مصاحبه جدید با جانگ هیون سوک

سپتامبر 5, 2009 at 7:44 ب.ظ. بیان دیدگاه

jang


چون جانگ گیون سوک درفیلم قتل لی تاوون نقش یک مجرم متهم را بازی می کند پوسترهایی که از وی بیرون داده شده
چهره ای متفاوت از او را نشان می دهد.
جانگ گیون سوک تا وقتی که حرفه بازیگری را شروع کرده شایعه عشقی برای او ساخته نشده بود.ویگفت اگر دوست دختری داشته باشم او را از بقیه مخفی

نمی کنم چون رابطه هم جزئ زندگی هر کسی است.
س:چی شد که در این فیلم بازی کردی
ج:وقتی اولین بار سناریوش رو خوندم به خودم گفتم باید با اجرای این نقش خودمو ثابت کنم
س:این نقش با بقیه نقشهایی که بازی کردی فرق داره نظرت چیه
ج:من میخام خودمو به عنوان بازیگر نشون بدم.انتظار تفاوت زیاد تو بازیگریم ندارم ولی باید با این نقش یه جانگ هیون سوک دیگه ر وبه مردم نشون بدم

س:الان بیست و سه سالته ،حتما احساس میکنی خیلی بزرگی
ج:همیشه خودمو با شخصیتای توی سریال مقایسه میکنم مثلا خودمو جای نقش بیست و هفت سالم توی سریال ویروس بتهون میذارم
س:میگن خیلی سعی مینی تو دانشگاه خوب درس بخونی،قضیه ش چیه
ج:همیشه دلم میخواد خوب درس بخونم ولی پارسال باید ویروس بتهوون رو تموم میکردم.دوستام همه ش درباره زندگی دانشجویی میکن که
خیلی باحاله ،منم دلم میخواد زودتر درسمو تموم کنم
س:توی دانشگاه به خاطر ستاره بودنت مشکلی داری؟
ج:واقعا تو دانشگاه راحت و ریلکسم.بعضی وقتا
تو دانشگاه گرمکن می پوشم یا بستی میخرم میخورم.توی جلسات هم شرکت میکنم،خاطره های خوبی دارم از دانشگاه
س:
از نمره های ترم یکت راضی هستی؟
ج
3.5 شده که واسه یه دانشجوی متوسط خوبه
میخوام ترم بعد بیشتر درس بخونم که نمراتم بهتر بشه
منبع سایت کرین مووی

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: بازیگران کره, جانگ هیون سوک. Tags: .

دانلود کلیپ تشییع جنازه جانگ جین یونگ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


