رضا عطاران شایعه را تکذیب کرد

ژوئیه 1, 2009 at 7:28 ب.ظ. 4 دیدگاه

شایعه تکذیب شد؛
رضا عطاران: به من تذکر دادند، ولی دستگیرم نکردند

7f0d99d5a3296872e48c76abdbff75cfمنبع سینمای ما – در شرایطی که تعدادی از سایت‌های اینترنتی خبر داده‌ بودند که رضا عطاران در یک تجمع سیاسی دستگیر شده است؛ این بازیگر و کارگردان سینما ضمن تماسی با ایلنا، خبر داد که ازداشت خود را تكذيب كرد.

رضا عطاران بازيگر سينما ضمن تكذيب بازداشت شدن خود افزود: در زمان برگزاري مراسم يادبود شهدا هفتم تير در مسجد قبا از سوي ماموران انتظامي حاضر در محل جهت ترك محل تجمع به من تذكر داده شد.

وي ادامه داد: ماموران فقط به تذكر دادن بسنده كردند و خبر بازداشت شدن من يك شايعه بوده و حقيقت ندارد.

Entry filed under: بازیگران ایران. Tags: .

کلیپ لی مین هو کیش و مات

4 دیدگاه Add your own

  • 1. علی  |  ژوئیه 2, 2009 در 6:35 ب.ظ.

    سلام یاسی جان خوبی علی هستم خوبی میگم اجب سایتی شده ها میگم وب منم غیر فعاله چون چند وقته سرور وبلاگ قطع هست من کارت داشتم ساعتی که فعال میشی رو برام ایمیل کن کارت دارم قربانت دوست تو علی

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  ژوئیه 2, 2009 در 9:44 ب.ظ.

      سلام ساعت انلاین شدن من معلوم نیس
      لطفا امرتون رو میل بزنین

      پاسخ
  • 3. مهشید  |  ژوئیه 3, 2009 در 7:46 ب.ظ.

    سلام من و چند تا از دوستام چند روزه کانال آریرانگ را نداریم یعنی سیگنال ضعیف شده وهمچنین چند تا کانال دیگه مثل ایران موزیک میخواستم بدونم شما این کانارو دارین یا نه

    ببخشید ولی اگه میشه korea tv فرکانسش سمت هاتبرد چنده؟

    پاسخ
  • 4. مونا  |  ژوئیه 3, 2009 در 9:53 ب.ظ.

    سلام kbsworldسمت عربسته؟اگه هست میشه فرکانسش روبدبدید؟؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


