قهرمان پروری؟

اوت 30, 2009 at 10:16 ب.ظ. 8 دیدگاه

35277083

پوریا اذربایجانی  فیلم ساز مستند ساز میخواهد مستندی به نام جومانگ نامه در تهران بسازد.این  مستند به برسی اثرات سریال جومانگ کره جنوبی که هم اکنون از شبکه سه ایران پخش می شود بپردازد.این مستند به بررسی جوانب این سریال می پردازد.سونگ ایل گوک که به دعوت صنایع الکترونیک ال جی مورد استقبال صدها خبرنگار و طرفدارش قرار گرفت در یک کنفرانس مطبوعاتی در سالن کنفرانس بین المللی پخش جمهوری اسلامی ایران شرکت کرد.پوریا اذربایجانی گفت:»ما بر روی ورود ستاره جومانگ به تهران تمرکز نمی کنیم بلکه به قهرمان پروری می پردازیم»

فیلمبرداری این مستند از تهران شروع می شود و به سمت یاسوج ،اباده و اصفهان ختم می شود.

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: بازیگران کره, سونگ ایل گوک. Tags: , , .

من عاشق هوانگجین بودم ام بی سی بر سر 16 قسمت به توافق نرسید

8 دیدگاه Add your own

  • 1. شهاب  |  اوت 31, 2009 در 12:42 ق.ظ.

    مرسی مثل همیشه عالی بود

    پاسخ
  • 2. محمد  |  اوت 31, 2009 در 1:27 ب.ظ.

    سلام یاسی جون

    تو رو به خدا قسمت میدم این سریال صاه دائه جویونگ رو ترجمه کن.
    وبلاگ sat-film.blogfa تصمیم به ترجمه قطعیش رو گرفته
    لطفا شما هم ترجمش کن تا از این وبلاگه نخریمش!
    دستت درد نکنه.
    منتظر جوابت هستم

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  اوت 31, 2009 در 6:44 ب.ظ.

      سلام
      والا مشکل من ترجمه نیس
      نمیخوام من من کنم ولی خودتون میدونین امپراطریس رو تنهایی ترجمه کردم اونم تا الان نزدیگ 60 قسمت
      از 130 قسمت ترجمه نمی ترسم
      مسئله سر زمان بندیشه اگه کسی حاضر بشه زمانبندی کنه
      من حرفی ندارم
      اصلا به خاطر اصرار شماها هم که شده امشب پستشو میزنم

      پاسخ
  • 4. mohsen  |  اوت 31, 2009 در 3:34 ب.ظ.

    مثل همیشه عالی بود.

    پاسخ
  • 5. عارفه  |  سپتامبر 2, 2009 در 2:08 ب.ظ.

    سلام یاسی جون می شه خلاصه قسمت های لابیست رو بذاری؟

    پاسخ
  • 6. عارفه  |  سپتامبر 2, 2009 در 2:10 ب.ظ.

    ببخشید منظورم لابیست بود

    پاسخ
  • 7. حسین  |  سپتامبر 3, 2009 در 7:17 ب.ظ.

    چرا این چوب کره ای رو نوشتید با بسته بندی و پست 4100 اونوقت تو ایران مارکت سنتر باید پولشو بدیم؟؟

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  سپتامبر 3, 2009 در 10:42 ب.ظ.

      اون قیمت واریز بانکه

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


