لی جونکی در پوستر جدید قهرمان

اکتبر 28, 2009 at 12:45 ب.ظ. 9 دیدگاه

hero20دوستان یه بخش جدید اضافه کردم به اسم علاقه مندی،لینکش بالای وبلاگ هست اگه سر بزنید متوجه می شین.یه بخش دیگه هم هست به اسم زیرنویس فارسی ،اگه میخواین سریالی زیرنویس فارسی بشه اونجا اعلام کنین.

در ضمن سریال تو زیبایی به درخواست شماها 4 قسمت ترجمه شده و چونچو هم 72 از 78 هست

اگه یادتون باشه گفتم زیرنویس سریال بانوی زیبای من یه مشکلی داره و اونم این بود که در نسخه انگلیسی  زمانبندی با تایم ریدینگ همگام نبود که در ترجمه سریال خودم همه  رو اعمال کردم ،کسایی که سریال بانوی زیبا رو خریدن متوجه میشن که کلمات رو با زمانبندی همگام کردم…انشالله که راضی باشین.همین کار رو در مورد زیرنویس پک سوم سوندک انجام دادم.

درام جدید ام بی اس که طوفانی است و قهرمان نام دارد از پوستری که از ان منتشر شده بهتره.چون پوسترها  وتیزرها و عکس هایی که از پشت صحنه های این سریال منتشر شده ،همه ضعیف هستند.نوشته بالا به این معنی است
»
مراقب ضربه استثنایی جین دو هیوک باشین»نوشته قرمز رنگ به این معنی است:»قهرمان کوچک کره «.لی جونکی نقش دو هیوک
که یک گزارشگر مجله است را بازی می کند ور در جریان کارش به جاسوسی و تعقیب و استراق سمع کردن وادار می شود.
لی گفت در این نقش
:
«دو هیوک برای رسیدن به اهدافش کارای عجیبی میکنه.اون با شجاعت طرفداری ادمای ضعیف رو  یکنه و برای پیدا کردن حقیقت دست به کارای
پاپارازی می زند»

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: قهرمان, لی جونکی, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره. Tags: .

چند خبر در یک خبر مصاحبه با رین

9 دیدگاه Add your own

  • 1. حمید  |  اکتبر 28, 2009 در 11:13 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    یاسی خانوم میشه بیشتر توضیح بدید (زمانبندی با تایم ریدینگ همگام نبود)من که بانوی زیبای منو ندیدم

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  اکتبر 29, 2009 در 5:13 ب.ظ.

      یعنی سرعت خوندن زیرنویس کند تر از زمانبندی اصلیه
      تا بخوای جمله اول رو تموم کنی به سومی رسیدی

      پاسخ
  • 3. pariya  |  اکتبر 29, 2009 در 12:18 ق.ظ.

    ممنون از خبرتون ولی انقدر هم پوستراش بد نیستن من بقیه شو هم دیدم. نمی دونین این سریال چقدر استقبال شده؟

    پاسخ
    • 4. پیتزا  |  اکتبر 29, 2009 در 5:14 ب.ظ.

      سلام
      من این مطلب رو ترجمه کردم
      نظر شخصی نبود

      پاسخ
  • 5. محدثه  |  اکتبر 29, 2009 در 3:25 ق.ظ.

    یاسی جون واقعا دیگه نمیدونم چطوری تشکر کنم ؟؟!!$$$****
    با جون و دل مایه میذاری انشاءا… کارتون خییییییییییییییلی پر رونق تر و پر برکت تر بشه »
    به قول کره ای ها Fightting

    پاسخ
  • 6. sasan  |  اکتبر 29, 2009 در 8:57 ق.ظ.

    Niazi be in kar nist chon ta chand vaght dige Farsi1 ba doble farsi pakhash mikone

    پاسخ
  • 7. سمانه  |  اکتبر 29, 2009 در 9:14 ق.ظ.

    سلام به یاسی خانوم مهربون
    چقدر پستهایی که میزارید جالب و خوندنیه .. خبرهای دست اول از بازیگرای کره ای خیلی لذت بخشه ..

    پاسخ
  • 8. لیلا  |  اکتبر 29, 2009 در 9:29 ق.ظ.

    سلام یاسی خانم من سریال بانوی زیبای منو دیدم و می خواستم بابت همه زحماتتون از شما تشکر کنم همیشه موفق باشید.

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  اکتبر 29, 2009 در 5:17 ب.ظ.

      منم از لطف شما ممنونم
      همینه که بازتاب مثبت کارهای مترجمای انافیلم رو می بینم
      واسه کارای بعدی روحیه میگیرم

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


