قبل از عمل،بعد از عمل

ژوئن 27, 2009 at 10:43 ب.ظ. 18 دیدگاه

اینهاعکس های چا ریم بازیگر محبوب زن کره ای هست که در سریال های همه زندگی یک زن،کار انجام شده،و….می باشد.عکس بالا بعد از عمل بینی و عکس های ادامه مطلب مربوط به سریال همه زندگی یک زن هست که در اون موقع هنوز عمل زیبایی انجام نداده بوده….جالبه که سه بازیگر اصلی زن این سریال عمل جراحی زیبایی روی بینی هاشون انجام دادن و از شکلی که بودن زشت تر شدن

Entry filed under: چا ریم, بازیگران کره. Tags: , .

عکس های سونگ ایل گوک در برنامه کا بی اس دستگیری رضا عطاران در هفتم تیر،مسجد قبا

18 دیدگاه Add your own

  • 1. مینا  |  ژوئن 28, 2009 در 9:10 ق.ظ.

    اینا دیگه چه دل خوشی دارن!!!

    راستی یاسی جون داستان عشق در هاروارد کی زیر نویس فارسیش تموم میشه؟؟؟ آخه من سفارش دادم و فارسیشو می خوام.

    ولطفا پلکانی به بهشت و نقاش بادها رو زودتر به لیست اضافه کنید.آیا زیرنویس فارسیش کامله؟؟؟؟

    پاسخ
  • 2. سارا و  |  ژوئن 28, 2009 در 11:02 ق.ظ.

    تقریبا همیشه همینجوریه….من کم دید کسی واقعا بعد عمل خوب شه مگه کسی که دماغش دیگه خیلی آفسابد باشه راستی به ها تو ایران هیچ کدوم تر کانالای کره ای نمیگیره؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 3. سارا و  |  ژوئن 28, 2009 در 11:05 ق.ظ.

    این دماغ چش بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرض دارن بعضی ها…وای چه خط عملی هم داره

    پاسخ
  • 4. بروس  |  ژوئن 28, 2009 در 12:01 ب.ظ.

    سلام اين اولين بار توي سايتت نظر ميدم سايتت خيلي عاليه مطالب و اخبار خوبي مينويسي همين طور ادامه بده موفق باشيد

    پاسخ
  • 6. عبدل  |  ژوئن 28, 2009 در 12:07 ب.ظ.

    سلام یاسی جون

    میشه بگی این مطالب ها رو از کدوم سایتها میاری؟

    ممنون میشم اگه بگی

    پاسخ
    • 7. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 12:49 ب.ظ.

      سلام این مطلب رو که خودم نوشتم
      ولی بقیه مطلب ها رو با سرچ انگلیسی پیدا میکنم

      پاسخ
  • 8. Mahsa  |  ژوئن 28, 2009 در 12:54 ب.ظ.

    سلام یاسی جونم.

    من مهسا.ی هستم. یادت هست بهتون گفتم بعد ار کنکور سیدی سفارش میدم؟

    اینم شماره سفارشم 4605

    مبلغش هم واریز کردم گلم.

    ولی من تا اخر هفته خونه نیستم. میتونی یه جاییش قید کنی که اگر کسی منزل نبود به طبقه پایین به همسایمون بدن؟ من باهاشون هماهنگ میکنم.

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 1:05 ب.ظ.

      سلام باشه
      لطفا اسم همسایه رو بگو توی پاکت قید بشه

      پاسخ
  • 10. مینا  |  ژوئن 28, 2009 در 5:25 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم میشه جواب سوال منم بدی؟؟آخه چرا منو ندیدی من اون بالام اولین نظر!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
    • 11. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 9:14 ب.ظ.

      جانم عزیزم؟
      سوالتو دوباره بگو

      پاسخ
    • 12. پیتزا  |  ژوئن 29, 2009 در 12:33 ق.ظ.

      درباره دو تا سریالی که گفتی هنوز کامل نیس

      پاسخ
  • 13. Mahsa  |  ژوئن 28, 2009 در 11:12 ب.ظ.

    یاسی جونم براتون تو قسمت یاهو نوشتم که در قسمت توضیحات چی بنویسید. اگه میبینید که سخته ، میخواهید صبر کنید که من برگردم خونه.
    ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 14. پیتزا  |  ژوئن 28, 2009 در 11:32 ب.ظ.

      نیومده
      فردا بسته ت ارسال میشه
      اگه نمیخوای فعلا دست نگه داریم

      پاسخ
  • 15. Mahsa  |  ژوئن 30, 2009 در 1:30 ب.ظ.

    بسته رو فرستادید؟

    پاسخ
  • 17. زري  |  نوامبر 29, 2009 در 1:59 ب.ظ.

    سلام ياسي جون
    خانم چا ريم خودش خوشگل هست چه قبل از عمل و چه بعد از عمل. بسيار دوست داشتني هست
    ياسي جون فيلم صبح بخير رئيس جمهور زير نويس شده است يا نه

    پاسخ
    • 18. پیتزا  |  دسامبر 5, 2009 در 2:25 ق.ظ.

      سلام
      راستش تا قبل از مریضیم که ندیدم سریال کامل شده باشه
      باید چک کنم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


