مصاحبه با لی مین هو

اوت 19, 2009 at 10:42 ب.ظ. 15 دیدگاه

lee3بخش اول

lee1

مراسم باریستا

این مراسم فقط برای کسانی که به صورت گزینشی انتخاب شده بودند قابل شرکت کردن بود بعد از بیست دقیقه لی مین هو وارد شد.اول همه جا ساکت بود لی مین هو هم کمی عجیب به نظر می ر سید تا اینکه به او گفتیم خودت رو معرفی کن.

لی:ببخشین ؟واسه چی خودمو معرفی کنم؟

ما:خودتو معرفی کن

لی: من لی مین هو بیست و سه سال هستم ….ها هاها بعدش یه دفه زد زیر خنده

انگار اولش نمیدونست ماها از طرفداراشیم.واسه همین اولش نمیخندید و اضطراب داشت و هنوز جو سنگین بود.

همه مشعول درست کردن قهوه بودند و عکسها هم همش فلش میزدن.

لی مین هو هم ایستاده بود و ما هم نگاش میکردیم.یه دفه یه عالمه سوال ازش پرسیدیم.

من بهش گفتم ساعتی که امروز پوشیدی مارک چیه؟

گفت دیزله

من واسه گال ازش امضا میخواستم بهش گفم دیروز دویستمین سالگرد گال بوده

نفهمید چی میگم گفت :»ببخشین؟»

گفتم :گال،دی یسی

(گال به معنی گالری و دی سی هم به معنی یکی از وب سایت های دوربین دیجیتاله.)
بعد درباره کیک فنجونی که بهش دادم پرسیدم

من :یادته توی جلسه طرفدارات تو باپگیونگ واست کیک فنجونی درست کردم

لی :«چی؟قهوه؟»

من:نه میگم کیک فنجونی

(یاسی:در کره ای به قهوه کاپی می گویند و کلمه کیک فنجونی هم در انگلیسی کاپکیک خونده میشه که از لحاظ شنیداری به هم نزدیکن)
لی:اها

من:فکر نکنم یادت باشه یادته؟

لی: اصلا هیچی یادم نیس

من:قول دادی حتما بخوریش

لی:اه…اخه هر چیزیو نمیتونم بخورم

(یاسی :منظورش از لحاظ امنیتیه نه سلامتی)

وای خدا ….اصلا دروغ هم نگفت..

یکی از طرفداراش که کنار من بود پرسید : وزن اضاف نمیکنی نه؟

لی: نه

یکی از دکمه های پیرهنش تقریبا باز شده بود…خندید و گفت به خاطر این پیش بنده …یکی یکی چروکها رو  درست کرد..

ادامه دارد

مترجم یاسی-وبلاگ پیتزا مخلوط

lee2

Entry filed under: گروه اف4, بازیگران کره. Tags: , , .

مهراوه شریفی نیا به جای لیلا اوتادی گفتگو با بازیگر سریال رستگاران

15 دیدگاه Add your own

  • 1. نازیلا  |  اوت 20, 2009 در 12:23 ق.ظ.

    یاسی خانم دستت درد نکنه. امیدوارم هر چه زودتر پروژه بعدیش رو انتخاب بکنه.
    راستی شما تو سومپی هم عضوی؟ آخه امروز یه نفر با اسم یاسی تو تاپیک سونگ نوشته بود و کار ترجمه هم کرده بود. کنجکاویم گل کرد:)

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اوت 20, 2009 در 7:16 ب.ظ.

      به کسی نگو
      خودمم
      اخه این بنده خدا ها فارسی بلد نبودن
      گفتن نمی فهمیم این کلیپا یعنی چی
      واسشوون ترجمه کردم

      پاسخ
  • 3. mohsen  |  اوت 20, 2009 در 3:27 ب.ظ.

    وای قربون اف 4 برم

    پاسخ
  • 4. mohsen  |  اوت 20, 2009 در 3:28 ب.ظ.

    وای قربون اف 4 برم

    راستی چرا لی دامن پوشیده!!!:دی

    پاسخ
  • 5. سعیده  |  اوت 20, 2009 در 5:47 ب.ظ.

    مرسی یاسی جووووووووووووووووونم

    پاسخ
  • 7. ریحانه  |  اوت 20, 2009 در 8:34 ب.ظ.

    سلام رفیق
    تولدت مبارک!!!

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  اوت 21, 2009 در 6:00 ب.ظ.

      سلام
      اوه!یادت بود؟
      مرسی عزیزم

      پاسخ
  • 9. مریم  |  اوت 21, 2009 در 12:46 ق.ظ.

    ماهواره ی کریا ست رو اصلا اصلا نمیشه دید؟ترو خدا جواب بدید

    پاسخ
  • 10. مونا  |  اوت 22, 2009 در 1:45 ق.ظ.

    سلام شما سریال دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم که هیون بین و سونگ های کیو بازی کرده اند رو در فرو شگاهتون نمیذارید؟؟؟

    پاسخ
  • 12. مینا  |  اوت 24, 2009 در 12:34 ب.ظ.

    خلاصه قسمت های پسران فراتر از گل رو نمی ذاری یاسی جون؟
    زود تموم می شه ها!

    پاسخ
    • 13. پیتزا  |  اوت 24, 2009 در 3:53 ب.ظ.

      عزیز فرصت ندارم

      پاسخ
  • 14. مینا  |  اوت 25, 2009 در 11:13 ق.ظ.

    مصاحبه کیم بوم رو نمی ذارید؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


