اعلام امادگی مترجمین برای سریال های خواب و ارثیه درخشان

اوت 12, 2009 at 12:17 ق.ظ. 11 دیدگاه

d1

درخواست مترجم برای سریال های

خواب و ارثیه درخشان

مترجمین علاقه مند به ایمیل

anafilm.ir@gmail.com

یا

anafilm.net@gmail.com

میل بزنند

Entry filed under: Uncategorized.

کنسرت کیم هیونگ جون در ژاپن پور مخبر قدم و پای خوبی داره

11 دیدگاه Add your own

  • 1. نیما  |  اوت 13, 2009 در 3:48 ب.ظ.

    به نام حق
    با سلام!

    من میخواستم تبلیغمو بزارید :

    http://yi_san.mihanblog.com/

    در این وبلاگ میخوایم خلاصه ی چونچو و سوندوک رو بنویسیم! که نسخه ی هر دو رو هم از خود آنا فیلم گرفتم! و کیف کردم با کیفیت عالی و زیرنویس عالیش!

    متشکرم!

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اوت 14, 2009 در 1:11 ب.ظ.

      باید میل بزنین

      پاسخ
  • 3. نیما  |  اوت 13, 2009 در 3:52 ب.ظ.

    من برا ترجمه ی دومین پک ملکه سوندوک آماده ام! لطفا بهم بدید!

    info@hdmfans.com

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  اوت 14, 2009 در 1:11 ب.ظ.

      متاسفانه یا خوشبختانه چونچو و سوندوک رو فقط خودم ترجمه میکنم
      این پست هم برای سریال خواب و ارثیه بوده

      پاسخ
  • 5. ساره  |  اوت 14, 2009 در 9:31 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    سریال ملکه خانوم ها امکان پرداخت در محل رو نداره؟

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  اوت 14, 2009 در 12:50 ب.ظ.

      سلام ساره عزیز
      البته که داره

      پاسخ
  • 7. نیما  |  اوت 14, 2009 در 11:48 ب.ظ.

    سلام!

    پک دوم سوندوک کی میاد ؟

    مرسی

    پاسخ
  • 8. مریم  |  اوت 17, 2009 در 3:44 ق.ظ.

    سلام میشه لطفا چند تا سریال قشنگ کره ای به من معرفی کنید؟

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  اوت 17, 2009 در 3:48 ب.ظ.

      سه پدر و یک مادر،خانواده بد
      کیم پولدار می شود
      ملکه خانوم ها

      پاسخ
  • 10. milad  |  اوت 17, 2009 در 3:04 ب.ظ.

    salam man ye moddati mosaferat boodam emrooz taze shoroo kardam dream ro tarjome konam emrooz hodood 300 ta ro tarj0ome kardam

    پاسخ
  • 11. اتوسا  |  اکتبر 8, 2009 در 7:48 ق.ظ.

    سلام گلم
    اتوسا هستم که سریال بهشت شرقی رو دادی ترجمه کنم گلم من یه قسمت رو ترجمه کردم ولی برات میل می زنم می رسه دستت اگه می رسه حتما بهم یه میل بزن که خیالم راحت شه

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


