ایریس

اکتبر 29, 2009 at 5:42 ب.ظ. 5 دیدگاه

2009102911575647408_1


ریتینگ سریال کا بی اس ایریس
در عرض سه هفته اول پخش به صورت صعودی بالا رفت.
طبق گفته تی ان اس مدیا،ایریس  با کسب ریتینگ 29.6 میزان
افزایش 3.4 درصد نسبت به قسمت قبلی داشته.ریتینگ هفته قبل میزان 27.9 درصد بوده

چندین بازیگر ستاره کره ای مثل لی بیونگ هون،کیم تا هی و جونگ جون هو در این سریال بازی می کنند و تولید این سریال بیش از یک سال طول کشیده و در کشورهای متعددی نظیر کره ،ژاپن و
مجارستان فیلمبرداری شده است

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: ایریس, اخبار سریال های کره ای. Tags: .

سفر لی مین هو کادوی ماکت سریال های سونگ ایل گوک

5 دیدگاه Add your own

  • 1. نازیلا  |  اکتبر 30, 2009 در 1:28 ب.ظ.

    ایریس یکی از سریالهایی بود که من امسال خیلی مشتاقش بودم. با اینکه رو این سریال وحشتناک خرج شده و بازیگراش همه سطح A هستند و داستانش هم اکشنه…. یه جورایی موقع دیدنش خسته شدم و حوشلم سر رفت . دیگه اشتیاقی برای دیدنش ندارم صبر می کنم بیاد بعدا شاید خریدم.
    ولی هم زمان با این سریال تو زیبایی رو داره میده. سریالی که اصلا در ظاهر برام جالب نبود… از موضوعش تا عکس ها و پوسترهایی که دادن بیرون.. ولی یکی از دوستام این قدر تعریف کرد که قسمت 1 رو دیدم و بعد از اون همه قسمت هاشو هم دیدم و هم دانلود کردم. ای کاش با ایریس هم زمان نمیشد تا بیننده هاشون بیشتر میشد… من خودم بعد از کافی پرنس برای اولین باره که اینقدر مشتاق یه سریال شدم.

    ببخشید که طولانی شد.

    پاسخ
  • 2. آنی  |  اکتبر 30, 2009 در 10:03 ب.ظ.

    یاسی جون خدا قوت . ماشاءالله با چه سرعتی داری پیش میری
    ایریس رو هم خودت ترجمه میکنی؟

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  اکتبر 31, 2009 در 9:56 ب.ظ.

      سلام
      لطف داری
      قول همه رو نمیدم ولی یه بخشیش رو ترجمه میکنم

      پاسخ
  • 4. nona  |  اکتبر 31, 2009 در 11:22 ق.ظ.

    salam yasi joon to ro khoda man alan 3 roze daram beheton zang mizanam mobileton khamoshe kar mohemi daram lotfan

    پاسخ
    • 5. پیتزا  |  اکتبر 31, 2009 در 1:43 ب.ظ.

      2 ta shomare dar site hast

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


