مصاحبه با یون اون های بخش اخر

سپتامبر 19, 2009 at 2:48 ق.ظ. 4 دیدگاه

یون اون های هانا را زن نمیداند
«.هانا کارای زوری میکنه،ولی دل مهربونی داره که همینم باعث اشتباهاتش میشه.
واسه همینه که نمیتونه احساساتشو خب بروز بده و عین بچه های خنگ هست…نمیتونین چهره یه زن واقعی رو تو  صورتش ببینین»

به دلیل موفقیت یون اون های در کار بازیگری خوانندگی وی فراموش شده.او پارسال ترانه دوستت دارم رابا گروه هیپ هاپ خواند و انگار که خدا او را برای

خوانندگی افریده.
میگوید:»شش سال هست روی صحنه می ایستم.تا الان هم هر وقت می بینم خواننده ها میخوانن قلبم تندتر میزنه
با این همه خواننده جدیدی که اومده و همه هم با استعداد و پرکارن وقتی به کارای خودم فکر میکنم می بینم بهتره کنار برم
اون موقه نه خوب میخوندم نه استعدادشو داشتم»

بعد از کافی پرنس دو سال بازی نکرد.و وقتش را صرف طراحی و نقاشی کرد.به دلیل بدهیش بین اینکه ایا بازیگر شود یا نقاش گیر کرده بود.میگوید:
«خیلی از نقاشی هایی که میکشم احساس درونی من را نشان می دهد.وقتی نقاشی هایی میکشم که مضمونشان یکی هست
دوست دارم گالری راه بندازمدارم به سنی میرسم که یا باید بازیگر بشم یا یه زن.ددوست دارم عرضه م رو ذره ذره نشون بدم ولی مردم نمیخوان بعد از شکست

بهم فرصت بدن.بدبختی من اینه.دلم میخواد از شکست تجربه یاد بگیرم.امیدوارم مردم با یه اشتباه روی بازیگر مارک شکست نزنن.

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: یون اون های, بازیگران کره. Tags: , , .

ملکه سوندوک فیلم می شود اولین مصاحبه با لی یونگ ائ بعد از عروسی

4 دیدگاه Add your own

  • 1. مریم  |  سپتامبر 28, 2009 در 6:36 ب.ظ.

    با سلام .من تازه با سایت شما اشنا شدم میخواستم بدونم سریالهایی را که شما برای فروش میگذارید مثل عکسهاشون بصورت پک و لیبل برای فروش میگذارید.اگه امکانش هست جواب سوال من رابدهید.RAGBAR_SAS@YAHOO.COM

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:45 ب.ظ.

      اگه بخواین خودتون باید درخواست بدین
      وگرنه تو حالت عادی،معمولی ارسال میشه

      پاسخ
  • 3. محمد داعی  |  اکتبر 16, 2009 در 10:01 ب.ظ.

    با سلام یاسی خانم من می خواستم بدونم که چه طوری می تونم سریال ها را سفارش بدم بخصوص سریال های لی جونکی و بائه یونگ جون اگر لطف کنید به من بگویید ممنون می شوم که چطوری از شما خرید کنم

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  اکتبر 16, 2009 در 11:19 ب.ظ.

      سلام
      لطفا یا تماس بگیرین یا اینکه با ایمیل سفارش بدین

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


