ترجمه سریال بهشت شرقی

اکتبر 5, 2009 at 9:51 ب.ظ. 13 دیدگاه

east-of-eden

بالاخره فرصت ترجمه این سریال هم دست داد که

یه مقداری از قسمت هاش با خودمه و بقیه رو هم بچه های خوب مترجم زحمتشو میکشن و بعد از ویرایش کلی ارائه می کنیم

مترجمین

مریم-راضیه-مهتاب-اتوسا-یاسی

چند نکته

1- اولا اینکه پریروز به سایت حمله شده بود و بالاخره تونستیم مشکل رو حل کنیم بنابرین اگه لازم شد سرور رو تغییر بدیم تو وبلاگ اعلام میکنم

2-سریال سوندوک پک سوم احتمالا اوایل ابان و پک اخر چونچو به زودی  اماده میشه.

من قول میدم به محض  این که زیرنویس انگلیسی قسمت اخر چونچو بیرون بیاد حداکثر سه روز بعدش سریال برای کسانی که رزرو کردن ارسال میشه.پس دیگه

به هیچ سوالی درباره اماده شدن این پک جوواب نمیدم

دلیلش هم اینه:

3-من فشار کاری زیادی دارم و توقع مردم خیلی ازم زیاد شده،

در روز حداقل چند تا ایمیل ارسال میشه که فلان سریال رو حتما با زیرنویس یاسی میخوایم

من یه نفرم و از پس این همه مسئولیت برنمیام،بنابرین لطفا درک کنین که یه مقدار خسته باشم،نظرات رو دیر جواب بدم

در حال حاضر کمکی های من نیستن و خودم دست تنهام ،در روز یه برنامه کاری خیلی فشرده و سنگین دارم

که یه مرد هم از پسش برنمیاد چه برسه به من که زنم

دوست عزیزی تا الان نزدیک به 4 تا میل زده که سریال امپراطور دریا رو از اول ،خود یاسی ترجمه کنه،

مشابه این قضیه درباره جومونگ یک هم تکرار شده

متاسفانه فرصت سریال های جدید هم کمه چه برسه به این سریال

هستن این وسط (نمیگم مشتری)همراهان و دوستانی که بعد از دیدن یه سریال تماس میگیرن یا میل میزنن یا تو همین وبلاگ

به خاطر زیرنویس مترجم ها یا من اظهار لطف  میکنن

انافیلم به خاطر همین محبت های شما زنده س

از بعضی از دوستداران وبلاگ و سایت ،مترجم ها،ابولفضل عزیز،سمانه دوست داشتنی،حمید خان،و شوهرم که خیلی وقت ها

بار منو به دوش میکشن و توی کار سایت و وبلاگ کمکم میکنن ممنونم

Entry filed under: Uncategorized.

درخشش یه ارثیه درخشان امپراطوری بادها در جشنواره امریکا

13 دیدگاه Add your own

  • 1. مهدي  |  اکتبر 5, 2009 در 10:06 ب.ظ.

    واقعا مرسي از شما ياسي خانم به خاطر زحماتي كه ميكشيد. فقط نميدونم چرا از جواب دادن به سوالاتي كه درباره سريال دايه جيونگ هست به شدت تفره ميريد!! بگذريم! ياسي خانم اين سريال بهشت شرقي قبلا توسط اصفهان فيلم به طور كامل با زيرنويس فارسي عرضه شده يعني زيرنويس كردنش دوباره توسط شما يه كار بيهوده و خسته كنندست. بهتره انرژيتون رو براي سريال هاي ديگه بزاريد و اينو بيخيال شيد. قربان شما… باي…

    پاسخ
    • 2. IQ  |  اکتبر 5, 2009 در 10:19 ب.ظ.

      یاسین خونده؟
      نه به تشکر کردنت نه به طفره رفتن گفتنت
      شما هم اگه خیلی با زیرنویسای اونا حال میکنی زحمتو از اینجا کم کن
      ما میخوایم با زیرنویس انافیلم ببینیم

      پاسخ
    • 3. IQ  |  اکتبر 5, 2009 در 10:20 ب.ظ.

      راستی یادم رفت بگم
      خودم واسه پروژ ه های بعدی خبرت میکنم

      پاسخ
  • 4. هما  |  اکتبر 5, 2009 در 10:30 ب.ظ.

    مرسی یاسی جون که ترجمه ش میکنین
    بابت زحمت هایی که می کشی هم ممنون و خسته نباشی

    پاسخ
  • 5. علیرضا  |  اکتبر 5, 2009 در 10:37 ب.ظ.

    یاسی خانوم از اینکه اینقدر زحمت می کشی واقعا ممنونم وامیدوارم خدا در همه ی امور کمکت کنه

    پاسخ
  • 6. پرنیا  |  اکتبر 6, 2009 در 9:19 ق.ظ.

    سلام یاسی جون
    منم از همه زحماتی که می کشی تشکر میکنم چه توی کارای وبلاگ و چه ترجمه
    کاش میتونستم کمکت کنم حیف که انگلیسیم خوب نیست

    پاسخ
  • 7. سبحان  |  اکتبر 6, 2009 در 10:11 ق.ظ.

    با تشکر از شما
    امیدوارم زودتر مشکلات حل بشه و شما هم کمتر خسته بشین
    همین جا از زحمات یاسی خانوم بابت ترجمه عالی سریال امپراطریس اهنی تشکر میکنم

    پاسخ
  • 8. بچه جنوب شهر  |  اکتبر 6, 2009 در 10:20 ق.ظ.

    شما کارت ایول داره
    خسته نباشی
    واسه همینه که انتظار مردم ازت زیاد شده

    پاسخ
  • 9. هدی  |  اکتبر 6, 2009 در 11:47 ق.ظ.

    ممنون از این کار عالیت و صداقتی که شما و سایتت رو از بقیه مدیران و سایت ها متمایز کرده

    پاسخ
  • 10. حمید  |  اکتبر 6, 2009 در 2:48 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    جا داره بگم
    خدا قوت

    پاسخ
  • 11. ممد  |  اکتبر 6, 2009 در 7:19 ب.ظ.

    خسته نباشین

    پاسخ
  • 12. اتوسا  |  اکتبر 8, 2009 در 8:07 ق.ظ.

    سلام گلم اتوسا هستم که ترجمه ی این سریال رو بهش دادی .هرچی ترجمه ی سریال رو برات می فرستم به دستت می رسه؟ اگه می رسه حتما به من یه میل بزن که خیالم راحت شه. اخه به نطرم ترجمه ها به دستت نمی رسه!!

    پاسخ
    • 13. پیتزا  |  اکتبر 8, 2009 در 12:04 ب.ظ.

      سلام دو تا ایمیل ازت گرفتم که جواب یکیشو دادم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


