طرفداران یون اون های از او حمایت کردند

سپتامبر 19, 2009 at 3:16 ق.ظ. 29 دیدگاه

Untitled-3


بعد  از انتشار اخبار ناراحت شدن و گریه یون اون های،درباره انتقادهایی که به وی شده بود،طرفداران وی برای ارام شدن او پیغام دادند.
این پیغام ها به صورت انلاین داده شده و در سایت های رسمی سریال بانوی زیبای من داده شده.تعداد طرفداران یون از کسانیکه از وی انتقاد می کردند بیشتر شده.حالا که این سریال به نیمه انتهایی خود نزدیک می شود و یون هم در نقش خودش جا می افتد انتقادها کمتر شده.
بعضی طرفداران وی میگویند یون باید تحت  اجبار نباشد تا خوب بازی کند..

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: یون اون های, اخبار سریال های کره ای, بانوی زیبای من, بازیگران کره. Tags: .

ما به ایران لاست نفروختیم بدلکار لازم نیست-سریال چونو اصل هیجان

29 دیدگاه Add your own

  • 1. پرتو  |  سپتامبر 19, 2009 در 11:10 ق.ظ.

    یاسی جون میگم سریال فرر از زندان که میگن قراره از شبکه ی ایران پخش بشه در خود آمریکا کاملا تمام شده ؟؟ همین 4 فصل بوده؟؟

    پاسخ
  • 2. لیلا  |  سپتامبر 19, 2009 در 2:11 ب.ظ.

    با سلام می خواستم ازشما خواهش کنم ترجمه این سریال یون اون های را هرچه سریعتر شروع کنید. در ضمن می خواستم بدونم سریال میراث درخشان ترجمه اش را شروع کردید یا نه؟ لطفا به سئوالاتم جواب بدید.

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  سپتامبر 20, 2009 در 1:41 ق.ظ.

      1-قبلا شروع شده
      2- به زودی عرضه میشه

      پاسخ
  • 4. l  |  سپتامبر 19, 2009 در 2:55 ب.ظ.

    چشم و هم چشمی با ست فیلم چه کرده که تو هنوز زیرنویس دائه جویونگ تموم نشده میگی بزودی !!!!!!

    پاسخ
  • 5. علیرضا  |  سپتامبر 19, 2009 در 4:21 ب.ظ.

    ممنون یاسی خانوم امیدوارم این سریالم زود اماده فروش بشه

    پاسخ
  • 6. سارا  |  سپتامبر 19, 2009 در 9:40 ب.ظ.

    سلام ياسي جون
    من سارا هستم كه قرار بود 5قسمت از سريال همسر يا دردسر رو ترجمه كنم ميخواستم بهت بگم من 2قسمت رو كامل اماده كردم و سومي هم تقريبا نصفه است ولي نفرستادم چون فكر ميكردم بايد هر 5قسمت رو باهم تحويل بدم. ميخواستم خواهش كنم از اون مترجم ديگه از قول من معذرت خواهي كني و اين قسمت هارو پس بگيري.
    برات ميل زدم. لطفا چكش كن.
    ممنون ميشم زودتر جوابمو بدي

    پاسخ
  • 7. مریم  |  سپتامبر 20, 2009 در 11:18 ق.ظ.

    سلام یاسی خانوم راسته که میگن لی مین هو قرار توی یه سریال جدید به نام بوسه شیطنت امیز بازی کنه؟ونقش مقابلش هم جاندی یا کایول بازی می کنه ؟حتما به این سوالم جواب بده چون خیلی وقته منتظر یه سریال جدید 2009 از لی مین هو هستم

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  سپتامبر 21, 2009 در 9:33 ق.ظ.

      سلام من یه کار جدید ازش دیدم ولی دختره این دو تا نبود

      پاسخ
  • 9. حمید  |  سپتامبر 20, 2009 در 12:54 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    یاسی خانم لطفا تکلیف منو روشن کنید

    پاسخ
    • 10. پیتزا  |  سپتامبر 21, 2009 در 9:33 ق.ظ.

      من که برای شما میل زدم

      پاسخ
  • 11. nahid  |  سپتامبر 20, 2009 در 11:18 ب.ظ.

    سلام فراموش کردم در پیغام قبلی بگویم ایا امکان این هست که
    برنامه های تفریحی مثل scandel را که در ام نت پخش میشود را هم برای فروش بگذارید من دنبال موزیکهای کره ای هستم مخصوصا هر کلیپی راجع به gdragn و big bang متشکرم

    پاسخ
  • 12. محدثه  |  سپتامبر 21, 2009 در 1:40 ق.ظ.

    سلام یاسی جون ***
    میخواستم ببینم برای خرید به طریقه پرداخت در محل میشه تلفنی سفارش داد یا باید از طریق سایت خرید کنم ؟
    در تماس تلفنی خودتون پاسخگو هستید یا نه؟
    گفتم شاید سفارش تلفنی فقط برای خرید نقدی باشه چون خودم از طریق سایت سفارش میدادم .
    **وحتتتما می خوام شما درجریان سفارشم باشید تا از سالم و دایویکس بودن سریالایی که دستم میرسه مطمئن باشم.
    /خسته نباشید بابت این هههههمه کار و شاد کردن دل ما/

    پاسخ
  • 13. حمید  |  سپتامبر 21, 2009 در 11:55 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    بابت جواب ایمیل ممنون فقط بی زحمت کد رهگیری رو بدید

    پاسخ
  • 15. مریم  |  سپتامبر 21, 2009 در 12:24 ب.ظ.

    یاسی خانوم میشه در مورد کار جدید لی مین هو توضیح بدین اونم ترجمه می کنید؟و سریال2009 هست یانه؟

    پاسخ
  • 16. kimia  |  سپتامبر 21, 2009 در 12:36 ب.ظ.

    yasi jan mitonam banoie zibaie(albate bad amadeshodanesh) man va eshghy baraie koshtan ro be sorat telefoni sefaresh bedam? Khodet telefono javab midi?
    Shomaraton chand hast?
    Be nazaret eshghy baraie koshtan ghashange?

    پاسخ
    • 17. پیتزا  |  سپتامبر 21, 2009 در 12:53 ب.ظ.

      سفارش تلفنی امکان داره
      بعضی وقتا من جواب میدم بعضی وقتا هم شوهرم
      شماره تو قسمت تماس با ما هست
      من عشقی برای کشتن رو ندیدم و هر کی میخره به خاطر بازیگرش میخره
      نمیدونم قشنگه یا نه

      پاسخ
  • 18. مینا  |  سپتامبر 21, 2009 در 12:53 ب.ظ.

    سلام .یاسی خانم وقتی من مبلغ سفارشم(4856)رو واریزمیکردم پاییز در قلب من زیر نویسش تموم نشده بود!میشه پول این سریال رو جدا واریز کنم تا با سفارش قبلیم یکجا ارسال بشه؟؟؟
    برا همین من هنوز شماره فیشم رو ثبت نکردم!!

    پاسخ
  • 19. الیاس  |  سپتامبر 21, 2009 در 11:19 ب.ظ.

    یاسی خانوم اخرش ما نفهمیدیم دائه جویونگ با کیفت HD یه یانه اگر نیست پس چرا اینقدر زحمت میکشین اونو از روی نسخه ی هارد ساب ترجمه کنید اینطوری هم که زیاد مشتری نداره لطفا به سوالم جواب بدین
    اخه من خودمم از این سریال داره خوشم میاد چون تعریفش رو زیاد شنیدم اما اگه HD نباشه که فایده نداره

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  سپتامبر 22, 2009 در 1:20 ق.ظ.

      من تا الان حرفی از کیفیتش نزدم
      همه هم میدونن اگه چیزی با کیفیت متوسط باشه هیچ وقت تو سایت نمی زنم کیفیت عالی

      پاسخ
  • 21. مینا  |  سپتامبر 21, 2009 در 11:39 ب.ظ.

    یاسی جون لطفا جواااااااااااااااااب منو بدین.

    پاسخ
  • 22. ساجده  |  سپتامبر 22, 2009 در 12:56 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم من فیلم بچه ومن را سفارش دادم اما بعد از 15 روز هنوز به دستم نرسیده شما 15 روز پیش به من گفتید که ارسال می کنید یعنی امکان داره تو پست مونده باشه ؟

    پاسخ
    • 23. پیتزا  |  سپتامبر 22, 2009 در 1:21 ق.ظ.

      سلام
      خاطرم نیست یه ایمیل بزن و لطفا اسم و فامیلتو بذار بررسی کنم

      پاسخ
  • 24. محدثه  |  سپتامبر 22, 2009 در 6:26 ق.ظ.

    بازم سلام ****
    یاسی جون قووووووووول میدم این آخرین سوالم پیرامون موضوع خرید باشه لطفا جواب بده!!!
    *اگه بخوام برات mail بفرستم باید به اون آدرسی که ir داره بفرستم یا اونی که net داره ؟؟؟
    فکر نکنی یه موقع دارم خدا ناکرده اذیتت میکنم من چهارشنبه با تماس سفارشام حتتتما» میدم $$$
    /از لطفت بابت این چند مدت ممنون که به سوالای زیاد و گاهی عجیبم جواب دادی /

    پاسخ
    • 25. پیتزا  |  سپتامبر 22, 2009 در 11:18 ق.ظ.

      سلام فرقی نداره

      پاسخ
  • 26. nona  |  سپتامبر 28, 2009 در 11:43 ب.ظ.

    سلام یاسی جون حدودا کی فیلم بانوی زیبای من زیرنویسش تموم میشه؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 27. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:40 ب.ظ.

      نمیدونم معلوم نیس

      پاسخ
  • 28. nona  |  اکتبر 1, 2009 در 10:09 ب.ظ.

    سلام از این قیلمهای قشنگتون مثل «والس بهاری-همزاد-بانوی زیبای من»تو سایت هستن ولی هیچکدومشون زیر نویس ندارن اگه زودتر بخواهیم زیر نویسشون میکنید؟؟؟؟خواهش میکنم جواب رو بدید ممنون

    پاسخ
    • 29. پیتزا  |  اکتبر 3, 2009 در 9:52 ق.ظ.

      والس بهاری داره ترجمه میشه
      همزاد فعلا معلوم نیست

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


