فروش پک سوم سریال امپراطریس چونچو

ژوئیه 29, 2009 at 7:18 ب.ظ. 36 دیدگاه

به دلیل افزایش قسمت های این سریال از 60 به  100قسمت،از اواخر هفته اینده ،(هفته دوم مرداد)پک سوم که شامل قسمت های 34 تا 52 این سریال می باشد،با زیرنویس فارسی عالی مانند انچه در پک اول و دوم دیده اید و کیفیت 700مگی اپیزودها، ارسال می شود.برای خرید پک سوم کلیک کنید.

pack3c

Entry filed under: امپراطریس چونچو, اخبار سریال های کره ای. Tags: .

خواب هر چی هست از جامیونگ گو بهتره فروش پک اول سریال ملکه خانوم ها

36 دیدگاه Add your own

  • 1. جواد  |  ژوئیه 30, 2009 در 12:27 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    من قبلا پک اول و دوم امپراتوریس چونچو را ازتون خریداری کردم
    اما DVD شماره 2 از پک اول رو ندارم . الان می خوام پک سوم رو بخرم میشه اون دی وی دی دوم که قسمتهای 6 تا 12 رو داره هم برام بفرستین . لطفا همینجا بگین . اگه قیمتش فرق میکنه بگین و چطوری بهتون یادآوری کنم که اون دی وی دی رو هم بفرستین .
    ببخشید زیاد نوشتم مث نامه شد .ممنون میشم جواب بدین
    و بازهم از ترجمه ی عالیتون ممنون

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اوت 2, 2009 در 10:07 ب.ظ.

      سلام تو قسمت توضیحات بنویسین رایگان ارسال میشه

      پاسخ
  • 3. علی  |  اوت 1, 2009 در 11:18 ب.ظ.

    سلام. اگه میشه این3 تا پک رو در یکجا با هم و قیمت کمتر!! برای فروش بزارید. چون یکی مثل من که بخواد کامل بخره باید یکساعت هی بگرده سبد خریدشو با 3 پک این فیلم پر کنه!!

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  اوت 2, 2009 در 10:11 ب.ظ.

      سلام ارائه شده

      پاسخ
  • 5. محمد  |  اوت 2, 2009 در 10:32 ق.ظ.

    سلام
    من اگه بخوام سه پك رو يكجا بخرم بايد چكار كنم؟؟؟

    پاسخ
  • 7. جواد  |  اوت 2, 2009 در 1:45 ب.ظ.

    بله یاسی خانم
    خیلی ممنون از اینکه جواب ندادین

    پاسخ
  • 8. علی  |  اوت 2, 2009 در 7:17 ب.ظ.

    خیلی ممنون از اینکه اینقدر سریع و تندتند جواب نظرات ما رو میدین!

    پاسخ
  • 9. علی  |  اوت 3, 2009 در 12:25 ق.ظ.

    مرسی از جوابتون یاسی خانم. من تو انا فیلم رفتم و پکو دیدم. پس چرا تو توضیحاتش نوشته بود فقط قسمت های 19 تا 33 است؟!(خنده یاهویی) در ضمن نسخه خانگی که گرونتره بهتره یا نسخه کامپیوتر؟! مرسی از جوابی که میخواهید به این کامنت من بدید!!

    پاسخ
    • 10. پیتزا  |  اوت 3, 2009 در 1:59 ق.ظ.

      توضیحات اصلاح شد
      در ضمن اگه به کامنت ها جواب نمیدم
      دلیل بر بی اعتنایی نیس به خاطر کمبود وقته
      هر وقت پست بدم نظرات رو هم جواب میدم
      فکرکنین ده قسمت ملکه خانوم ها+18قسمت امپراطرس چونچو+20قسمت شرایط عشق+12قسمت ساندوک در عرض حدودا یه ماه باید ترجمه میشد

      پاسخ
  • 11. جواد  |  اوت 3, 2009 در 9:31 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    مرسی بابت اینکه جواب دادین

    پاسخ
  • 12. شهرام  |  اوت 8, 2009 در 11:05 ق.ظ.

    سلام یاسی دستتون درد نکنه ممنونم ببخشید مزاحم شم ولی خواستم سوال کنم بعد از پک سوم امپراطریس چونچو پک چهارم و پنجمی هم وجود داره یانه التماس دعا خدا نگهدار

    پاسخ
    • 13. پیتزا  |  اوت 8, 2009 در 8:59 ب.ظ.

      سلام
      اگه بازم مشتریا مثل دفعات قبل اصرار کنن ممکنه یه پک دیگه غیر از پک اخر بدیم بیرون

      پاسخ
  • 14. مصطفی  |  اوت 8, 2009 در 11:07 ب.ظ.

    مهم اینه که خدا راضی باشه.
    پک بعدی رو هم بدین (نماد اصرار!).

    پاسخ
  • 15. محمد  |  اوت 9, 2009 در 8:49 ق.ظ.

    سلام ياسي من سه پك امپراطريس چونچو رو سفارش دادم و كد رهگيري رو به اون شماره اي كه داده بوديد فرستادم ولي اس ام اس تاييد براي من نيامد؟ يعني ديگه بسته براي من فرستاده نميشه؟

    پاسخ
  • 16. حمید  |  اوت 9, 2009 در 3:23 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    ببخشید قیمت فیلماتون یکم زیاده برای من مخصوصا نسخه خانگی درسته تعداد دی وی دی بیشتر ولی یه مقدار تخفیف بدید هزینه پستم یک طرف

    پاسخ
  • 17. امیر  |  اوت 12, 2009 در 12:21 ق.ظ.

    سلام یاسی خانوم پک چهارم امپراطریس چونچو کی آماده میشه در ضمن چند قسمته ؟ از زیر نویس های فوق العاده تان هم متشکرم

    پاسخ
    • 18. پیتزا  |  اوت 12, 2009 در 12:33 ق.ظ.

      سلام مرسی
      معلوم نیست
      باید فرصت ترجمه داشته باشم

      پاسخ
  • 19. sam  |  اوت 14, 2009 در 3:46 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم میخواستم به خاطر زیرنوسیهای عالی تون ازتون تشکر کنم ویه درخواستی از شما دارم انم اینه که پک 4و5 امپراطریس چونچو رو بذارین ممنون میشم اگه بذارین.

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  اوت 14, 2009 در 6:59 ب.ظ.

      سلام فهم شما در برابر نفهمی عده کم غیر ادمیزاد به ادم دلخوشی میده
      ممنون از تعریف شما و بقیه دوستان
      من به خاطر علاقه مشتریا به این سریال دارم همزمان با ارائه زیرنویس انگلیسی ترحمه میکنم
      فعلا فقط قسمت 52 اومده که اونم ترجمه شده

      پاسخ
  • 21. امیر  |  اوت 14, 2009 در 5:54 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم ممنون که به سوال من جواب دادین من تو قسمت 51 تو پک سوم امپراطریس چونچو دیدم که نوشته بودید پک چهارم به زودی در آنا فیلم من از شما خواهش میکنم این سریال رو زود تر زیرنویس کنید و در ضمن فعلا چند قسمت تو کره پخش شده؟ بازم از زیرنویس های بی نظیرتون متشکرم

    پاسخ
  • 22. kamran  |  اوت 19, 2009 در 8:39 ب.ظ.

    با سلام خدمت شما یاسی خانم
    من در خرید اینترنتی پک سوم سریال امپراطریس چونچو مشکل دارم و هر وقت اقدام به خرید میکنم می بینم که کامپیوترم صفحه را باز نمیکند لطفا مرا را هنمایی کنید.

    با تشکر

    پاسخ
    • 23. پیتزا  |  اوت 19, 2009 در 9:36 ب.ظ.

      سلام
      ادرس+نام و نام خانوادگی+سریال درخواستی و اینکه کامپیوتری باشه یا خانگی+شماره تلفن رو
      به ایمیل زیر ارسال کنین
      تا سفارش پرداخت در محل ثبت بشه
      anafilm.ir@gmail.com

      پاسخ
  • 24. میلاد  |  سپتامبر 5, 2009 در 5:54 ب.ظ.

    سلام.فقط میخواستم بگم ممنونم از ترجمه سریال امپرتور اهن.شادم کردین. منتظر پک 4 5 هستیم.خسته نباشین.روز سماری میکنم

    پاسخ
  • 25. علی  |  سپتامبر 8, 2009 در 12:32 ب.ظ.

    سلام
    می خواستم بپرسم کی پک 4 را می یارید؟؟؟

    پاسخ
    • 26. پیتزا  |  سپتامبر 8, 2009 در 2:23 ب.ظ.

      والا دیگه کچل شدم از بس جواب این سوالو دادم
      مهر

      پاسخ
  • 27. شاهین. س  |  سپتامبر 27, 2009 در 7:00 ب.ظ.

    با سلام خدمت یاسی خانم عزیز
    من سه پک اولرو خریدم(متاسفانه بعضی از فروشگاهها تو خیابان انقلاب دارن کار شمارو ارائه می دن و من بدون اطلاع از اونها خرید کردم، با سایت انا فیلم و شما هم چون تو زیر نویسهاتون بود آشنا شدم و مطمئنن از این به بعد از خود شما خرید می کنم حتی اگر گرونتر بشه) و راستش تازه فهمیدم که سریال به صد قسمت رسیده…
    می شه بگید که سریال حدودا چند ماه دیگه در کره تمام می شه و کی به صورت کامل تو سایت ارائه می کنن؟

    پاسخ
    • 28. پیتزا  |  سپتامبر 27, 2009 در 9:57 ب.ظ.

      سلام
      شما لطف دارین
      تعداد نهایی به 78 قسمت رسید که به زودی پک اخر ارائه میشه
      توی کره هم امروز یعنی یکشنبه 5 شهریور تمام میشه

      پاسخ
  • 29. مقدم  |  اکتبر 7, 2009 در 9:53 ق.ظ.

    با سلام
    پک چهارم امپراطیس چونچو آماده نشد؟
    لطفا اگر آماده شد به ایمیل من اطلاع بدید
    تا سفارش بدم
    با تشکر از سایت خوبتان

    پاسخ
  • 30. sadra  |  اکتبر 17, 2009 در 10:02 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    لطفاً پک چهارم امپراطریس چونچو کی آماده میشه بی صبرانه منتظریم در ضمن از زیر نویس های فوق العاده تان هم متشکرم. خسته نباشی شما واقعاً یه نعمتین.

    پاسخ
    • 31. پیتزا  |  اکتبر 20, 2009 در 6:28 ب.ظ.

      لطف داری

      پاسخ
      • 32. sadra  |  اکتبر 26, 2009 در 10:16 ب.ظ.

        یاسی خانم بی زحمت بگین ترجمه امپراطریس چونچو
        به کجا رسیده و کی آماده می شه؟

  • 33. sadra  |  اکتبر 26, 2009 در 10:35 ب.ظ.

    بابا دیگه کچل شدیم از بس انتظار کشیدیم
    متشکرم

    پاسخ
  • 34. مقدم  |  نوامبر 10, 2009 در 8:19 ب.ظ.

    با سلام
    بی سبرانه منتظر پک چهارم امپراطیس چونچو هستیم
    با تشکر از شما

    پاسخ
  • 35. sadra2  |  نوامبر 22, 2009 در 4:22 ب.ظ.

    سلام خسته نباشید

    یاسی خانم به نظر من شما بهتره سریالها را
    بعد از ترجمه کاملشان عرضه کنید؛یا در ترجمه
    آنها تسریع کنید . چون برای ما بیننده ها اتلاف
    وقت و بی حوصلگی میاره و موضوع سریال
    کاملاً از دست خارج میشه
    با یین همه از زحماتتون متشکرم و
    خواشاً پک 4 چونچو و 3 سونوک را
    زودتر تموم کنید. مرسی

    پاسخ
    • 36. پیتزا  |  دسامبر 5, 2009 در 3:08 ق.ظ.

      سلام
      درباره پیشنهاد اول شما حرفی نیست
      اگه نظر بقیه هم همینطور باشه هر پک رو کامل میدیم بیرون

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


