دختردریا ،بنگاه ماشین

سپتامبر 28, 2009 at 5:57 ق.ظ. 44 دیدگاه

chsng

jang2

فروشنده احساساتی نام سریال جدید کابی اس است که چه جانگان  و پاکر ها جین به ترتیب از سریال های هابیل و قابیل و بهشت شرقی در ان بازی می کنند.این عکس ها از فیلمبرداری قسمت های اولیه این سریال در منطقه کانگنام  و در یک بنگاه ماشین است.در عکس های قبل ا ین سریال  با شمشیری ظاهر شد که چهره ای دیگر از او به عنوان یک قهرمان نشان داده شد.در این سریال بعد از مدتی کار کردن ،تصمیم میگیرد دلال

ماشین شود.

jang3این سریال از دهم اکتبر به جای امپراطریس چونچو پخش می شود

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

اسم سریال

hotblooded saleman

هست که در ترجمه یه کم تغییر دادم

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره. Tags: .

جانگ هیوک ،جا پای یه سویا گذاشت محصولات جدید انافیلم

44 دیدگاه Add your own

  • 1. عباس  |  سپتامبر 28, 2009 در 7:01 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    لطفا بگید پک چهار چونچو کی میاد..
    باور کن از بس که صبر کردم مردم…
    بگو و راحتم کن

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:45 ب.ظ.

      دهم مهر با شماره داده شده تو سایت تماس بگیرین

      پاسخ
  • 3. ساسان  |  سپتامبر 28, 2009 در 8:39 ب.ظ.

    من اينو تو شرق بهشت نديدما

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:42 ب.ظ.

      اون بازیگر دیگه تو شرق بهشت بوده
      اینکه تو هابیل و قابیل بوده

      پاسخ
  • 5. دنیا  |  سپتامبر 28, 2009 در 9:13 ب.ظ.

    سلام
    اگه میشه سفارش رسول زارع-اصفهان رو نفرستید تا بعد با یه ادرس جدید + بازگشت ایلجیمی و جامیونگو سفارش بدم.
    هرچی تماس گرفتم که بگم در دسترس نبود.

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:41 ب.ظ.

      باشه

      پاسخ
      • 7. دنیا  |  سپتامبر 29, 2009 در 3:40 ب.ظ.

        سلام خسته نباشید
        بصورت پرداخت بانکی سفارش دادم حالا بگید بایدچکار کنم؟
        شماره بسته:4870

      • 8. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 5:54 ب.ظ.

        شماره فیش یا شماره ارجاع رو میل کنین به ایمیل زیر
        و شماره سفارش رو هم بذارین
        anafilm.ir@gmail.com

  • 9. kimia  |  سپتامبر 28, 2009 در 10:32 ب.ظ.

    yasi jan ferestadan pol az tarigh aber bank be aber bank shoma mage shomare fish mide! Ke man bekham behet bedam! Yani inja sabt konam?

    پاسخ
    • 10. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:41 ب.ظ.

      شماره ارجاع داری عوضش

      پاسخ
  • 11. محمد  |  سپتامبر 28, 2009 در 11:14 ب.ظ.

    یاسی خانوم سریال های خواب ,بانوی زیبای منوپکچهارم امپراطوریس چونچو کی اماده میشه؟چون میخوام همه ی اینهارو با پک دوم ملکه سئون دوک باهم سفارش بدم
    حتما جواب سوال رو بدید چون میخوام بدونم چقدر دیگه باید منتظر باشم

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 2:41 ب.ظ.

      گمونم بین اینایی که شما گفتی
      امپراطریس زودتر بیادش
      ولی اگه همه رو با هم میخواین همینطوری میگم حدودا اخر مهر

      پاسخ
  • 13. سمانه  |  سپتامبر 29, 2009 در 12:51 ب.ظ.

    سلام
    حالتون خوبه
    یه درخواستی داشتم
    میشه از لی سون جین عکس بزارید
    و همین طور از سریالهایی که بازی کرده
    سپاسگذارم

    پاسخ
  • 15. محمد  |  سپتامبر 29, 2009 در 5:43 ب.ظ.

    ببخشین یاسی خانوم تا زمانی که پک چهارم چونچو اماده می شه پک سوم ملکه سئون دوک هم اماده میشه؟

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  سپتامبر 29, 2009 در 5:55 ب.ظ.

      اول این چونچو رو تموم کنیم که ملت کچلمون کردن
      کابوس شبانه می بینم
      انشالله سوندوک بعدش
      چون همه اصرار دارن هم چونچو هم سوندوک رو تا اخر خودم ترجمه کنم
      سریالای دیگه هم هست،نمیرسم

      پاسخ
  • 17. nona  |  سپتامبر 30, 2009 در 12:05 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم ببخشید فرق نسخه کامبیوتری با خانگی در چه چیزی هست؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
    • 18. پیتزا  |  اکتبر 3, 2009 در 9:57 ق.ظ.

      نسخه خانگی گرونتره معمولا چون دی وی دیهاش بیشتره
      نسخه کامپوتری رو روی کامپیوتر می بینی و ممکنه پلیر برات پخش نکنه

      پاسخ
  • 19. چه گوارا  |  سپتامبر 30, 2009 در 2:48 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم ببخشید پک اول شاه دائه جویونگ کی حاضر میشه

    پاسخ
  • 21. golestan80  |  سپتامبر 30, 2009 در 3:32 ب.ظ.

    سلام خواهر بسیار عزیزو مهربونم

    تبلیاغت دائه جویونگ را دیدم و خیلی خوشحال شدم

    میدونستم آخرش کار آبجی خودمه ..آخه پی داداشش رفته

    وگرنه همه مثل گرگ منتظرن ترجمه کنی و حمله ور بشن و با نام خودشون بفروشن
    من سالهای درازیست که بی صبرانه و نا امیدانه منتظر ترجمه این سریال هستم
    آنچنانکه اگر دوبرابر قیمت هم بفروشی بازم میخرم

    در ضمن اون بسته ای که سفارش دادم دستم رسید و خیلی شرمنده ام کردی

    دست گلت درد نکنه
    من طاقت ندارم سری به سری سریال نگاه کنم
    منتظرم تا چونچو و جامیونگ ترجمه اش تموم بشه و یه دفعه همه را با هم اما کامل ازتون بخرم

    افتخار میکنم یه همچی آبجی خدا بهم داده ..چیکار کنیم

    همه بنز و اوتوبوس و کمری و الگانس و ویلا و زمین و زمان و ..دارند
    من هم از تمام دنیا یه آبجی مهربون دارم با یه دوچرخه …

    موفق باشید .فقط یادت نره یه ندایی بهم بدی ..

    خدایا این آبجی منو از شر ترجمه دزدها محفوظ بدار

    همه با هم ..الهی آمییییییییییییییییین

    پاسخ
  • 22. golestan80  |  سپتامبر 30, 2009 در 3:33 ب.ظ.

    آبجی منم ..پسر شجاع
    اما یه گلستان تو وورد پرس درست کردم اینجوری شده

    پاسخ
  • 23. حسین  |  سپتامبر 30, 2009 در 11:12 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم چند تا سوالا دارم که لطفا جواب بدید:
    1-شاهزاده جامیونگ گو کی برا فروش میگذارین
    2- چند قسمت دائه جی یونگ رو ترجمه کردین
    3- لطفا یک خبری از پخش سریال امپراطور بادها در تلویزیون بگذارید
    4- کی اولین پک دائه جی یونگ رو میدید بیرون صبرمون تموم شد
    ممنون میشم اگه جواب منو بدید
    مرسی

    پاسخ
  • 24. صیام  |  سپتامبر 30, 2009 در 11:43 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم میخواستم ببینم فیلمfrozen flower رو دارید؟واینکه به نظر خودتون کدوم سریال تاریخی شبیه امپراتور دریاست؟

    پاسخ
    • 25. پیتزا  |  اکتبر 3, 2009 در 9:54 ق.ظ.

      ما از این فیلما نداریم
      لی سون شین

      پاسخ
  • 26. امیر  |  اکتبر 1, 2009 در 2:56 ق.ظ.

    سلام یاسی خانوم پک سوم ملکه سوندوک تا قسمت چندآماده میشه؟

    پاسخ
  • 28. sara  |  اکتبر 1, 2009 در 9:02 ق.ظ.

    سلام خسته نباشيد من ايميل زدم بهتوون لطفا كد رهگيري رو برام بفرستيد كه ببينم مشكل چيه

    پاسخ
  • 29. حسین  |  اکتبر 1, 2009 در 10:08 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم من پکدوم سریال ملکه سوندوک رو خریداری کردم نسخه ی کامپیوتر اما تا قسمت 28 هس نه 29 درسته یا مشکل داره ! حتما جوابمو بده

    پاسخ
  • 31. الیاس  |  اکتبر 1, 2009 در 3:17 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم پک اول سریال دائه جویونگ کی اماده می شه؟بی زحمت درمورد کیفیت سریال هم بگین

    پاسخ
    • 32. پیتزا  |  اکتبر 3, 2009 در 9:53 ق.ظ.

      تو نظرات بالا جواب دادم

      پاسخ
  • 33. حسین  |  اکتبر 1, 2009 در 4:31 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم چند تا سوالا دارم که لطفا جواب بدید:
    1-شاهزاده جامیونگ گو کی برا فروش میگذارین
    2- چند قسمت دائه جی یونگ رو ترجمه کردین
    3- لطفا یک خبری از پخش سریال امپراطور بادها در تلویزیون بگذارید
    4- کی اولین پک دائه جی یونگ رو میدید بیرون صبرمون تموم شد
    ممنون میشم اگه جواب منو بدید
    مرسی

    پاسخ
    • 34. پیتزا  |  اکتبر 3, 2009 در 9:53 ق.ظ.

      1- معلوم نیست
      2 بیشتر از نصف
      3 ظاهرا فعلا کنسله
      4 معلوم نیست

      پاسخ
  • 35. غزلک  |  اکتبر 1, 2009 در 10:01 ب.ظ.

    وای من اینقدر این بانو چیریانگ رو دوست دارم!!!!
    یاسی خانوم ممنون. سفارشم به دستم رسید فقط یه مشکلی هست بهتون میل بزنم یا همینجا بپرسم؟

    پاسخ
  • 37. kimia  |  اکتبر 1, 2009 در 10:33 ب.ظ.

    وایییییییییی یاسی جان بی صبرانه منتظر بانوی زیبای من هستم خواهش میکنم بعد اتمام تو کره زود واسه فروش بزاری
    باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ
  • 38. مریم(مترجم وبلاگ)  |  اکتبر 2, 2009 در 11:38 ق.ظ.

    سلام
    برات میل فرستادم،لطفا چکش کن..!
    با سریالی که گفتی موافقم
    لطفا زیرنویساشو زودتر برام بفرست تا رسیدن خود سریال،کارو شروع کنم که دیگه بتونم سروقت تمومش کنم.
    مرسی و خسته نباشی

    پاسخ
  • 39. محمد  |  اکتبر 2, 2009 در 3:48 ب.ظ.

    یاسی خانوم امروز دهم مهر پس چرا لینک خرید پک چهارم چونچو رو نزاشتین ؟اچون گفتین دهم مهر تماس بگیرین یا این پک و تلفنی خرید کنیم؟

    پاسخ
    • 40. پیتزا  |  اکتبر 3, 2009 در 9:51 ق.ظ.

      من نگفتم بخرین
      گفتم سفارش بدین

      پاسخ
  • 41. مجید  |  اکتبر 2, 2009 در 6:45 ب.ظ.

    واقعا باعث تاسف است که در عناوین سمت راست نام بازیگر توانمندی هم چون چی سو جونگ به چشم نمی خورد .

    پاسخ
  • 42. سوسن  |  اکتبر 2, 2009 در 9:54 ب.ظ.

    یاسی خانم فیلم پرواز کن پدر پرواز کن زیرنویس فارسی است؟؟؟؟

    پاسخ
  • 43. سوسن  |  اکتبر 2, 2009 در 9:56 ب.ظ.

    یاسی خانم فیلم پرواز کن پدر پرواز کن زیرنویس فارسی دارد؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


