 2009 در 1:48 ب.ظ.

    چرا نظراتم مفقود میشوند ؟

    پاسخ
  • 156. پسر شجاع  |  ژوئیه 2, 2009 در 1:50 ب.ظ.

    و اینک ادامه ماجرا :

    منتظر جوابتان در وبلاگ خودم هستم تا کلبه ی محقر و تنهاییم را با قدوم بهاریتون مزین و خوش عطر و بو نمایید
    برای آنکه احتمال فراموشی برای بشر زیاد است و شاید آدرسم را از خاطر برده باشید دوباره آدرسم را به زبان بیگانگان برایتان میگذارم
    التماس دعا
    مورخه 11/4/1388 خورشیدی برابر با 2009
    العبد الاحقر العاصی
    پسر بن شجاع بن دوست بن قدیمی بن داداشی گل

    پاسخ
  • 157. پسر شجاع  |  ژوئیه 2, 2009 در 1:51 ب.ظ.

    و اما نشانی منزلگه دوستان :

    http://www.golestan80.blogfa.com

    بر قرار و شادکام و پاینده باشید
    سلامم را به داماد و امانتدار و دوست عزیزم آقا فرامرز بزرگوار هم برسانید
    یا علی ع

    پاسخ
  • 158. شیلا  |  ژوئیه 2, 2009 در 3:25 ب.ظ.

    سلام
    یاسی جون جشنواره تابستونی نمی زایرین؟

    پاسخ
    • 159. پیتزا  |  ژوئیه 2, 2009 در 8:52 ب.ظ.

      سلام نه
      عزیز

      پاسخ
  • 160. الهه  |  ژوئیه 4, 2009 در 11:50 ق.ظ.

    سلام خانوم یاسی
    تو سایت آنا نوشته سریال تازا زیر نویس فارسی داره ولی اونی که برا من فریتادید فاقد هر گونه زیر نویسه!!!!!!!!لطف بفرمایید زیر نویس هاشو برام میل کنید!!
    elaheh10alex@yahoo.com

    پاسخ
  • 162. مینا  |  ژوئیه 4, 2009 در 12:00 ب.ظ.

    salam seriale emperaTs choncho chand ghesmate?va key tarjomash kamel mishe?
    shoma seriale Deamang ro nadarid?

    پاسخ
    • 163. پیتزا  |  ژوئیه 4, 2009 در 12:05 ب.ظ.

      سلام
      +60 هست
      تا الان 42 قسمت ترجمه شده
      دائه مانگ موجوده

      پاسخ
  • 164. علی  |  ژوئیه 5, 2009 در 10:58 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم. سریال ÷سران فراتر از گل را برای فروش دارید؟! اگه دارید مترجمش خودتونین؟ مثل امپراطوری بادها ترجمه اش کردین دیگه مگه نه؟!

    پاسخ
    • 165. پیتزا  |  ژوئیه 5, 2009 در 12:25 ب.ظ.

      سلام
      داریم منتها تیم ترجمه ،ترجمه اش کردند
      اگه اشتباه نکنم قسمت های 15-25 رو من ترجمه کردم

      پاسخ
  • 166. علی  |  ژوئیه 5, 2009 در 11:01 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم. سریال ÷سران فراتر از گل را دارید؟! مترجمش خودتون بوده اید؟!! مثل امپراطوری بادها ترجمه اش کردین دیگه مگه نه؟!!

    پاسخ
  • 167. مینا  |  ژوئیه 5, 2009 در 9:29 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    ترجمه ی سریال شرایط عشق تموم شده؟از کی آماده ی فروش می شه؟سریال کیم پولدار می شود چطور؟
    این سریال Daemang هم نبود تو لیست فیلم های کره ای؟!!

    پاسخ
  • 168. پسر شجاع  |  ژوئیه 6, 2009 در 11:07 ق.ظ.

    بی‌علی‌درجسم‌هستی‌روح‌نیست

    کشتی شرع نبی را نوح نیست

    ایام ولادت مولای متقیان امیر مومنان علی ع بر شما و تمام دوستان وبلاگتان

    مبارک باد ..

    یا علی ع[گل][گل][گل]

    پاسخ
  • 169. الهه  |  ژوئیه 6, 2009 در 1:46 ب.ظ.

    یاسی خانوم این زیر نویس ها رو که نفرستادید؟من میخوام سریال شرایط عشق رو سفارش بدم اگرنمیتونید میل کنید (زیر نویس ها رو میگم) با این سفارش جدیدم بفرستید لطفا!
    مرسی

    پاسخ
  • 170. هادی  |  ژوئیه 8, 2009 در 12:16 ق.ظ.

    جریان چیه یاسی عزیز دیر به دیر آپ میکنی؟

    پاسخ
    • 171. پیتزا  |  ژوئیه 8, 2009 در 2:17 ب.ظ.

      اخه من همزمان دارم چند تا سریال ترجمه میکنم
      امپراطریس اهن رو میخوام زودتر تموم کنم رکورد بزنم;)

      پاسخ
  • 172. هادی  |  ژوئیه 8, 2009 در 12:50 ق.ظ.

    پادشاهان سلسله گوگوریو

    جومونگ ۳۷ ق.م. – ۱۹ میلادی
    یوری ۱۹ ق.م. – ۱۸ میلادی
    دائموسین ۱۸-۴۴
    مینجانگ ۴۴-۴۸
    موبون ۴۸-۵۳
    تائجو ۵۳-۱۴۶
    چادائه ۱۴۶-۱۶۵
    سیندائه ۱۶۵-۱۷۹
    گگوکچئون ۱۷۹-۱۹۷
    سانسانگ ۱۹۷-۲۲۷
    دانگچئون ۲۲۷-۲۴۸
    جونگچئون ۲۴۸-۲۷۰
    سئوچئون ۲۷۰-۲۹۲
    بنگسانگ ۲۹۲-۳۰۰
    میچئون ۳۰۰-۳۳۱
    گگوگوون ۳۳۱-۳۷۱
    سوسوریم ۳۷۱-۳۸۴
    گگوگ یانگ ۳۸۴-۳۹۱
    گوآنگ گائتو بزرگ ۳۹۱-۴۱۳
    یانگسو ۴۱۳-۴۹۰
    مونجا میئونگ ۴۹۱-۵۱۹
    آنجانگ ۵۱۹-۵۳۱
    آن وون ۵۳۱-۵۴۵
    یانگ وون ۵۴۵-۵۵۹
    پیونگ وون ۵۵۹-۵۹۰
    یئونگ یانگ ۵۹۰-۶۱۸
    یئونگ نیو ۶۱۸-۶۴۲
    بوجانگ ۶۴۲-۶۶۸

    man.ashegham@gmail.com

    پاسخ
  • 173. مینا  |  ژوئیه 8, 2009 در 10:44 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    کم پیدایید؟
    ترجمه ی سریال شرایط عشق تموم شده؟از کی آماده ی فروش می شه؟سریال کیم پولدار می شود چطور؟
    این سریال Daemang هم نبود تو لیست فیلم های کره ای؟!!

    پاسخ
  • 174. mahsa  |  ژوئیه 11, 2009 در 4:50 ب.ظ.

    salam
    noskheye copiuteri kharidam bayad chikar konam 2ros she

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


