تولد یون اون های سر صحنه فیلم برداری

اکتبر 6, 2009 at 2:05 ب.ظ. 28 دیدگاه

u2

u1

u3

Entry filed under: یون اون های, اخبار سریال های کره ای, بانوی زیبای من, بازیگران کره. Tags: , , .

لباس برای کمک به ایتام اسیایی من یک یون اون های هستم

28 دیدگاه Add your own

  • 1. محمد  |  اکتبر 6, 2009 در 3:48 ب.ظ.

    یاسی خانوم میشه بگین تا تا قسمت چند چونچو زیرنویس انگلیسی اومده وشما تا کدوم قسمت ترجمه کردی؟

    پاسخ
  • 2. حسین  |  اکتبر 7, 2009 در 11:44 ق.ظ.

    چند بار تولد میگیرن براش؟

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  اکتبر 8, 2009 در 12:47 ب.ظ.

      اون دفه تولد این نبود
      تولد جانگ ایل وون بود

      پاسخ
  • 4. لیلا  |  اکتبر 7, 2009 در 5:00 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم می خواستم بدونم ترجمه سریال بانوی زیبای من حدودا کی تموم میشه؟ من خیلی این سریال را دوست دارم و می خوام اون رو با سریال ارثیه درخشان از شما بخرم لطفا جواب سئوالم را بدید ممنون.

    پاسخ
    • 5. پیتزا  |  اکتبر 7, 2009 در 9:42 ب.ظ.

      سلام
      نمیدونم هنوز خودم فرصت نکردم ترجمه کنم

      پاسخ
  • 6. محمد  |  اکتبر 7, 2009 در 7:20 ب.ظ.

    یاسی خانو سریال خواب توی کره تمام شده وهمه ی زیرنویس های انگلیسیش هم اومده کی اماده فروش میشه؟

    پاسخ
    • 7. پیتزا  |  اکتبر 7, 2009 در 9:43 ب.ظ.

      فعلا که بچه ها دارن ترجمه میکنن
      الان نمیتونم زمان قطعی بدم

      پاسخ
  • 8. nona  |  اکتبر 8, 2009 در 1:37 ب.ظ.

    سلام یاسی کی ترجمه بانوی زیبای من رو شروع میکنید؟؟؟؟

    پاسخ
  • 9. nona  |  اکتبر 8, 2009 در 1:38 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم کی ترجمه بانوی زیبای من رو شروع میکنید؟؟؟؟

    پاسخ
  • 10. محمد  |  اکتبر 9, 2009 در 11:54 ق.ظ.

    یاسی خانوم شما سریال تو زیبایی رو که تازه پخشش شروع شده رو هم ترجمه می کنید؟لطفا به سوالم جواب بدید

    پاسخ
  • 12. kimia  |  اکتبر 9, 2009 در 2:55 ب.ظ.

    yasi jan diroz panjshanbe banoie zibaie man ghesmat 16 ro pakhsh kard va tamum shod man va kheilia montazer etmamesh bodim
    Yasi jan key tarjomash tamum mishe va to sait mizarid lotfan begid ma az entezar mordim!
    Dar zem az tamam zahmataton mamnonam

    پاسخ
    • 13. پیتزا  |  اکتبر 15, 2009 در 12:04 ق.ظ.

      سلام تو پست جدید نوشتم

      پاسخ
  • 14. اطلاعات  |  اکتبر 10, 2009 در 2:45 ب.ظ.

    دو تا خبر دارم که شانس درست بودنش بسیار بیش از اشتباه بودنش هست.یکی اینه که اصفهان شاپ که میگه جامیونگ گو رو زیر نویسش رو تمام کرده و میخواد عرضه کنه بین ۳ تا ۵ قسمتش زیر نویس فارسی نداره و چندین قسمتش هم زیر نویس ضعیفی داره…
    و یه چیز مهم دیگه اینکه اصفهان شاپ که میگه تعداد سفارش ها برای سریال جامیونگ گو زیاد بوده, دروغ میگه و در واقعیت اینطور نیست و فقط میخواد با زدن این حرف ها روحیه رقبا رو پایین بیاره وگرنه تعداد زیادی سفارش ندادن
    چون کسی نمیره یک سریالی (اونم سریال قشنگی مثل جامیونگ گو) رو با زیر نویس ضعیف و ناقص, جمله بندی گیج کننده و پر از اشکال, با فونت نا هماهنگ و ریز و درشت, با قیمت بالا, پک و کاور زشت, فقط خرید نقدی, یا اینکه سفارش بدی و بعد یک ماه تحویل بگیری, سفارش بده

    دوستان لطفا اطلاع رسانی کنید برا کسانی که تا حالا خرید از اصفهان شاپ نداشتن و با کیفیت افتضاح محصولاتش آشنایی ندارن که نرن اشتباه بکنن و پولشونو هدر بدن

    ( منبع من هم یکی از مترجمین اصفهان شاپ که دوست صمیمیم هست می باشد )

    پاسخ
  • 15. minoo  |  اکتبر 10, 2009 در 6:38 ب.ظ.

    salam yasi joon bebakhshid zirnevise «that fool» va «niloofare abi» kamele?

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  اکتبر 15, 2009 در 12:02 ق.ظ.

      ان دیوانه اره
      ولی دومی اصلا زیرنویس نشده

      پاسخ
  • 17. مهشید  |  اکتبر 11, 2009 در 1:29 ق.ظ.

    سلام میشه چند تا سایت خبری کره ای به من معرفی کنید؟

    پاسخ
  • 18. عباس  |  اکتبر 11, 2009 در 2:16 ب.ظ.

    پک چهار چونچو کی میاد.
    باور کن مردم…!

    پاسخ
  • 19. nona  |  اکتبر 11, 2009 در 2:37 ب.ظ.

    سلام کی جواب ایمیل منو میدین ؟؟؟؟

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  اکتبر 15, 2009 در 12:02 ق.ظ.

      سلام متاسفانه شرکتی که باهاش قرار داد داشتم
      فعلا قبول نمیکنه

      پاسخ
  • 21. سمانه  |  اکتبر 11, 2009 در 9:09 ب.ظ.

    سلام خانوم گل .. خسته نباشید .. دلم براتون تنگ شده .. من در خدمتم

    پاسخ
  • 22. محمد  |  اکتبر 13, 2009 در 7:03 ق.ظ.

    یاسی خانوم سریال تو زیبایی رو ترجمه می کنید؟لطفا حتما ترجمه کنید

    پاسخ
  • 23. علیرضا  |  اکتبر 13, 2009 در 9:03 ب.ظ.

    یاسی خانوم بانوی زیبای من کی اماده میشه؟پخش این سریال در کره تمام شده وهمه ی زیرنویس های انگلیسی این سریال اومده پس لطفا تا وقتی امپراطوریس چونچو رو اماده می کنید این سریال وهم همراه اون اماده کنید

    پاسخ
  • 24. kimia  |  اکتبر 14, 2009 در 12:56 ب.ظ.

    یاسی جان کجای ؟؟؟؟میدونم خیلی زحمت میکشی منتظر بانوی زیبای من هستیم

    پاسخ
  • 25. HaDi  |  اکتبر 14, 2009 در 6:01 ب.ظ.

    سلام ببینم شما سریال تاریخی korean ghost stories رو که از شبکه KBS World روی هات برد پخش میشه و ژانرش هم ترسناکه زیرنویس نمیکنید؟

    پاسخ
  • 27. Reza  |  اکتبر 14, 2009 در 9:03 ب.ظ.

    اینو اگر دوست داشتید بزارید تو وبتون
    http://www.mediafire.com/?wkxmvgvd2yx

    پاسخ
  • 28. HaDi  |  اکتبر 20, 2009 در 12:48 ق.ظ.

    ببخشید اصلاح میکنم KBS World روی Asia Sat 3S پخش میشه

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


