بازیگر سودانگ از سربازی اش می گوید

اوت 26, 2009 at 4:06 ب.ظ. 25 دیدگاه

johyunjae46

johyunjae47

این ها اخرین عکسهایی است که از جو هیون جا (بازیگر سودانگ و سه پدر و یک مادر)در خدمت منتشر شده.

جو بعضی از وظایفش در ارتش را برای ما گفت :جدا از تعلیمات نظامی و اموزشی،شبها  باید نگهبانی بدهد .جو میگوید:» نگهبانی دادن سخته.هر شب سر پا باید نگهبانی بدم ،و نخوابم زمستونا ساعت 4 صبح نگهبانی میدم و هر روز هم 5.5 کیلومتر واسه همین نگهبانی دادن باید پیاده روی کنم.»

جو در واحد سرگرمی های ارتش فعالیت نمی کند میگوید:»والیدینم دوست نداشتن و بهنظر خودم هم انقدر به استراحت نیاز دارم که ترجیح میدم در فعالیت های د یگه شرکت نکنم و فرصتی داشته باشم که به خودم برسم.»

وی افزود:»خیلی از همشغل های من هنوز خدمت نکردن،میخوام بهشون بگم زودتر واسه ارتش ثبت نام کنن.نترسین وقتی دوره تون تموم بشه می بینین که چقدر مدیریت کردن زندگی اسون تره»

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

johyunjae48

Entry filed under: بازیگران کره, جو هیون جا. Tags: .

لی یونگ ائ،یانگوم روز عروسی را دروغ اعلام کرد من عاشق هوانگجین بودم

25 دیدگاه Add your own

  • 1. شهاب  |  اوت 26, 2009 در 5:05 ب.ظ.

    مرسی ممنون حالا کی ترجمه ی سریال my fair lady رو شروع می کنی حتما این سریال رو ترجمه کن چون مثل پسران فراتر از گله حتی همون قصر پسران فراتر از گله و خیلی مورد استقبال قرار میگیره فقط حیف تعداد قسمت هاش پایینه فعلا که گفتن 16قسمته که امیدوارم بیشتر بشه منتظر جوابتم

    پاسخ
  • 2. شهاب  |  اوت 26, 2009 در 6:29 ب.ظ.

    من منتظر این سریالم

    پاسخ
  • 3. شهريار  |  اوت 26, 2009 در 8:43 ب.ظ.

    من ايميلو كه گفته بوديد فرستادم
    ميشه لطفا كد رهگيري رو به من بديد
    ممنون

    پاسخ
  • 4. شهاب  |  اوت 27, 2009 در 10:26 ق.ظ.

    یاسی جون من الان اگه بخوام امپراطوریس چونچو قسمت 1تا52 نسخه ی کامپیوتری رو سفارش بدم باید کدوم رو سفارش بدم اخه یکی نوشته 12000و یکی دیگه نوشته 9000تومان لطفا منو راهنمایی کنید

    پاسخ
  • 5. سا ایلا  |  اوت 27, 2009 در 12:17 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم

    از اینکه بالاخره جوابمو دادی خیلی ممنونم!
    من سریال سودانگ رو تهیه کردم البته از طریق اینترنت نه .باید بگم که زیرنویس انگلیسیش از فیلم جدانمیشد ولی مترجمش زیرنویس فارسیشو روی انگلیسیهاش زد طوری که اصلا قاطی باهم نمیشد.
    اگر بشه شما هم اینکار رو بکنین خیلی ممنونم و قول میدم همونطوری که بارها از فروشگاهتون خریدکردم باز هم خریدکنم و این بار براتون مشتری هم بیارم.
    خیلی ممنون.

    پاسخ
  • 6. سا ایلا  |  اوت 27, 2009 در 2:07 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    می خواستم یک خبر رو بهت بدم
    وبلاگ SAT-FILM داره درباره ترجمه سریال دائه جویونگ نظر سنجی میکنه.. که تا الان حدود 58 نظر مثبت داره.
    به کی قسمت بدم که قبل از اون این سریال رو ترجمه کن و برای فروش بزار تا از SAT-FILM.BLOGFA خریدش نکنم!
    دستت درد نکنه.

    پاسخ
  • 7. شهريار  |  اوت 27, 2009 در 7:07 ب.ظ.

    ببخشيد ياسي خانم من ديگه چقدر بايد منتظر باشم آخه اين بخش رهگيري رو درست كنيد ديگه من 20 هزار تومان پول دادم اما فيلمام نرسيده آخه من چي كار كنم ميشه يه جواب درست بديد كه كي مياد من الان 2 هفته منتظرم گفتين كد رو مي فرستيد پس چرا ندادين بابا من خسته شدم يعني پولم چي ميشه ؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا فيلمامو بفرستيد ديگه
    آخه من هرروز ميام اينجا پيغام مي دم ولي شما يه جواب درست به من نميديد لطفا سي دي هامو بفرستيد ديگه

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  اوت 29, 2009 در 1:50 ق.ظ.

      اروم باش لطفا به اعصابت مسلط باش
      کد رهگیری که دو روز پیش برای شما ایمیل شده

      پاسخ
  • 9. شهاب  |  اوت 27, 2009 در 11:50 ب.ظ.

    سلام یاسی جون من سریال امپراطوریس چونچو رو قسمت 1تا 52 و پک اول سریال ملکه ی سوندک رو سفارش دادم و شماره رهگیری رو هم smsکردم اما جواب تایید برام نفرستادی شماره رهگیریم اینه
    564887-240066-8806-14/7134
    لطفا اینا رو حتما ارسال کن وهردو هم نسخه ی کامپیوتری باشن

    پاسخ
  • 10. شهاب  |  اوت 28, 2009 در 12:11 ق.ظ.

    یاسی این هارو کی ارسال میکنی؟

    پاسخ
  • 11. خریدار  |  اوت 28, 2009 در 11:44 ق.ظ.

    سلام
    برای دریافت جایزه از سایتتون باید یک جا 20 هزار تومان خریدکنم یا در مجموع؟

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  اوت 29, 2009 در 1:46 ق.ظ.

      سلام
      البته که یک جا

      پاسخ
  • 13. شهريار  |  اوت 28, 2009 در 12:46 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم ممنون كه كدو فرستاديد ببخشيد حالا كه من كدو دارم بايد كجا برم تا بستمو رهگيري كنم؟؟
    ميشه بهم جواب بديد
    ببخشيد خيلي اذيتتون كردم
    ممنون

    پاسخ
  • 15. شهاب  |  اوت 28, 2009 در 2:04 ب.ظ.

    یاسی خانوم لطفا جواب سوالات منم بدید سفارشات من کی ارسال میشن

    پاسخ
  • 16. محسن  |  اوت 29, 2009 در 8:25 ق.ظ.

    سلام
    پک 4 چنچو کی میاد؟
    ما خیلی منتظریم!

    پاسخ
  • 17. پرتو  |  اوت 29, 2009 در 10:23 ق.ظ.

    یاسی جون سلام
    فیلم کره ایMake It Big (2002 با بازی کوان سانگ وو در فروشگاه موجوده؟؟اگر نیست میاریش؟؟؟

    پاسخ
    • 18. پیتزا  |  اوت 30, 2009 در 1:23 ب.ظ.

      salam
      نه عزیزم نداریم
      قول نمیدم ولی سعی میکنم

      پاسخ
  • 19. شهريار  |  اوت 29, 2009 در 11:45 ق.ظ.

    بله خيلي ممنون كد تازه ديروز به دستم رسيد

    پاسخ
  • 20. گنگ جو  |  اوت 29, 2009 در 1:58 ب.ظ.

    ساایلا راست میگه.
    ایا ترجمه میکنین دائه جویونگ رو یا نه؟

    پاسخ
  • 22. حسين  |  اوت 29, 2009 در 7:07 ب.ظ.

    ببخشيد اين پك سه همراه با پك يعني با ليبل و كاور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 23. پیتزا  |  اوت 30, 2009 در 1:26 ب.ظ.

      لیبل نه
      فقط کاور و درواقع قاب با عکس

      پاسخ
  • 24. محمد  |  اوت 30, 2009 در 1:39 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    بگید چرا سریال بازگشت ایلجیما تو فروشگاهتون پیدا نمیشه؟

    پاسخ
    • 25. پیتزا  |  اوت 30, 2009 در 10:42 ب.ظ.

      سلام
      داریم ترجمه میکنیم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


