نیاز به مترجم

ژوئیه 4, 2009 at 6:08 ب.ظ. 17 دیدگاه

نیاز به مترجم برای سریال تروار

هر مترجم 5قسمت را ترجمه میکند

قسمت های

1-5 یاسی

16-20میلاد

6-10صادق

——————————-

نیاز به مترجم برای ترجمه سریال چرا به خونه م اومدی

هر مترجم 5 قسمت را ترجمه می کند

قسمت های

1-5ستایش

6-10ماه سادات

11-15مژگان

16-20سپیده

لطفا علاقه مندان به ایمیل من درخواست بدن تا شرایط و مزایا براشون ارسال بشه

yasi_sea@ymail.com

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, سریال های در دست زیرنویس فارسی. Tags: , .

اف4 در نمایشگاه نقاشی فیلم جدید گلشیفته فراهانی

17 دیدگاه Add your own

  • 1. علی  |  ژوئیه 5, 2009 در 11:02 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم. سریال ÷سران فراتر از گل را دارید؟! مترجمش خودتون بوده اید؟!! مثل امپراطوری بادها ترجمه اش کردین دیگه مگه نه؟!!

    پاسخ
  • 2. zaghesiah  |  ژوئیه 5, 2009 در 8:16 ب.ظ.

    سلام متشکرم که سر زدید در صورت امکان ما را هم با عنوان :بنگاه خبر پراکنی زاغ سیاه لینک کنید
    موفق باشید

    پاسخ
  • 3. ریحانه  |  ژوئیه 6, 2009 در 12:38 ب.ظ.

    سلام
    میشه خلاصه هرکدوم از سریال ها رو هم بذاری،بدونیم داستانش چیه؟!!!
    کمدیه یا عاشقانه ست…..
    ممنون

    پاسخ
  • 4. علی  |  ژوئیه 7, 2009 در 12:25 ق.ظ.

    سلام میشه بگید سریال جومونگ 3 کی به طور کامل برای فروش اماده میشه؟

    پاسخ
    • 5. پیتزا  |  ژوئیه 8, 2009 در 2:18 ب.ظ.

      سلام معلوم نیست

      پاسخ
  • 6. مژگان  |  ژوئیه 7, 2009 در 7:23 ب.ظ.

    سلام یاسی جون برات ایمیل برای ترجمه گذاشتم شرایطشو برام میل کن منتظرم.

    پاسخ
  • 7. solaleh  |  ژوئیه 7, 2009 در 7:35 ب.ظ.

    سلام خسته نباشيد من ميخواستم چند قسمت از سريال چرا به خونه م اومدی را ترجمه كنم لطفا بگيد چطوري
    يك سوال ديگه من چطوري ميتونم لينك دانلود سريال هاي چيني را پيدا كنم با تشكر

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  ژوئیه 8, 2009 در 2:16 ب.ظ.

      باید میل بزنید

      پاسخ
  • 9. مهشید  |  ژوئیه 9, 2009 در 1:22 ق.ظ.

    سلام وبلاگ عالی داری[قلب]

    حتما لینکت میکنم [گل]

    اگه خواستی منو best korean pictures بلینک[گل]

    پاسخ
  • 10. shady  |  ژوئیه 9, 2009 در 3:06 ب.ظ.

    سلام مرسی عالی بود دستت درد نکنه میشه از Bae Yong-joonعکس بزاری ممنون میشم مرسی بای بای

    پاسخ
  • 11. hemmat  |  ژوئیه 10, 2009 در 9:16 ق.ظ.

    من سریال یی سان رو خریدم زیر نویس قسمت 3 نمیومد که بعد از اینکه زیر نویس این قسمت نیومد بقیه هم همین حالت شده دیگه زیر نویس نمیاد حتی 1و2 اگه روی فایل زیر نویس کلیک کنم از فیلم خارج میشه

    پاسخ
  • 12. هادی  |  ژوئیه 10, 2009 در 4:14 ب.ظ.

    سلام یاسی گل!
    سفارش ما تو چه وضعیتیه؟فرستادی؟

    14/7176-8804-240066-540931

    هادی خادمی ماشاری از بندرعباس

    پاسخ
  • 13. هادی  |  ژوئیه 10, 2009 در 4:25 ب.ظ.

    البته این شماره از راست به چپه!! هر کاری کردم درست ننوشت

    پاسخ
  • 14. مینا  |  ژوئیه 10, 2009 در 5:43 ب.ظ.

    سلام خسته نباشی یاسی خانوم
    این سریال دوران دوست داشتنی کی آماده فروش میشه ؟تا آخر تیر آماده س دیگه؟کیم پولدار میشود چه طور؟
    این سریال Daemang که گفتید دارید من هر چی تو لیست سریال های کره ای گشتم پیداش نکردم؟!

    پاسخ
    • 15. پیتزا  |  ژوئیه 13, 2009 در 4:00 ب.ظ.

      دوران که توی سایت گذاشته شده
      کیم هم داره ترجمه میشه

      پاسخ
  • 16. moheb  |  اوت 3, 2009 در 12:15 ق.ظ.

    سلام من محب هستم از مترجم هایی که میخوام کار کنم لطفا زودتر شرایط رو برام میل کنید ای میل فرستاده بودم

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


