ملکه خانوم ها

ژوئن 20, 2009 at 9:23 ب.ظ. ۱ دیدگاه

کلیپ تبلیغاتی سریال ملکه کدبانوها

download

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

فشن لی جون کی اماده سازی شکست زندان برای شبکه سوم

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. amir  |  ژوئن 23, 2009 در 11:07 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    گفتم که رشته شما کامپیوتر هست بتونی به من کمک کنی .
    من دنبال نرم افزاری هستم که زیرنویس رو با رنگ زرد و فونت دلخواه رو سریالم قرار بدم و اونو با فرمت DIVX و MKV ذخیره کنم.
    و DIVX رو تو دی وی دی نگاه کنم بدون اینکه کیفیتش بیفته. و MKV رو برای فیلم های سینمایی با فرمت دی وی دی قرار بدم.
    مثل کار زیبای شما امپراطور بادها.
    اگه اسم نرم افزار رو بگی ممنون می شم یا اگه داری می خوام ازتون خریداری کنم چون بهش احتیاج دارم.
    خواهش می کنم کمکم کنید بد جور بهش احتیاج دارم.
    امیدوارم منو ناامید نکنید

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


