اغاز فروش سریال بانوی من

اکتبر 20, 2009 at 6:07 ب.ظ. 47 دیدگاه

شانزده قسمت این سریال ترجمه شده و هارد ساب اون مونده که از روز شنبه ارسال میشه.مترجم چهار قسمت اول خانوم مونا بودن و بقیه رو خودم ترجمه کردم و 4 قسمت اول هم ویرایش شده که جا داره از کار خوب مونا هم تشکر کنم.در ادامه مطلب نمونه اسکرین شات و ترجمه رو می بینید فکر میکنم راضی کننده باشه،یه بار دیگه هم به خاطر لطف دوستان و اصرار شما ،کار زیرنویس این سریال رو خودم انجام دادم.امیدوارم با حمایتتون،دلگرمی برای کارای اینده باشین

در ضمن دو نفر برای زمانبندی سریال شب به شب اعلام امادگی کردن .اگه دوست دارین سریال زیرنویس فارسی بشه ،در نظرات بگین

یون اون های در حال تمرین کندو

مهمانی اخر سریال

Entry filed under: اخبار سریال های کره ای, بانوی زیبای من. Tags: .

لی مین هو ،تبلیغات تازه در اسیا بچه دوم جانگ هیوک در راهه

47 دیدگاه Add your own

  • 1. سمانه  |  اکتبر 20, 2009 در 7:45 ب.ظ.

    خسته نباشید خانوم گل .. دست گلتون درد نکنه ..
    برای دیدن این سریال صبر و قرار ندارم

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اکتبر 20, 2009 در 8:42 ب.ظ.

      لطف داری سمانه عزیز
      شماکه زحمت سوندوک افتاده گردنت

      پاسخ
  • 3. حسین  |  اکتبر 20, 2009 در 8:25 ب.ظ.

    ببخشین امروز 28 هست تبلیغتون رو بردارید

    پاسخ
  • 4. خریدار  |  اکتبر 20, 2009 در 11:12 ب.ظ.

    سلام
    شما سریال رو با این پک و کاورش که در این پست قرار دادید عرضه می کنید ؟ اگر با همینه که خیلی قشنگه – آفرین

    پاسخ
  • 5. محدثه  |  اکتبر 21, 2009 در 2:14 ق.ظ.

    سلام یاسی جون ***
    سایتتون خیلی با کلاس و زیبا شده !!
    یه سوال داشتم : سریال بانوی زیبای من و ارثیه درخشان نسخه کامپیوتریش دایویکسه ؟
    سریال ملکه خانوم ها که دایویکس بود خیلی کیفیتش عالی بود می خوام بدونم این دوتا سریالم اگه دایویکسه نسخه کامپیوترش بگیرم»
    واقعا خسته نباشی ***
    (امیدوارم همیشه سالم و شاداب باشی که من و امثال من با زیر نویسات ذوق زده میکنی)

    پاسخ
    • 6. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:58 ب.ظ.

      ممنون از حمایت
      جوابتو دادم

      پاسخ
  • 7. سمانه  |  اکتبر 21, 2009 در 7:26 ق.ظ.

    خواهش میکنم یاسی جون .. من وظیفمو انجام میدم در قبال لطفهای زیادی که در حق من و تمام خریداراتون میکنید .. و تازه حس میکنم کمه و شرمندم
    همیشه محصولات جدید ارائه میکنید .. همیشه زیرنویسهای عالی ارائه میدید ..
    همیشه تا یه سریالی پخشش تو کره شروع میشه اومدیم جم بخوریم شما واسه فروش گذاشتید .. موقع تحویل هم علی رقم مشغله ی زیادتون خوب و به موقع تحویل میدید …
    من و همه ی خریداراتون از صمیم قلبمون ازتون تشکر میکنیم …
    خدا میدونه چقدر دلم پیشتونه بود که گفتید کمکیکهاتون نیستن و دست تنهایید .. به کارها و مشغله هاتون که فکر میکنم براتون دعا میکنم همیشه موفق باشید تا جواب زحمتهاتون رو بگیرید

    خانومی براتون دیشب یه ایمیل فرستادم زحمت بکشید چک کنید … منتظر ایمیلتون هستم
    موفق باشید

    پاسخ
  • 8. پرستو  |  اکتبر 21, 2009 در 8:23 ق.ظ.

    سلام گلم
    دستتون درد نکنه
    راستی چرا توی سایت فروشگاهتون قسمت فیلم های خارجی دیگه نیست ؟

    پاسخ
  • 9. GHazalak  |  اکتبر 21, 2009 در 2:41 ب.ظ.

    یاسی جون سایت جدید مبارک! ذوق کردم
    اما یه سوال برام پیش اومد وقتی از طریق بانکی خرید میکنیم شماره فیش رو بهتون اس ام اس کنیم یا اینکه فقط ثبت فیش کنیم کافیه.
    آخه بالای شماره حسابهای بانکیتون شماره موبایل هم دادید گفتید اس ام اس بزنیم
    حالا چی کار کنیم؟

    پاسخ
  • 10. GHazalak  |  اکتبر 21, 2009 در 3:10 ب.ظ.

    1-یه سوال داشتم این نسخه ی کامپیوتر بهشت شرقی زیرنویس انگلیسیش هارد سابه؟ آخه دیدم با نسخه ی خانگی تفاوتی نداشت پرسیدم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    2-یه سوال دیگه اینکه متاسفم دوستت دارم نسخه کامپیوتریش هاردسابه؟

    پاسخ
    • 11. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:57 ب.ظ.

      سلام
      1-هنوز که کامل نشده
      2-نه

      پاسخ
  • 12. تینا  |  اکتبر 21, 2009 در 4:24 ب.ظ.

    سلام جناب پیتزا پس چرا همسر یا دردسر و برای فروش نمیذارین
    تو رو خدا بذارین

    پاسخ
  • 13. محمد  |  اکتبر 21, 2009 در 8:01 ب.ظ.

    سلام

    چقدر این سریال IRIS قشنگه لطفا در الویت های اول ترجمتون قرارش بدید.
    از سریال هایی که پخششون تمام شده بیشتر از همه منتظر شاهزاده جامیونگ گو هستم و از سریال هایی که در حال پخش هستند منتظر IRIS

    پاسخ
    • 14. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:56 ب.ظ.

      سلام واسه ایریس موافقم

      پاسخ
  • 15. محدثه  |  اکتبر 22, 2009 در 12:13 ق.ظ.

    بازم سلام یاسی جون ***
    حتما» سرت کلی شلوغه ببخشید ولی مدام برام سوال پیش میاد :
    1- این کوپن تخفیف برای خرید پستی چه جوری فعال میشه ؟ ( من دوباره عضو شدم ولی تغییری در قیمت ها ندیدم )
    2- چرا وقتی دکمه خرید پستی را میزنم قیمت سریالی که مثلا» 4300، توی سنتز مارکت 4600 ثبت شده ؟ ( حدود 300 تومان روی هر سریال اضافه میشه!!!)
    3- اگه میشه به سوالم توی کامنت قبلی هم جواب بده ( درباره دایویکس بودن سریال های بانوی زیبای من و ارثیه درخشان)
    $ امیدوارم در سلامت کامل باشی و رونق کارتم روز به روز بیشتر و بیشتتتتتتتر بشه $

    پاسخ
    • 16. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:56 ب.ظ.

      سلام
      خرید تلفنی کنین تخفیف میگیرین
      قیمت اولیه مال واریز بانک هست که از پرداخت در محل ارزونتره
      دو تاش دایویکسه
      ولی ارثیه چند قسمتش هاردساب نشده

      پاسخ
  • 17. nona  |  اکتبر 22, 2009 در 11:42 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم چطوری میتونم تلفنی با خودتون حرف بزنم؟؟؟؟؟به چه شماره ای؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 18. علیرضا  |  اکتبر 22, 2009 در 11:48 ق.ظ.

    یاسی خانوم لطفا سریال تو زیبایی رو خودتون ترجمه کنید

    پاسخ
  • 19. محمد  |  اکتبر 22, 2009 در 2:12 ب.ظ.

    با سلام و خسته نباشید
    با تشکر از ترجمه خوب و روان سریال امپراطریس چونجو میخواستم بدونم ادامه این سریال و شاهزاده جامیونگ چه زمانی عرضه می شود

    پاسخ
  • 20. مهدي  |  اکتبر 22, 2009 در 2:31 ب.ظ.

    به نظر سريال قشنگي مياد!! يه ميليون بهت ميدم اذيتم نكن!!!(خنده!!) زنه هم انگار توش بد نيست!! حالا از اينا بگذريم اخر نفهميديم اين امپراطور اهني وضعيتش چي شد؟!! ديگه كم كم از عرضه اين سريال دارم نااميد ميشم(گريه!) مگه نگفتين اخر مهر؟! مهر هم كه تموم شد و رفتيم تو ابان. زيرنويساي فيلم هم كه كامل اومده ولي متاسفانه هنوز خبري از خود فيلم نيست(گريه!!)

    پاسخ
    • 21. ابوالفضل  |  اکتبر 22, 2009 در 10:56 ب.ظ.

      جناب اول يكم تحقيق كن بعد هر چي خواستي بگو
      امپراطريس چون چو 78 قسمته نه 68 قسمت
      يكي اشتباه كرده بود گفته بود تموم شده
      اينم لينك زيرنويس هاي چون چو
      http://withs2.com/view/empress-chun-chu/
      سريال رو براي خودشون زيرنويس نميكنن زيرنويس ميكنن كه بفروشون
      قطعا خودشون خيلي بيشتر دوست دارن اين سريال رو زودتر عرضه كنن نيازي به گفتن شما نيست

      پاسخ
  • 22. علیرضا  |  اکتبر 22, 2009 در 6:12 ب.ظ.

    یاسی خانوم پک سوم ملکه سئوندوک شامل چه قسمت هایی است؟والان اماده فروشه؟لطفا جواب بدید

    پاسخ
  • 23. تارا  |  اکتبر 22, 2009 در 8:03 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم خلاصه سریال کره ای سکوت کامل نکردید آخه تو وب قبلیتون هرچی گشتم بقیش نبود.
    اینجاهم پیدا نکردم میشه راهنماییم کنید که چی کار کنم؟

    پاسخ
  • 25. هلیانا  |  اکتبر 22, 2009 در 9:23 ب.ظ.

    سلام من شب به شب رو می خوام

    پاسخ
  • 26. ساره  |  اکتبر 22, 2009 در 9:49 ب.ظ.

    خسته نباشی یاسی جون
    منتظر یم که سریال تو زیبایی رو از آنا فیلم بخریما!!!
    آخه نمک گیرمون کردی

    پاسخ
  • 27. Lovekorea  |  اکتبر 23, 2009 در 11:18 ق.ظ.

    salam
    mikhastam begam khedmatetoon onvani ke baraye in film neveshtid ghalate.
    age in onvan az korean mostaghim be farsi tarjomash konid mishe :

    Moraghebe dooshize bash

    age mayel boodin ghabl az inke cd sho bedid biroon eslahesh konid

    پاسخ
  • 28. پرنیا  |  اکتبر 23, 2009 در 12:04 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم درسریال بازگشت ایلجیما بازیگرای قبلی بازی می کنند ؟ آیا لی جونکی هم تو این سری هست؟ ممنون میشم جوابمو بدید.

    پاسخ
    • 29. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:52 ب.ظ.

      سلام
      نه جانگ ایل وو بازی میکنه به جای لی جونکی

      پاسخ
  • 30. مهدی  |  اکتبر 23, 2009 در 4:59 ب.ظ.

    سلام به انا فیلم فروشگاهی هست که سریال Dae Jo Young با کیفیت HD داره شما هم کیفیت HD این سریال رو تهیه کنید اینم ادرسشhttp://haraj-serial.com/static-144.html
    یه تحقیقی کنید و جواب بهم بدین ؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 31. صادق  |  اکتبر 23, 2009 در 9:16 ب.ظ.

    با سلام.ببخشيد من تازه با سايت شما اشنا شدم وسزيال بانوي زيباي من را 28/7/88از شما خريد نقدي كردم.يه سوال دلشتم ميخواستم بدونم وقتي پول رابه حساب شما واريز كردم به چه صورتي بايد متوجه شم كه فيش واريزي من تائيد شده يانه و معمولاً چند روز طول ميكشه تا مشخص بشهتائيد شده يانه-با تشكر

    پاسخ
    • 32. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:48 ب.ظ.

      ایمیل ارسال کردن بسته برای شما ارسال شده

      پاسخ
  • 33. صادق  |  اکتبر 23, 2009 در 9:17 ب.ظ.

    28/07/88

    پاسخ
  • 34. تارا  |  اکتبر 24, 2009 در 9:00 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم
    بالاخره نگفتین خلاصه سریال کره ای سکوت رو تموم کردید یا نه؟
    ممنون میشم زودتر جواب منو بدید.

    پاسخ
    • 35. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:47 ب.ظ.

      نه
      متاسفم دیگه تموم نمیشه

      پاسخ
  • 36. پرستو  |  اکتبر 24, 2009 در 9:59 ق.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    نگفتین چرا بخش فیلم های خارجی دیگه توی سایتتون پیدا نمیشه ؟
    راستی میشه لطف کنین و کارتون hana yori dango ( پسران برتر از گل ) رو هم واسه فروشگاهتون بیارین ؟ خواهش

    پاسخ
    • 37. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:47 ب.ظ.

      سایت تازه عوض شده هنوز فرصت وارد کردنش پیش نیومده

      پاسخ
  • 38. عباس  |  اکتبر 24, 2009 در 4:26 ب.ظ.

    سلام
    پک اخر چونچو ، اهنگ های متن و پشت صحنه فیلم رو داره یا نه؟

    پاسخ
  • 39. sahar  |  اکتبر 26, 2009 در 3:22 ق.ظ.

    salam yasi joon lotfan age mishe maniye ahange «Starlight Tears» az seriale boys over flower ro bezarin

    پاسخ
  • 40. negar  |  اکتبر 26, 2009 در 2:51 ب.ظ.

    سلام ياسي خانوم
    من چند روز پيش بهتون ميل زدم كه سريال پاييز در قلبم كه ازتون خريدم زيرنويس فارسي نداره
    ميشه راهنماييم كنين لطفا؟

    پاسخ
    • 41. پیتزا  |  اکتبر 27, 2009 در 10:35 ب.ظ.

      نرگس عزیز ،به همین میلی که اینجا گذاشتی
      واست میل کردم

      پاسخ
  • 42. negar  |  اکتبر 28, 2009 در 10:31 ق.ظ.

    سلام ياسي خانوم
    خيلي خيلي ممنون.به دستم رسيد زيرنويس

    پاسخ
    • 43. پیتزا  |  اکتبر 28, 2009 در 12:29 ب.ظ.

      سلام یه نگاهی بنداز
      اگه مشکلی بود بگو

      پاسخ
  • 44. هدی  |  اکتبر 30, 2009 در 5:39 ب.ظ.

    یاسی عزیز
    بابت کار قشنگ و حرفه ایت بهت تبریک میگم
    زیرنویس سریال بانوی زیبای من عالی بود
    خسته نباشی

    پاسخ
  • 45. فرح نوش  |  اکتبر 31, 2009 در 10:12 ق.ظ.

    سلام می شه سریال شب به شب ترجمه کنید وبا زیر نویس فارسی برای فروش بگذارید.

    پاسخ
  • 46. فرحناز  |  نوامبر 17, 2009 در 10:41 ب.ظ.

    سلام براي اولين باره كه ته سايت شما سر مي زنم لطفا براي خريد سريال بانوي زيباي من راهنماييم كنيد.آدرس : اصفهان

    پاسخ
    • 47. پیتزا  |  دسامبر 5, 2009 در 3:11 ق.ظ.

      سلام
      در هفته جدید سایت باز میشه و میتونین سفارش بدین
      anafilm.net

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


