دختران شگفت انگیز در امریکا

نوامبر 1, 2009 at 10:16 ب.ظ. 36 دیدگاه

wondergirls


سایت بلاسترو با گروه دختران شگفت انگیز که در نیوجرسی امریکا بودند مصاحبه ای ترتیب داد.این مصاحبه به زبان انگلیسی انجام شد که عمدتا ینی صحبت میکرد  ویوبین گهگاهی به  او کمک می کرد.سونمی و سوهی ساکت بودند.سون ،عضو این گروه خواننده ،در این مصاحبه حضور نداشت.دختران در این مصاحبه درباره پسران امریکایی! و مسایلی که در امریکا برای انها عجیب بوده حرف زدند.مثلا برای انها عجیب بوده که در امریکا کسی که از خودت بزرگتر هست را با اسم کوچک صدا بزنی.همچنین در این مصاحبه درباره البوم جدیدشان  که در نوامبر اماده می شود و کنسرت دسامبر در چین خبر دادند.این هم ویدیوی این مصاحبه

video

مترجم یاسی

 

Entry filed under: موسیقی, خوانندگان کره ای. Tags: , , , .

یون اون های در انجمن های صلواتی کوان سنگ وو جای کیم بوم را گرفت

36 دیدگاه Add your own

  • 1. آزاده  |  نوامبر 2, 2009 در 12:53 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم من ازاده جلوه نیا هستم من در تاریخ 24 اکتبر سریال بانوی زیبای من نسخه خانگی رو سفارش دادم و در تاریخ 10/8/88 مبلغ 7100 تومان به حساب سیبای ملی ریختم
    تو ثبت فیش بانکی کد شعبه مبدا رو وارد کردم ایا درسته؟
    مبلغم به تومان وارد کردم نه به ریال اشکالی که نداره؟
    چه جوری از وضعیت سفارشم با خبر بشم؟

    پاسخ
  • 2. رامین  |  نوامبر 2, 2009 در 4:00 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    یک سوال ازتون داشتم
    می خواستم بدونم منی که زبانم صفره اگر بخوام شروع کنم و بتونم بخونم و بنویسم و ترجمه کنم مثل شما چند سال طول میکشه؟؟
    لطفا جوابمو بدین
    ممنون

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  نوامبر 9, 2009 در 2:47 ب.ظ.

      سلام
      من توی یه دوره مشخص فشرده یاد نگرفتم که به شما مثلا بگم یک سال بخون عالی میشی
      من ذره ذره ولی پیوسته یاد گرفتم اگه شما مکالمه واست مهم نیس
      و فقط ترجمه برات مهمه سریعتر راه میفتی
      اگه خواستی میتونم کتابای که خودم باهاشون یاد گرفتم رو معرفی کنم
      موفق باشین

      پاسخ
  • 4. سمانه  |  نوامبر 3, 2009 در 10:12 ق.ظ.

    یاسی جون شدیدا به ایمیلتون نیاز دارم .. دلم نمیخواد اصلا کامپیوترو خاموش کنم تا ایمیلتونو ببینم ..

    پاسخ
  • 5. سمانه  |  نوامبر 3, 2009 در 10:15 ق.ظ.

    یاسی جونمممممممممممممم خدا کنه کامنتهام ثبت شده باشه.. ایمیلللل

    پاسخ
  • 6. سمانه  |  نوامبر 3, 2009 در 1:26 ب.ظ.

    یاسی جون

    پاسخ
  • 7. ali  |  نوامبر 3, 2009 در 3:46 ب.ظ.

    یاسی خانم من جامیونگ گو رو سفارش دادم و به شما کد رهگیری مو ارسال کردم(09367841886) اما شما پیام تاییدرو برام نفرستادید یه سوال دیگه اگه بخوام پک 2و3 ملکه سوندوک وپک 4 امپراطور آهن رو سفارش بدم باید چه کارکنم؟؟؟؟؟؟!!!

    پاسخ
  • 8. مجتبی  |  نوامبر 3, 2009 در 7:52 ب.ظ.

    سلام
    چرا آنافيلم باز نميشه ؟!!!!!!!!

    پاسخ
  • 9. negar  |  نوامبر 3, 2009 در 8:28 ب.ظ.

    yasi jooon salam
    behet email zadam
    mishe bebini?
    merc

    پاسخ
  • 11. گل مریم  |  نوامبر 4, 2009 در 1:10 ب.ظ.

    سلام لطفا ایمیل آنافیلمو چک کن یاسی خانوم.یه سوال داشتم!

    پاسخ
  • 12. hani  |  نوامبر 4, 2009 در 7:25 ب.ظ.

    salam yasi khanom.kkhaste nabashid.man nmitoonam anafilmo baz konam??????????????//

    پاسخ
    • 13. ابوالفضل  |  نوامبر 5, 2009 در 12:25 ق.ظ.

      سايت فروشگاه هيچ مشكلي نداره
      راحت باز ميشه

      پاسخ
  • 14. سمانه  |  نوامبر 5, 2009 در 7:27 ق.ظ.

    چرا نظراتم اصلا ثبت نمیشه

    پاسخ
  • 15. سمانه  |  نوامبر 5, 2009 در 9:28 ق.ظ.

    یاسی جون ..
    ایمیلهای دیروزمو تو یه ایمیل خلاصه کردم و اینکه در مورد ادرس یه توضیحی دادم ..
    زحمت بکشید چک کنید ..
    قربون محبتتون

    پاسخ
    • 16. ابوالفضل  |  نوامبر 5, 2009 در 10:47 ب.ظ.

      اين سايت فيلتره
      بايد از فيلترشكن استفاده كنيد

      پاسخ
  • 17. سمانه  |  نوامبر 5, 2009 در 6:37 ب.ظ.

    یاسی گل کلیپ دختران شگفت انگیزو نمیشه دانلود کرد .. خیلی کنجکاو شدم ببینمش ..

    پاسخ
    • 18. ابوالفضل  |  نوامبر 5, 2009 در 9:01 ب.ظ.

      اين كليپ فيلتره
      بايد از فيلترشكن استفاده كنيد
      خواستين بگين براتون ميل كنم

      پاسخ
    • 19. ابوالفضل  |  نوامبر 5, 2009 در 9:02 ب.ظ.

      اين سايت فيلتره
      بايد از فيلترشكن استفاده كنين
      اگه خواستين بگين براتون ميل كنم

      پاسخ
  • 20. shirin  |  نوامبر 5, 2009 در 8:18 ب.ظ.

    فیلم جدید جانگ هیوک ogamdo رو نمیذارین؟

    پاسخ
  • 21. آزاده  |  نوامبر 5, 2009 در 8:44 ب.ظ.

    یاسی جان سایت انا فیلم باز نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خواستم بدونم سفارش منو فرستادین؟

    پاسخ
  • 22. Bhamta  |  نوامبر 5, 2009 در 8:47 ب.ظ.

    انا فیلم برای من هم باز نمیشه

    پاسخ
  • 23. azadeh  |  نوامبر 5, 2009 در 9:28 ب.ظ.

    salam yasi jan sait ana film baz nemishe!
    Mikhastam bedonam sefaresh manu ferestadin!?

    پاسخ
    • 24. پیتزا  |  نوامبر 9, 2009 در 2:40 ب.ظ.

      سایت درسته الان

      پاسخ
  • 25. سمانه  |  نوامبر 5, 2009 در 9:48 ب.ظ.

    فکر کنم اینترنت ایراد داشته باشه .. برای مثال یاهو برای من باز نمیشه

    پاسخ
  • 26. سمانه  |  نوامبر 5, 2009 در 9:51 ب.ظ.

    چه جالب الان یاهو برام باز شد

    پاسخ
  • 27. آنی  |  نوامبر 5, 2009 در 10:15 ب.ظ.

    آنافیلم برای من هم باز نمیشه

    پاسخ
  • 28. سمانه  |  نوامبر 6, 2009 در 11:20 ق.ظ.

    انا فیلم بازه الان
    یاسی جون ایمیل منو یادتون نره خانوم گل .. شرمنده
    قسمت 9 و 10 سریال هم تموم شده

    پاسخ
  • 29. امیر  |  نوامبر 7, 2009 در 5:27 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    کجایین؟

    پاسخ
    • 30. پیتزا  |  نوامبر 9, 2009 در 2:39 ب.ظ.

      سلام گفتم که یه چند روز میخوام استراحت کنم

      پاسخ
  • 31. lol  |  نوامبر 7, 2009 در 7:40 ب.ظ.

    گندت بزنه
    😮
    می خوای تو سریال ها تبلیغ کنی
    بست نیست این همه پول در میاری
    ؟
    وسط سریال هم می خواد تبلیغ کنه
    بابا چقدر پول دوست هستی
    lol
    بپا مشتریهات را از دست ندی
    lol

    بابا شما دیگه کی هستین
    ماهی یه ملیارد هم دربیاری بازهم همینکار را می کنی نه ؟
    lol

    پاسخ
  • 32. lol  |  نوامبر 7, 2009 در 7:43 ب.ظ.

    aha fahmidam
    تو کانال دیدار دیدی افسانه بادها پخش می شده
    گفتی از دو تا جا سود کنم نه؟
    واقعا حرض و طمع بعضی ها به خاطر پول چقدر زیاده
    واااااااااااااااااای

    پاسخ
    • 33. lol2  |  نوامبر 9, 2009 در 4:23 ب.ظ.

      خفه شوید برادر گرامی اقای لول

      پاسخ
  • 34. آنی  |  نوامبر 9, 2009 در 2:08 ق.ظ.

    یاسی ، کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 35. سمانه  |  نوامبر 9, 2009 در 8:32 ق.ظ.

    ثبت نمیشه نظرات چرا؟؟

    پاسخ
  • 36. آزاده  |  نوامبر 9, 2009 در 11:41 ق.ظ.

    سلام من ازاده جلوه نیا هستم یاسی خانوم سفارش من چچی شد؟

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


