سری دوم افسانه های میهن

اوت 7, 2009 at 2:08 ب.ظ. 21 دیدگاه

Untitled-5

Untitled-6Untitled-7

Untitled-8

بعد ا زپخش سری اول سریال افسانه های میهن که چویی سو جونگ(گونگ بوک در امپراطور دریا و دائه جویونگ) پارک مین یونگ در ان بازی میکردند کا بی اس سری دوم این سریال را تابستان امسال پر میکند.این سریال ترسناک از هفته اینده پخش خواهد شد.همانند سری اول،سری دوم هم در سبک قدیمی و تخیلی ساخته شده که داستان های ان به زمان های قبل برمیگردد.

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای. Tags: .

مثل اتش مثل پروانه برنامه سفر سونگ ایل گوک به ایران معلوم شد

21 دیدگاه Add your own

  • 1. SKL  |  اوت 7, 2009 در 5:21 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم من پایه همیشگی وبلاگتون هستم.با اجازتون می خوام شما رو توی وبلاگ جدیدم لینک کنم شما هم اگه خواستی منو با اسم ابر و باد ومه و خورشید و فلک لینک کن.

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اوت 7, 2009 در 8:57 ب.ظ.

      سلام متاسفانه امکان لینک کردن نیس
      شما هم هر طور میلته رفتار کن

      پاسخ
  • 3. hh  |  اوت 7, 2009 در 6:22 ب.ظ.

    جناب باسواد
    مجید جان
    دلبندم
    اولآ
    ته جویونگ نه خاله جویونگ
    دومآ
    کِی بی اس
    نه کا بی اس
    مگه پتاسیمه؟!
    حتمآ میخای h.i.t هم بگی هاش آی تی

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  اوت 7, 2009 در 8:55 ب.ظ.

      نمیدونم چرا هر چی سواده تو وجود شما جمع شده
      شما که ادعای سوادت میشه باید بدونی بیشتر اسامی خاص توی فارسی از روی تلفظ فرانسه خونده میشه باسواد پر مدعا
      اگه مدرسه رفته باشی دیدی که معلمت وقتی خط میکشه میگه پاره خط آ،بی نه پاره خط ا بی
      یا ماهای میلادی که نباید بگیم جانوری میگیم ژانویه
      برو سوادتو یه جا د یگه نشون بده که یارو چیزی حالیش نباشه
      اگه مدرک زبانهام رو واست رو کنم سرت گیج میره

      پاسخ
  • 5. نیلوفر  |  اوت 7, 2009 در 11:26 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم ممنون از اپ های قشنگت
    خسته نباشی
    بای

    پاسخ
  • 6. حمید  |  اوت 7, 2009 در 11:46 ب.ظ.

    http://aja-aja.com/regular/aja-aja-favorites

    پاسخ
  • 7. محمد  |  اوت 9, 2009 در 8:50 ق.ظ.

    سلام ياسي من سه پك امپراطريس چونچو رو سفارش دادم و كد رهگيري رو به اون شماره اي كه داده بوديد فرستادم ولي اس ام اس تاييد براي من نيامد؟

    پاسخ
  • 8. sara  |  اوت 10, 2009 در 10:15 ق.ظ.

    یاسی جون ،می تونم بپرسم به چه زبان هایی مسلطی؟؟؟
    کره ای هم بلدی؟؟؟

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  اوت 11, 2009 در 12:44 ق.ظ.

      انگلیسی و یه کمی فرانسه
      البته تازگی یه تیم مصلحت تشخیص انگلیسی توسط یه بنده خدایی تشکیل شده که تشخیص داده انگلیسی من بده و
      کلمات کلیدی رو بلد نیستم

      پاسخ
  • 10. مونا  |  اوت 10, 2009 در 10:03 ب.ظ.

    ببخشید من میخواستم سریال شاهزاده زمانو از فروشگاهتون سفارش بدم ولی قسمت خرید پستیش خراب بود و قیمت نسخه خانگیشم نوشته بود300 -میشه لطفا لینکا و قیمتاشو درست کنین؟
    بعد این سریال که 24 قسمته شما نوشتین 16 قسمت زیر نویس یعنی بقیه بی زیر نویسه یا زیر نویس انگلیسی داره؟

    پاسخ
    • 11. پیتزا  |  اوت 11, 2009 در 12:42 ق.ظ.

      همش فارسیه
      باشه لینکش رو درست میکنم

      پاسخ
  • 12. حمید  |  اوت 11, 2009 در 12:30 ق.ظ.

    HH نبینم به یاسی چیزی بگی وگنه خلاصت میکنم!

    حالا هر خری میخای باش!!!! ف

    پاسخ
  • 13. یک آشنا  |  اوت 11, 2009 در 8:15 ق.ظ.

    باسلام
    یاسی خانم ببینم شما شیرازی نیستید

    پاسخ
  • 15. مونا  |  اوت 11, 2009 در 11:07 ق.ظ.

    سلام
    ممنون –
    ببخشید این سریال شاهزاده زمانی که گذاشتید همون شاهزاده زمانیه که توش یه سویا یعنی Song Ji-hyo
    بازی میکنه؟
    اخه من شنیدم 2 تا شاهزاده زمان هست منم دنباله اون شاهزاده زمانیم که یه سویا توش بازی میکنه

    پاسخ
  • 16. sara  |  اوت 11, 2009 در 2:00 ب.ظ.

    چه جالب
    من هم انگلیسی و فرانسه بلدم

    پاسخ
  • 17. یک آشنا  |  اوت 11, 2009 در 4:37 ب.ظ.

    بعد هم میشه شما رو حضوری ملاقات کرد در شیراز

    پاسخ
    • 18. پیتزا  |  اوت 11, 2009 در 10:47 ب.ظ.

      انگار اشتباه دیدی
      من قم یا مشهد نیستم شیرازم

      پاسخ
  • 19. الهه  |  اوت 13, 2009 در 5:27 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    این زیر نویس انگلیسیه پزشکان پیدا شدنی نیست مثل اینکه نه؟
    من هر چی گشتم تو نت نبود!!!!!!!:(
    سریال مدل رو نمیذارید برا فروش؟

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  اوت 14, 2009 در 12:56 ب.ظ.

      سلام نه نداره
      سوال دوم چرا

      پاسخ
  • 21. مهیار  |  اوت 15, 2009 در 8:36 ب.ظ.

    کی این پک دوم شرایط عشق اماده میشه من میخوام با چند تا فیلم و سریال دیگه با هم با لیبل بخرم

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


