جشن تولد سر صحنه فیلم برداری

سپتامبر 13, 2009 at 6:21 ب.ظ. 2 دیدگاه


جانگ ایل وون تولد 22 سالگی اش را در سر صحنه فیلمبرداری سریال بانوی زیبای من
با بازیگران دیگر جشن گرفت.او در این سریال کم سن ترین بازیگر است.این پارتی دقیقا بعد از اتمام فیلمبرداری یک قسمت انجام شد و یون اون های،یون سنگ هیون و مون چا وون با او همراهی کردند

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, بانوی زیبای من. Tags: .

کوان سنگ وو و کافی شاپ شهرت دردسر

2 دیدگاه Add your own

  • 1. علیرضا  |  سپتامبر 13, 2009 در 10:14 ب.ظ.

    ممنون که از این سریال هم خبر گذاشتی دستت درد نکنه
    فقط زودتر این سریال و ترجمه کنید منتظر این سریال هستیم

    پاسخ
  • 2. مینا  |  سپتامبر 15, 2009 در 12:44 ب.ظ.

    من هم منتظر این سریال هستم.این سریال رو توی فروشگاه های دیگه دیدم اما چون مشتری شما هستم و فقط از آنافیلم خرید می کنم منظر ترجمه ی شما هستم.
    یاسی جون ممنونم بابت ترجمه ها خیلی روون هستند

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


