خرگوش و مارمولک

سپتامبر 22, 2009 at 1:56 ق.ظ. 57 دیدگاه

Untitled-3

اولین فیلم سونگ یوری یعنی خرگوش و
مارمولک برای نمایش اماده شده و تاریخ اکران ان بیست و دوم اکتبر اعلام شده.سونگ که در فعلا در سریال افتاب را قورت بده بازی می کند  از وقتی خوانندگی را کنار گذاشت و بازیگر شد در خیلی پروژه ها شرکت داشته اما این اولین فیلم سینمایی اوست.سونگ فرزند خوانده یک خانواده امریکایی  است که برای جستچوی مادرش به کره می اید.در این راه مردی که  از بیماری قلبی(جانگ هیوک)رنج می برد را می بیند که منتظر فرا رسیدن مرگش است.در همین اثنا داستان ان ها را به سمت دردناکی
پیش می برد که همراه با عشق است
این فیلم قبل از اکران در جشنواره فیلم پوسان که از هشتم اکتبر تا 16 اکتبر است نمایش داده می شود

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: فیلم, فیلم کره ای, اخبار سریال های کره ای. Tags: , , , .

چرا کم یا زیاد؟ نظر سنجی سریال های ماه رمضان سال 88

57 دیدگاه Add your own

  • 1. غزلک  |  سپتامبر 22, 2009 در 11:00 ق.ظ.

    یاسی جون الان بیشتر از یه هفته است که منتظر بسته ام هستم. شماره خرید 4835 بود. ممکنه اصلا نرسه؟ اگه نرسه چی میشه؟

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  سپتامبر 22, 2009 در 11:17 ق.ظ.

      با شما تماس گرفته شد اما پاسخ ندادین
      لطفا به شماره ذکر شده در سایت تماس بگیرین

      پاسخ
  • 3. غزلک  |  سپتامبر 22, 2009 در 11:01 ق.ظ.

    من دوتا سریال با پک خواسته بودم . دلم داره لک میزنه که ببینمشون تو روخدا زود جواب بدید

    پاسخ
  • 4. غزلک  |  سپتامبر 22, 2009 در 11:05 ق.ظ.

    چقدر نازه این سونگ-یوری!

    پاسخ
  • 5. الیاس  |  سپتامبر 22, 2009 در 12:47 ب.ظ.

    یاسی خانوم یعنی الان شما دائه جویونگ رو با کیفیت HD دارین؟

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:07 ب.ظ.

      فعلا معلوم نیس

      پاسخ
  • 7. الهه  |  سپتامبر 22, 2009 در 2:00 ب.ظ.

    سلام.من هفته پیش یه سفارش داشتم.همون انتقال اینترنتی.گفتید ارسال شده.اما هنوز نرسیده.÷ست هم جواب درست و حسابی نمیده.خواستم ببینم بسته برگشت نخورده؟؟؟شماره سفارش 4813

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:07 ب.ظ.

      43517009811352235003
      شماره بسته ت اینه
      این بسته سی ام از شیراز رفته بیرون
      تا الان باید دستت میرسید
      حتما فردا پست پیگیری کن

      پاسخ
  • 9. مینا  |  سپتامبر 23, 2009 در 3:37 ب.ظ.

    سلام یاسی جون لطفا جواب منم بدید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من مبلغ سفارشم (4862)رو اشتباها تو دوتا فیش پرداخت کردم فکر میکنم تو قسمت ثبت فیش مشکل پیش اومده لطفا چک کنید تا برام ارسال بشه
    مرسی

    پاسخ
  • 10. سارا  |  سپتامبر 23, 2009 در 6:30 ب.ظ.

    سلام ياسي جون
    من 2تا سوال داشتم. ممنون ميشم جوابمو بدي.
    1. اين سريال شاه و من كه توي فروشگاهه زيرنويس انگليسي كامل داره؟
    2.سريال بهشت شرقي كامله؟ زيرنويس انگليسي داره يا فارسي؟
    مرسي عزيزم

    پاسخ
  • 11. somaie  |  سپتامبر 23, 2009 در 6:41 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم خانه ی ما تو نیروی دریای خانه های سازمانیه مشکلی برای سفارش پست نیست؟ بدستم میرسه؟؟

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:52 ب.ظ.

      اون بالا جواب دادم

      پاسخ
  • 13. سمیه  |  سپتامبر 23, 2009 در 6:46 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم خانه ی ما تو نیروی دریای خانه های سازمانیه
    برای پست سفارش مشکلی پیش نمیاد بسته بدستم میرسه؟

    پاسخ
  • 14. somaie  |  سپتامبر 23, 2009 در 6:48 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم خانه ی ما تو نیروی دریای خانه های سازمانیه برای پست سفارشی امکان داره؟در صورت سفارش بسته بدستم میرسه؟

    پاسخ
  • 15. کیمیا  |  سپتامبر 23, 2009 در 6:52 ب.ظ.

    سلام یاسی جان یکی از دوستانم خانه شان تو نیرویه دریای خانه های سازمانیه مشکلی تو پست سفارشی نیست؟ در صورت سفارش بسته بدستش میرسه؟

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:52 ب.ظ.

      سلام از چه لحاظی؟
      ادرسی که پستی باشه که مشکلی نداره

      پاسخ
  • 17. محمد  |  سپتامبر 23, 2009 در 8:02 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم سریال خواب چی شد که برای فروش اماده میشه؟وچندقسمتش رو ترجمه کردینوتوی کره پخش شده؟

    پاسخ
    • 18. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:50 ب.ظ.

      از 16 تا شده 20 تا
      هنوز کامل نشده

      پاسخ
  • 19. ali akbari  |  سپتامبر 23, 2009 در 9:13 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم می خواستم یکم ازتون انتقاد کنم شما زیر هر کدام از سریالهاتون هر قسمتش دویست بار می نویسین برای حمایت از ما خرید کنید و از سایتهایی که سریالهای زیرنویس ما را میدزدند خرید نکنید ولی همون سایتها اقلا 24ساعته شایدم کمتر سریالها را به دست مشتری می رسانند ضمنا قیمت کمتری هم دارند و هزینه ارسال هم نمی گیرند ولی شما الان یه سفارش من که چهار پنج تا سریال رو دو هفته پیش ازتو ن خواستم رو هنوز بدستم رسوندید هر وقت هم که زنگ می زنم یا جواب نمی دید یا سربالا جواب می دید به نظر شما مشتری تا کی باید تحمل کنه ؟

    پاسخ
    • 20. علیرضا  |  سپتامبر 23, 2009 در 11:44 ب.ظ.

      با اجازه یاسی خانوم جواب این دوست عزیز رو میدم
      دوست عزیز به این دلیل قیمت اونا کمتره چون که اونا هیچ زحمتی برای این سریال ها نمیکشن فقط اینها رو از این سایت میخرن وبا قیمت کمتری میفروشن حالا اگه این سایت این فیلم ها رو تهیه وترجمه نکنه
      اونا از کجا این سریال ها رو میارن میفروشن واینکه این بسته به دستتون نرسیده مشکل پست یا ادرس رو دقیق ندادید

      پاسخ
    • 21. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:50 ب.ظ.

      من با تلفن هیچوقت به کسی جواب سربالا ندادم
      مسئله اینه که بعضی مشتریا فکر میکنن من رادار دارم ،هر بسته هم یه سنسور داره
      دقیقه به دقیقه میدونم بسته ها کجا هستن
      درضمن من هیچوقت نگفتم از بقیه نخرید گفتم برای حمایت از ما ،ازانافیلم بخرین
      شما هم به اندازه کافی تخفیف میگیری
      منم اگه یه نفر دیگه بود با این کیفیت دانلود و ترجمه میکرد و وجدانم راضی میشد،ترجمه رو میذاشتم کنار از بقیه میخریدم
      دی وی دی 500 میدادم
      این بسته چه برسه و چه شما برگشت بزنی مهم نیس،فقط یه نگاهی بهتوضیحاتش بنداز
      ببین مبلغی که میتونستم کم نکنم ،ازش کم کردم
      ادم به غیر از تحمل ،جناب اقای اکبری باید انصاف هم داشته باشه

      پاسخ
  • 22. kimia  |  سپتامبر 23, 2009 در 11:15 ب.ظ.

    yasi jan ye serial asheghone behem moarefi kon!
    Ya dostan dige age serial asheghone didan ke kheili ghashange moarefi konan

    پاسخ
    • 23. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:46 ب.ظ.

      اگه زیرنویس فارسی میخوای
      کیم پولدار میشود هم کمدی هست هم عاشقانه
      عاشقان مرموز هم هس

      پاسخ
  • 24. saba  |  سپتامبر 23, 2009 در 11:21 ب.ظ.

    ali akbari kodom saite kamtar 24 saat basteharo mifreste!
    Polesham kame! Hazine postam nemigire!
    Bego beram bebinam hamchin chizi hast!

    پاسخ
  • 25. tina  |  سپتامبر 23, 2009 در 11:25 ب.ظ.

    yasi jan my fair lady ro key baraie forosh mizarid?

    پاسخ
  • 26. علیرضا  |  سپتامبر 23, 2009 در 11:30 ب.ظ.

    یاسی خانوم چرا سایت aja-aja باز نمیشه ونمیشه هیچی دانلود کرد؟

    پاسخ
    • 27. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:45 ب.ظ.

      اونم شاکی شده واسه اینکه
      بقیه سایت ها لینکهایی که این اپلود میکنه رو برمیدارن به اسم خودشون میذرن
      گفته که فعلا دسترسی محدوده اونم واسه کسایی که قبلا دونیت کردن

      پاسخ
  • 28. tina  |  سپتامبر 23, 2009 در 11:31 ب.ظ.

    yasi jan my fair lady key baraie forosh mizarin?

    پاسخ
    • 29. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:45 ب.ظ.

      سلام
      هنوز تو خود کره کامل نشده صبر کنین لطفا

      پاسخ
  • 30. سارا  |  سپتامبر 24, 2009 در 12:35 ق.ظ.

    كيمياجان
    اگر عاشقانه ي غم انگيز ميخواي به نظر من پاييز در قلب من و به سوي بهشت قشنگن.
    اگر عاشقانه ي همراه با طنز ميخواي 9اخر2بيرون خيلي قشنگه

    پاسخ
  • 31. محدثه  |  سپتامبر 24, 2009 در 5:30 ق.ظ.

    سلام/ درجواب اون آقایی که انتقاد کردند:
    اگه شما یک سری به سایت کره ای کده که اونا هم خودشون سریالا ترجمه می کنند بزنید میبینید که قیمت محصولاتشون اصلا قابل مقایسه نیست با آنا فیلم نیست (اینقدر قیمت بالا برای محصولاتشون انتخاب کردن که آدم پشیمون میشه سریال کره ای ببینه) تازه از نظر من که زیر نویس های آنا فیلم و کیفیت محصولاتش خییییییلی بهتر از آن هاست . به نظر من که خیلی قیمت هاش مناسبه و تازه از خیلی از فروشگاه هایی که محصولات دزدی میفروشن قیمتش پایین تره !
    امیدوارم از بیان نظرم ناراحت نشی اینو گفتم برای اینکه من سایت های زیادی را برای خرید بازدید کردم تا آنا فیلم را انتخاب کردم و درآخر امیدوارم مشکل نرسیدن سفارشت حل بشه ***

    پاسخ
  • 32. سوسن  |  سپتامبر 24, 2009 در 10:03 ق.ظ.

    یاسی جون من سریال عشق و ازدواج خانگی رو ازتون خریدم اما قسمت 13 مشکل داره پخش نمیشه چی کار کنم؟؟

    پاسخ
  • 33. ali akbari  |  سپتامبر 24, 2009 در 3:44 ب.ظ.

    با تشکر از تمام دوستانی که طرفداری انا فیلم رو کردند سفارش من امروز پانزدهمین روزه که بدستم نرسیده فکر کنم از خود کره هم اگه سفارش داده بودم تا حالا به دستم رسیده بود !!!!!

    پاسخ
    • 34. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:44 ب.ظ.

      قای اکبری همیشه شعبون یه دفه هم رمضون
      ببخشین ولی دیگه سفارش پرداخت در محل اونم با تخفیفی که میگیرین شکایت کردن نداره
      درضمن اینکه بسته شما نرسیده دلیلش این نیس که ایراد از منه
      پردااخت در محل همینه

      پاسخ
  • 35. حمید  |  سپتامبر 24, 2009 در 11:24 ب.ظ.

    سلام
    یاسی خانم امروز فیلما رسید ممنون

    پاسخ
  • 36. علیرضا  |  سپتامبر 25, 2009 در 12:35 ب.ظ.

    یاسی خانوم چرا اینقدر دیر به دیر به وبلاگ سر میزنید؟یعنی اونقدر سرتون شلوغه که نمیتونین به وبلاگ سر بزنید؟

    پاسخ
    • 37. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:41 ب.ظ.

      باید جای من باشین تا ببینین

      پاسخ
  • 38. kimia  |  سپتامبر 25, 2009 در 12:43 ب.ظ.

    agha hamid sefaresheton chan roze resid?
    Az tarigh variz be bank bod ya…?

    پاسخ
  • 39. zOrO  |  سپتامبر 25, 2009 در 2:07 ب.ظ.

    فوری جواب بدین لطفا خیلی اورژانسیه
    شما سریالاتون نسخه کامپیوتر فرمتش DivX هست؟
    آخه DVD Player من DivX ساپورت نمیکنه تو رو خدا بگین تا اشتباهی خرید نکنم
    مرسی

    پاسخ
    • 40. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 10:40 ب.ظ.

      اگه ساپورت نمیکنه نسخه خونگی بگیرین

      پاسخ
  • 41. غزلک  |  سپتامبر 25, 2009 در 6:06 ب.ظ.

    آقا حمید سفارشت چند روزه رسید؟

    پاسخ
  • 42. علیرضا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:12 ب.ظ.

    یاسی خانوم یعنی الان شما یتونید از اون سایت دانلود کنید؟

    پاسخ
    • 43. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:21 ب.ظ.

      دانلود که از خودش نیست
      این لینک میده واسه دانلود
      الان لینک های دانلود رو نمیشه دید
      نه من دونیت ندارم

      پاسخ
  • 44. علیرضا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:27 ب.ظ.

    پس چطوری دیگه فیلم ها رو دانلود می کنید از سایت دیگه ای ؟چون میگن این تنها سایته برای دانلود سریال های کره ای؟

    پاسخ
    • 45. پیتزا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:28 ب.ظ.

      نه افا علیرضا
      این که تنها سایت نیس
      منتها این از بقیه سریعتر بود

      پاسخ
  • 46. علیرضا  |  سپتامبر 25, 2009 در 11:35 ب.ظ.

    خوشحال شدم چون فکر می کردم این تنها سایته یاسی خانوم شما دائه جویونگ رو با کیفیت HD دارین؟ الان توی بیشتر سایت ها حرف اینه

    پاسخ
  • 47. سارا  |  سپتامبر 26, 2009 در 3:02 ق.ظ.

    سلام ياسي جون
    ميخواستم بگم مثل اينكه فقط به سوال من جواب ندادين! آخه چرا؟
    من پرسيده بودم سريال شاه و من كه توي فروشگاهه زيرنويس انگليسي داره؟ و سريال بهشت شرقي كامله؟ زيرنويس انگليسي داره يا فارسي؟

    پاسخ
    • 48. پیتزا  |  سپتامبر 26, 2009 در 9:53 ب.ظ.

      دو بار فیش ثبت میکنی همینطوری میشه دیگه
      تازه یه بارم به جای شماره سفارش شماره فیش رو دادی

      پاسخ
    • 49. پیتزا  |  سپتامبر 26, 2009 در 9:54 ب.ظ.

      salam mial mizanam vasat

      پاسخ
  • 50. حمید  |  سپتامبر 26, 2009 در 11:57 ق.ظ.

    سلام به همگی
    سفارش من دوشنبه سی ام ارسال شد و چهارشنبه یکم رسید ساعت یک ظهر رسیدشهرم. همون یکم میشد مامور پست بیاره ولی فرداش پنچشنبه بسته رو اورد.خرید منم بانکی بود . نمی خوام تعریف کنم ولی خدایی یاسی خانم زود پست کرد من فقط دوقسمت نداشتم که به یاسی خانم گفتم اونم فرداش برام پست کرد اینکه بسته دیر میرسه دست یاسی خانم نیست متاسفانه اداره پست مشکل داره در ضمن خرید در محل همیشه دیر میرسه کاریش نمیشه کرد.جا داره از یاسی خانم تشکر کنم واقعا خیلی برا فیلما زحمت می کشن هم انصاف سرشون میشه هم وجدان

    پاسخ
  • 51. سارا  |  سپتامبر 28, 2009 در 10:58 ب.ظ.

    سلام یاسی جون
    فکر کنم منو با یکی دیگه اشتباه گرفتی
    من اصلا 1ساله سریال نخریدم!!!
    شماره فیش چیه؟ من اصلا خبر ندارم!!!

    پاسخ
  • 52. فیلم « Webclik's Blog  |  اکتبر 25, 2009 در 12:16 ق.ظ.

    […] اکتبر 24, 2009 خرگوش و مارمولک […]

    پاسخ
  • 53. خرگوش و مارمولک « Webclik's Blog  |  اکتبر 25, 2009 در 12:43 ق.ظ.

    […] اکتبر 24, 2009 خرگوش و مارمولک […]

    پاسخ
  • 54. نازي  |  نوامبر 29, 2009 در 12:18 ب.ظ.

    سلام.
    ميخواستم ببينم فيلمهاي زير رو از كجا ميتونم تهيه كنم:
    1-خرگوش و مارمولك rabbit and lizard
    2-پنت هاوس penthouse elephant
    هر دو فيلم مال جانگ هيوك هست.
    ممنون.

    پاسخ
    • 55. پیتزا  |  دسامبر 5, 2009 در 2:26 ق.ظ.

      سلام
      در مورد اولی اگه فیلمیش موردی نداشته باشه برای فروش میذاریم
      ولی روی دومی شک دارم امکان فروش داشته باشه
      نمیدونم سایت دیگه ای واسه فروش گذاشته یا نه

      پاسخ
  • 56. shirin  |  دسامبر 25, 2009 در 11:21 ب.ظ.

    ببخشید این فیلم رو کی برا فروش می ذارین؟همین خرگوش و مارمولک
    بعدم من میخوام خرید کنم.این اولین بارمه ولی هیچ جایی راه خرید رو یا شماره تلفن نمیبینم.بعدم چرا نظرات واسه من نصفه می افته؟

    پاسخ
    • 57. پیتزا  |  دسامبر 28, 2009 در 9:18 ب.ظ.

      عزیز این بعد از کریسمس لینک دانلودش میاد
      گمونم باید یک مااهی صبر کنین
      خرید در سایت هست
      اگه سخته میل بزنین

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


