سپتامبر 3, 2009 at 10:37 ب.ظ. 44 دیدگاه

خب اینم مدرک برای ادعای سابق من

مبنی بر اینکه سایت ست فیلم مال این حرفا نیس که بخواد دائه جویونگ ترجمه کنه

چون همونطور که درلینک زیر می بینید تمام زیرنویسهای که برای دانلود به عنوان زیرنویس فارسی سریال چونچو گذاشته

همه مال انافیلم هست

که یه نمونه شو براتون میذارم دوستانی که از انافیلم خرید کردن این زیرنویس روروی سریال قسمت 11 بندازن ببینن ایا تفاوتی احساس می کنید و ایا یک نقطه جابه جا شده یا نه؟

اصلا سبک ترجمه من واسه کسانی که قبلا دیدن کاملا اشنا هس

میتونین از روی خود زیرنویس بفهمین این سبک ترجمه مال کیه

یعنی که از روی هاردساب دارن زیرنویس  ها رو تایپ میکنن بعد به اسم خودشون بیرون میدن بعد میگن یاسی خدا نشناسه  میخواد دائه جویونگ ترجمه کنه!!

پس اون تغییر وتحولی که جناب صادق خان از کرمانشاه می فرمودن دقیقا همین بود که ماها بی خبر بودیم،اون تکون یه باره فروشگاه ها اینه!

لینک دانلود قسمت 11 که به اسم ترجمه خودشون دادن بیرون

Entry filed under: Uncategorized.

یک روز بعد از عروسی، مرگ مصاحبه جدید با جانگ هیون سوک

44 دیدگاه Add your own

  • 1. حمید  |  سپتامبر 3, 2009 در 10:48 ب.ظ.

    عجب ادمه پستیه! این!

    اخه یه بچه که هنوز … (بیخیال)

    پاسخ
  • 2. حسام  |  سپتامبر 3, 2009 در 11:25 ب.ظ.

    من چک کردم
    همینطوره یاسی خانم

    پاسخ
  • 3. مصطفی  |  سپتامبر 4, 2009 در 1:46 ق.ظ.

    sub/idx کنین یا فیلم رو هاردساب کنین. اینجوری نمیتونن بدزدن.

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  سپتامبر 4, 2009 در 3:39 ب.ظ.

      نگرفتی چی شد
      از رو نسخه هارد ساب سارا خانومشون نشسته تایپ کرده

      پاسخ
  • 5. همایون  |  سپتامبر 4, 2009 در 2:01 ق.ظ.

    سلام منم تا بیست دقیقه اول رو با سریال چک کردم
    حق باشماست یک ذره تفاوت هم وجودنداره

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  سپتامبر 4, 2009 در 3:58 ق.ظ.

      ما که خودمون 5 قسمت رو تست کردیم

      پاسخ
  • 7. جالب تر هم میشه  |  سپتامبر 4, 2009 در 2:27 ق.ظ.

    جالبه که میگن به ما تهمت نزنین گناه داره ولی خودشون اینطورین

    پاسخ
  • 8. صادق  |  سپتامبر 4, 2009 در 3:39 ق.ظ.

    حالا دیگه هر کی از کرمانشاه باشه ، فرشاده؟

    بعد هم من تو نظر قبلی گفتم ، قبلا رقابتی نبوده حالا هست و این بهتره

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  سپتامبر 4, 2009 در 3:56 ق.ظ.

      کی گفت شما اونی؟

      پاسخ
  • 10. حمید  |  سپتامبر 4, 2009 در 6:00 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    ایمیل براتون زدم نمیدونم رسیده یا نه چک کنید
    راستی یه سر به ست فیلم بزنید ببینید چه خبره
    کی ازتون گله کرده

    پاسخ
  • 11. محمد  |  سپتامبر 4, 2009 در 4:36 ب.ظ.

    ياسي خانم سلام -چقدر بحث و دعوا با ست فيلم مي كنيد والا قباحت داره خوب نيست مگه شما همكار هم نيستيد به خاطر من و همه مشتري هات با آقا فرشاد آشتي كن – تو رو خدا ديگه براي هم شاخ و شونه نكشيد به حرمت اين ماه عزيز ديگه بس كنيد

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  سپتامبر 4, 2009 در 4:40 ب.ظ.

      می بنین که من فقط چیزی که وجود داره رو گفتم
      شاخ و شونه هم نکشیدم
      ظاهرا طرفدارای ایشون باید یه مقدار ادب داشته باشن

      پاسخ
  • 13. صادق  |  سپتامبر 4, 2009 در 4:42 ب.ظ.

    ببخشید من تو قسمت قبلی هم نظر دادم

    یاسی خانوم اگه میشه اونجا رو بخونید.

    سیاست انگلیسی…………

    پاسخ
  • 14. جالب تر هم میشه  |  سپتامبر 4, 2009 در 4:42 ب.ظ.

    یاسی خانوم با کسی که معلوم نیس چند روز اومده بحث نکن
    ما همه اعتبار شما رو میشناسیم
    بذار هر کاری دوست داره بکنه
    اصلا پست بزنه این هواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    همه شما رو میشناسن

    پاسخ
  • 15. مصطفی  |  سپتامبر 4, 2009 در 5:01 ب.ظ.

    آآآ… طرف چه دل خوشی داره…!

    پاسخ
  • 16. طوبا  |  سپتامبر 4, 2009 در 5:26 ب.ظ.

    یاسی خانوم پیشنهاد میکنم کاری به کار اینا نداشته باشین
    کسی که حاضر نیس کارخودشو بپذیره و فقط دلیل تراشی بی مورد راجه به چیزای پرت میکنه شایسته بحث کردن نیس

    پاسخ
  • 17. طوبا  |  سپتامبر 4, 2009 در 5:27 ب.ظ.

    در ضمن من یکی ترجیح میدم سریال رو با کیفیت وترجمه شما و انافیلم بگیرم
    حتی اگه سفارشم دیر برسه تا اینکه بخوام
    از کیفیت و ترجمه کسی که با له کردن بقیه بخواد خودش رو قوی کنه استفاده کنم

    پاسخ
  • 18. طوبا  |  سپتامبر 4, 2009 در 5:27 ب.ظ.

    این اقا فرشاد هم باید بفهمه که لب بود که دندون اومد
    اگه خیلی مهربونی و زیرنویس واسه دانلود میذاری چرا اس ارتی نمیدی؟

    پاسخ
  • 19. MILK  |  سپتامبر 4, 2009 در 5:43 ب.ظ.

    منم چک کردم حرف شما درسته

    پاسخ
  • 20. پرنیا  |  سپتامبر 4, 2009 در 6:16 ب.ظ.

    اصلا کار اونا با شما قابل مقایسه نیس که بخواین
    ناراحت بشین
    اگه کار اونا از بیست 15 باشه کار شما از بیست 40 هست

    پاسخ
  • 21. sara_2656  |  سپتامبر 4, 2009 در 7:38 ب.ظ.

    سلام کی گفته این کار تاپیه دوست عزیز من احتیاجی به زیرنویس شما ندارم نه به اون که می اومدین می گفتین از مترجم استفاده می کنی نه به حالا تون هر کاری هم کردم براش زحمت کشیده شده واقعا نمی فهمم منظور واقعیتون چیه فکر می کنید فقط خودتون بلدین ترجمه کنید هر سریالی که دلم بخواد ترجمه می کنم برای نمونه در چند روز اینده 4 قسمت اول سریال بازگشت ایمیجا رو قرار میدم بعد شما بیان بگین زیرنویس مال شماس واقعا خیلی جالبه اگه کسی منطقی صحبت می کنه ادی من مشخصه یه ساعتی رو بگه تا باهاش صحبت کنم البته اگه کسی ادعایی داره موفق باشید

    پاسخ
    • 22. پیتزا  |  سپتامبر 4, 2009 در 8:54 ب.ظ.

      فکر نمیکنم دونفر بتونن عین همدیگه ترجمه کنن
      چیزی که واضحه اینه که
      ما قبل از شمازیرنویس بیرون دادیم پس بیخودی بازارگرمی و ادعای بیگناهی نکن
      خوبه که همین قسمت 11 رو فقط واسه دنلود گذاشتم که بقیه ببینن
      نزدیک سه ماه پیش مشتریا پک اول رو که شامل قسمت 11 بوده خریدن
      مثل روز واضحه و روشن
      تا کجا میخواین ادعای دروغی کنین
      خوبه که غیر از من بقیه هم چک کردن
      من ادم دو روز به اینجا رسیده نیستم که هر چی به قول خودت ترجمه کنی
      بگم مال منه
      کی حرف سریال دیگه رو زد
      مثل روز روشنه زیرنویسایی که من ترجمه کردم گذاشتی
      ربطش به سریال دیگه نده

      پاسخ
  • 23. پیتزا  |  سپتامبر 4, 2009 در 8:26 ب.ظ.

    اول انافیلم بود که سوندوک رو 12 قسمت داد بیرون
    حالا معلومه کی حسوده و کی بچه بازی در میاره

    پاسخ
  • 24. Fun_Server  |  سپتامبر 4, 2009 در 9:26 ب.ظ.

    شما ها همتون خنده اید!!!
    برام جالبه که چرا فکر می کنید زیرنویس کردن کار خوفیه!
    برای مثال از سریال لاست فصل 5 هر قسمت 4 -5 تا مترجم داره حالا شما دارید سر یک سریال زپرتی بحث می کنید!

    پاسخ
  • 25. حمید  |  سپتامبر 4, 2009 در 10:24 ب.ظ.

    یاسی خانم تکلیف من چی شد؟

    پاسخ
  • 26. حمید  |  سپتامبر 4, 2009 در 10:31 ب.ظ.

    بابت ایمیل ممنون رسید

    پاسخ
  • 27. ریحانه  |  سپتامبر 4, 2009 در 11:23 ب.ظ.

    قبلا بهنام بود حالا این یکی
    تو دیگه از کجا پیدات شد
    یاسی جون بی خیالشون شو اصلا ارزششو نداره اعصاب خودتو خرد کنی
    همه که می دونن اینا کین!!!

    پاسخ
  • 28. محمد  |  سپتامبر 4, 2009 در 11:55 ب.ظ.

    یاسی خانم من قبل از آشنایی با سایت شما سریال قصه غم انگیز عشقو از بهنام خریدم و باید بگم نسخه ی شما رو داره میفروشه چون همش زیرش آدرس آنافیلم میومد…البته قضیه ی بهنام که ثابت شدس و همه میدونن این حروم زاده یه دونه کارم ترجمه خودش نداره

    پاسخ
  • 29. new  |  سپتامبر 5, 2009 در 3:32 ق.ظ.

    با سلام ياسي خانم حالا كه مي خواين سريال رو زحمت بكشيد و تر جمه كنيد بيايد سريال رو با كيفيت hd دانلود كنيد و زيرنويسش رو هم sub/idx بدين بيرون تا از كيفيت سريال كم نشه اگر اين كار رو بكنيد واقعا يك كار تاريخي كرديد . حتما جواب اين پست رو بدين با تشكر .

    پاسخ
  • 30. امیر  |  سپتامبر 5, 2009 در 6:46 ب.ظ.

    آقااین حرفها روبیخیال
    اگه راست میگین بقیش روترجمه کنید

    پاسخ
  • 31. سینا  |  سپتامبر 6, 2009 در 12:31 ق.ظ.

    همینطوره حق با شماست

    پاسخ
  • 32. صادق  |  سپتامبر 6, 2009 در 3:41 ق.ظ.

    بخشید یاسی خانوم
    حالا اگه من اینو بنویسم باز هم فکر می کنید فرشادم اما نه من یه آدم بی طرف هستم که نظرات هر دو طرف رو می خونم.

    من اون زیرنویس هایی رو که شما گفتید رفتم دیدم و دیدم که شما راست می گید و زیرنویس ها برای شماست اما باید این رو هم گفت که صحبت های آقا فرشاد هم درسته من تو فرومشون رفتم و اون تاپیکی رو که گفته بود دیدم بنده خدا داشت دنبال مترجم سریال ها می گشت.

    بعدش هم این زیرنویس ها قبل از هرجا تو فروم فری آفلاین گذاشته شده و اون کسی هم که این زیرنویس ها رو گذاشته عضو گروه ترجمه کردند

    یعنی مدیران اون سایت هم اشتباه کردن و فکر کردن که این کاربر خودش زیرنویس ها رو می نویسه.

    شما برید نگاه کنید

    /http://forum1.free-offline.com/%F8%B1%FB%8C%F9%84%FB%8C%F8%B2-%F9%87%F8%A7%FB%8C-%F8%AA%FB%8C%F9%85-%F8%AA%F8%B1%F8%AC%F9%85%F9%87-%FB%8C-free-offline/

    قسمت امپراطور آهن

    می بینید که اون کاربر شما رو دور زده نه آقا فرشاد.

    کسی که فروشگاه داره باید چشمش رو رو دزدی ها ببنده چون نمیشه جلوی اونها رو گرفت

    من تلاش های اصفهان شاپ رو دیدم که هیچ فایده ای هم نداشته

    امیدوارم این اتفاقات ختم به خیر بشه

    چون به نظرم سیاست انگلیسی دو تا از بهترین فروشگاه های کره ای ایران رو به جون هم انداخته.

    ببخشید سرتون رو درد آوردم.

    پاسخ
  • 33. محمد  |  سپتامبر 6, 2009 در 4:40 ب.ظ.

    سلام ياسي خانوم شبكه ماهواره اي ديدار هر روز ساعت 16:45 امپراطوري بادها روپخش ميكنه جالب تر از اون مي دوني چيه تازه كه داشتم فيلم رو نگاه ميكردم متوجه شدم زيرنويسش مال سايت شماس ولگوي آنا فيلم پايين اون درج شده بود.

    پاسخ
    • 34. پیتزا  |  سپتامبر 6, 2009 در 11:18 ب.ظ.

      salam
      خدا رو شکر امریکا هم ما رو شناخت:d
      یادم باشه ببینم حتما مرسی که گفتی

      پاسخ
  • 35. حامد  |  سپتامبر 7, 2009 در 4:55 ب.ظ.

    مطمئني همين ساعت پخش ميشه؟؟؟

    پاسخ
  • 36. محمد  |  سپتامبر 7, 2009 در 5:00 ب.ظ.

    آره بابا خودم ديروز (يكشنبه 15 شهريور) نشستم نگاهش كردم.مگر اينكه ساعتش تغيير كرده باشه يا بخواهد يك روز در ميون پخش كنه

    پاسخ
    • 37. پیتزا  |  سپتامبر 7, 2009 در 6:33 ب.ظ.

      بعید نیس
      چون من امروز یعنی دوشنبه ساعت 5 دیدم ظاهرا یه فیلم دیگه بود
      شاید به قول شما یه روز درمیون یا هفته ای یه باره

      پاسخ
  • 38. حمید  |  سپتامبر 8, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    سلام
    یاس خانوم خودمونیم ها معروف شدید ها

    پاسخ
    • 39. پیتزا  |  سپتامبر 8, 2009 در 2:20 ب.ظ.

      به قول اقایون متجدد
      گلوبال

      پاسخ
  • 40. علی  |  سپتامبر 9, 2009 در 10:17 ب.ظ.

    سلام
    می خواستم اطلاعات کامل درباره ی فیلم بازگشت ایلجیما از پخش در کره تا زیر نویس فیلم رو برام توضیح بدید

    پاسخ
    • 41. پیتزا  |  سپتامبر 9, 2009 در 11:18 ب.ظ.

      سلام دوست عزیز
      بار اول هر کسی نظر بده ،منتظر تایید هست از دفعات بعد تایید نمیخواد
      فرصت بشه توضیح میدم

      پاسخ
  • 42. محمد  |  سپتامبر 11, 2009 در 12:21 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم ديشب ساعت 2:15 سريال پخش شد واسه اينكه ثابت كنم سر كارت نذاشتم يك دقيقه از فيلم رو ظبط كردم. فرمتش3gp
    اينم لينكش:www.persianupload.com/4208276

    پاسخ
  • 43. محمد  |  سپتامبر 11, 2009 در 12:22 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم ديشب ساعت 2:15 سريال پخش شد واسه اينكه ثابت كنم سر كارت نذاشتم يك دقيقه از فيلم رو ظبط كردم.
    اينم لينكش:www.persianupload.com/4208276

    پاسخ
  • 44. محمد  |  سپتامبر 11, 2009 در 3:55 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم ديشب ساعت 2:15 سريال پخش شد يك دقيقه از اون رو ظبط كردم تا ثابت كنم سر كارت نزاشتم اينم لينكش:
    http://www.persianupload.com/4208276

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


