با سو بین در فشن جدید کره،طراح اندره کیم

سپتامبر 16, 2009 at 4:56 ق.ظ. 4 دیدگاه





Via Asia Economy

Entry filed under: فشن کره ای. Tags: , .

واقعیت های تاریخ درباره ملکه سوندوک مصاحبه با یون اون های

4 دیدگاه Add your own

  • 1. علی  |  سپتامبر 16, 2009 در 11:06 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم خوبید ممنونم ازپستای عالیتون اما لطفا آدرس عکس ها را تغییر بدین ما نمیتونیم نگاه کنیم ، زیرا این عکس رو از سایتی ور داشتید که فیلتر بوده حتما باید ما فیلتر شکن این عکس ها رو باز کنیم ممنونم ازتون

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  سپتامبر 16, 2009 در 6:15 ب.ظ.

      سلام
      فکر کنم واسه یه عده فیلتر هست
      چشم دیگه با این ادرس نمیذارم

      پاسخ
  • 3. محدثه  |  سپتامبر 17, 2009 در 12:07 ق.ظ.

    بازم سلام یاسی جون*
    این پک 3در 1 (چرا به خونم اومدی،کیم پولدار میشه و عشق و ازدواج) نسخه کامپیوترش دایویکسه ؟ کیفیت نسخه خانگیش چه طوره ؟
    ببخشید اینقدر گفتم دایویکس ، فکر کنم بهش آلرژی پیدا کردی ! چه کنم خانواده ام مشتاق دیدن سریال کره ای با کیفیت ، اونم توی پلیره خانگین . چون گفتی این سریالا قشنگن گفتم تو یه پک بخرمشون .
    ممنون میشم این سوالای من کنکجاو جواب بدی ( تعارف نکردم زیر نویس هات عالییییییییییییه )

    پاسخ
  • 4. لیلا  |  نوامبر 2, 2009 در 5:51 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم من یک سئوال داشتم امیدوارم جوابم را بدید من سریال میراث درخشان نسخه کامپیوتری رو از شما خریدم اما در موقع دیدنش باهاش مشکل دارم بعضی قسمتها یا باز نمیشه یا بعضی قسمتهاش رو صدا و تصویر با هم هماهنگ نیست آیا برنامه Divx player می خواهد؟ اگه آره میشه هم طرز کار این برنامه و هم لینک دانلود این برنامه را بزارید ممنون میشم اگه کمکم کنید.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


