بچه دوم جانگ هیوک در راهه

اکتبر 27, 2009 at 10:15 ب.ظ. 5 دیدگاه

janghyuk25

جانگ هیوک امسال سال خوبی داشته.پارسال عروسی کرد و حالا هم انتظار بچه دوم رو میکشه.جانگ بعد از کنفرانس مطبوعاتی فیلم فیل پنت هاوس تیتر اخبار شد.فرزند اول او دو ما ه قبل از عروسی به  دنیا  امد.وی شش سال با همسرش دوست بوده و این زوج تا زمان برگشتن جانگ از سربازی عروسی نکردند.وی درباره فرزند اول گفت:»برای او از قبل اسم انتخاب کرده بودم و ک لی تدارک دیده بودم حتی در شکم همسرم باهاش حرف  میزدم ولی برای بچه دوم وقت سر خواروندن ندارم و از زنم معذرت میخوام»

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: بازیگران کره, جانگ هیوک. Tags: .

اغاز فروش سریال بانوی من چند خبر در یک خبر

5 دیدگاه Add your own

  • 1. محدثه  |  اکتبر 28, 2009 در 2:03 ق.ظ.

    ***وای یاسی جون ذوق زدم کردی! فکر کردم حالا حالا ها دیگه به اینجا سر نمیزنی «»
    بابت ترجمه سریال های جدید خیلی ممنون پک سوم سوندوک که دیدم بیشتر هیجان زده شدم کارت حرف نداره و حالا 2 سوال (منو که میشناسی فقط بلم سوال کنم):
    1-یاسی جون این پک سوم سوندوک تا قسمت آخر سریاله یا نه ؟(آخه دیدم زدین با پشت صحنه برام سوال شد)
    2- پک 4ملکه چونچو کی آماده میشه ؟ نگی سوال تکراریه ها! واسه این میپرسم که میخوام سوندوک و ارثیه و بانوی زیبا سفارش بدم خواستم ببینم اگه به زودی چونچو آماده میشه صبر کنم باهم سفارش بدم ولی اگه تا آخر ماه طول میکشه بذارم برای سفارش بعدیم ؟
    «منتظر جوابت هستم یاسی جون «

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اکتبر 28, 2009 در 12:28 ب.ظ.

      سلام
      1-پک سوندوک تا قسمت 41 هست و انتهای سریال میفته توی پک چهار
      2-چونچو تا قسمت 72 زیرنویس شد

      پاسخ
  • 3. GHazalak  |  اکتبر 28, 2009 در 10:31 ق.ظ.

    سلام
    ببخشید که ما هی سوال میکنیم!!!!
    چرا سریال رز سبز با اینکه زیرنویس فارسی نداره اما نسخه ی خانگی با کامپیوترش فرق داره؟ کیفیبت تصویر نسخهی خانگی از کامپیوتریش بهتره؟

    یه خواهش هم دارم اگه میشه اسم انگلیسی سریالها رو هم کنار اسم فارسی بنویسید تا ما بتونیم توی سایت wiki اطلاعات بیشتری از سریال بدست بیاریم. ممنون میشم از سایت خوبتون

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  اکتبر 28, 2009 در 12:29 ب.ظ.

      سلام
      نسخه کامپیوتریش یه دی وی دی هس
      کیفیتش معمولیه
      در مورد اسم انگلیسی هم سعی میکنم از این به بعد منظور بشه

      پاسخ
  • 5. lida  |  نوامبر 9, 2009 در 12:21 ب.ظ.

    سلام ممنون از زير نويسي هاي خوبتون و قيمت هاي شما واقعا عالي از اصفهان فيلم . و اميد وارم سايت شمارو نبندن

    خداحافظ

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


