دسامبر 5, 2009 at 1:53 ق.ظ. 54 دیدگاه

بر روی عکس ها کلیک کنید

اسکرین شات قسمت 55

اسکرین شات قسمت 55

اسکرین شات قسمت 78 -قسمت اخر

برای خرید به سایت انافیلم مراجعه کنید

Entry filed under: Uncategorized.

زیرنویس فیلم خرگوش و مارمولک

54 دیدگاه Add your own

  • 1. سمانه  |  دسامبر 5, 2009 در 7:29 ق.ظ.

    سلام یاسی جون .. مرسی از پست جدید ..
    خانوم گل .. براتون ایمیل زدم خیلی هم مهم بود ..
    زحمت بکشید جواب بدید ..
    مرسی خانوم گل

    پاسخ
  • 2. حمید  |  دسامبر 5, 2009 در 12:01 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    خدا قوت . از اینکه حالتون خوب شد خوشحالم موفق یاشید

    پاسخ
  • 3. شهاب  |  دسامبر 5, 2009 در 1:15 ب.ظ.

    یاسی خانوم لطفا جواب منو زودتر بدین منتظرم

    پاسخ
  • 4. ...  |  دسامبر 5, 2009 در 2:11 ب.ظ.

    سلام.خوبيد ياسي خانوم؟
    ببخشيد من نميتونم سايت رو باز كنم.وقتي ميخوام بازش كنم يه چيزي مياد كه ميگهuser o pass رو وارد كنيد من نميدونم پسم چي بود.تو رو خدا كمكم كنيد.ممنون ميشم.

    پاسخ
    • 5. پیتزا  |  دسامبر 8, 2009 در 2:13 ب.ظ.

      اون پسورد مال زمانیه که داریم سایت رو راه اندازی میکنیم

      پاسخ
  • 6. علی  |  دسامبر 5, 2009 در 2:31 ب.ظ.

    سلام
    لطفا میشه بگید سایز زیرنویس سریال هاتون چنده ؟
    می خوام چنتا سریال ازتون بخرم دوست داشتم قبلش بدونم که سایز زیرنویس هاتون چقدره

    پاسخ
  • 7. محمد  |  دسامبر 5, 2009 در 8:03 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    ببخشید من از قسمت 64 به بعد این سریال رو میخوام.
    مشکلی که نیست فقط از قسمت 64 به بعد سفارش بدم؟

    پاسخ
    • 8. پیتزا  |  دسامبر 8, 2009 در 2:45 ب.ظ.

      سلام
      اشکال نداره ولی چون تو سایت نیس میل بزنین
      قیمتش هم تقریبا نصف میشه

      پاسخ
  • 9. نیما  |  دسامبر 6, 2009 در 12:55 ق.ظ.

    به نام حق
    با سلام

    خدا رو شکر که حالتون خوب شد. امیدوارم دیگه مریض نشید.

    ضمن اینکه من برای سفارش باید چیکار کنم؟ گوشی که خاموشه!

    شیرازم!

    با تشکر

    پاسخ
  • 11. علی  |  دسامبر 6, 2009 در 1:10 ب.ظ.

    در فروشگاهتون AnaFilm.net پک کامل امپراطریس آهنی رو هم نسخه خانگی و هم نسخه کامپیوتر قیمت و توضیحاتشون مربوط به نسخه کامپیوتر هست لطفا توضیحات و قیمت نسخه خانگی رو اصلاح کنید و در سایت صحیحش رو قرار بدید

    پاسخ
  • 12. صادق  |  دسامبر 6, 2009 در 5:16 ب.ظ.

    سلام
    خدا رو شکر که حالتون بهتر شد. امیدوارم هميشه در صحت وسلامتي باشيد. ببخشيد من داشتم خريد پستي پك چهارم امپراطوريس را تمام ميكردم كه وسط كار اينترنت من قطع شد رفتم دوباره ثبت كردم ميخواستم بدونم مشكلي كه پيش نمياد.
    14/7113-8809-240066-560692

    پاسخ
    • 13. پیتزا  |  دسامبر 8, 2009 در 2:42 ب.ظ.

      سلام جناب ستوده
      امروز ارسال شد

      پاسخ
  • 14. سمانه  |  دسامبر 6, 2009 در 5:50 ب.ظ.

    یاسی جون منتظر ایمیلتون هستم

    پاسخ
  • 15. blogfo  |  دسامبر 7, 2009 در 3:35 ب.ظ.

    با سلام
    باعث افتخار ماست که شما از کاربران بلاگفو شوید
    سیستم وبلاگدهی فوق العاده (بلاگفو) در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد
    هنوز اول کار هستیم و بسیاری از دامنه ها و عناوین آزاد است
    http://www.blogfo.ir
    آگهی و تبلیغ رایگان
    http://www.fogholadeh.ir

    پاسخ
  • 16. تینا  |  دسامبر 7, 2009 در 10:57 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم خوشحالم که حالتان بهتر شده یاسی خانم من ازتون خواهش میکنم که سریال همسر یا دردسر را برای فروش بگذارید تو رو خدا

    پاسخ
  • 17. shahryar  |  دسامبر 8, 2009 در 1:07 ب.ظ.

    salam man raftam too site anafilm didam neveshte seriale you’re beautiful noskhe camputer yani akhare in hafte faghat noskheie camputerish myad ya khoonegisham hast?

    پاسخ
  • 19. حمید  |  دسامبر 8, 2009 در 10:19 ب.ظ.

    سلام
    یاسی خانم فکر کنم شماره کارت اشتباه شده اخه با 6037 شروع میشه اگه اشتباه نکنم باید اینطوری باشه
    0913-0678-9911-6037

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  دسامبر 10, 2009 در 8:03 ق.ظ.

      سلام مگه کجا اشتباه نوشتم؟
      اینی که شما نوشتین درسته

      پاسخ
  • 21. paria  |  دسامبر 8, 2009 در 10:25 ب.ظ.

    خوشحالم كه حالتون خوبه
    موفق و پيروز باشيد

    پاسخ
    • 22. پیتزا  |  دسامبر 10, 2009 در 8:02 ق.ظ.

      و همچنین شما

      پاسخ
  • 23. محدثه  |  دسامبر 9, 2009 در 1:31 ق.ظ.

    سلام یاسی جون وای چقدر خوشحالم که دوباره سالم و سرحال برگشتی امیدوارم هیچ وقت بیماری و کسالت سراغت نیاد یاسی جون بازم چند تا سوال دارم اگه جواب بدی ممنون میشم :
    1- پک چهارم چونچو و سریال تو زیبایی نسخه کامپیوترش دایویکس و هارد سابه ؟
    2- باید برای سفارش هام ایمیل بزنم؟ تماس تلفنی نمیشه ؟اگه به صورت پرداخت در محل باشه باز میشه با میل سفارش داد؟
    3- بین دو سریال آیریس و قهرمان کدوم زودتر ترجمه میشه؟
    در آخر بازم تشکر تشکر تشکر یاسی جون

    پاسخ
  • 24. نیما  |  دسامبر 9, 2009 در 6:13 ق.ظ.

    به نام خدا
    سلام

    ایمیل ارسال شد! الان باید چیکار کنم ؟

    ممنون

    پاسخ
    • 25. پیتزا  |  دسامبر 10, 2009 در 8:00 ق.ظ.

      باهاتون تماس میگیرم

      پاسخ
  • 26. محدثه  |  دسامبر 9, 2009 در 1:41 ب.ظ.

    یاسی جون ببخشید فکر کردم کامنت قبلیم ثبت نشده واسه همین یه کامنت دیگه فرستادم ( اما دیدم ثبت شده و شما جواب دادین )
    میشه درمورد هارد ساب بودن سریال تو زیبایی که میخواهین عرضه کنین و دو سوال دیگم درمورد سفارش از طریق ایمیل جواب بدید ؟
    بازم ببخشید که سوال مربوط به چونچو دوبار فرستادم

    پاسخ
  • 27. محدثه  |  دسامبر 10, 2009 در 1:51 ق.ظ.

    ببخشید یاسی جون که دوبار سوالم درباره چونچو فرستادم آخه فکر کزدم ثبت نشده (بعد دیدم که جواب دادین ) و اینکه لطفا به دوتا سوال دیگه که بالا پرسیدم جواب بدین ( درباره هارد ساب بودن سریال تو زیبایی و سفارش از طریق ایمیل )
    و اینکه یاسی جون شما دیکه محصولات کره ای نمی فروشین ؟ آخه من دنبال چوب های غذا خوری (چاپستیک) می گردم شما دیگه نمیارین که با سریالا سفارش بدم ؟

    پاسخ
    • 28. پیتزا  |  دسامبر 10, 2009 در 8:08 ق.ظ.

      چوب های غذا تموم شدن
      اگه بازم رسید تو سایت میذارم

      پاسخ
  • 29. نیما  |  دسامبر 10, 2009 در 12:42 ب.ظ.

    به نام حق
    سلام

    میگم یاسی خانم! من کنکور دارم! میخوام زود فیلمو تموم کنم! اما هنوز بهم تماس نگرفتین! میشه لطفا سریعتر؟

    با تشکر

    پاسخ
  • 30. شهرام  |  دسامبر 10, 2009 در 1:14 ب.ظ.

    سلام شکر خدا حالتون خوب شد التماس دعا

    پاسخ
  • 31. www.nod98.ir  |  دسامبر 11, 2009 در 9:39 ق.ظ.

    سلام.
    من صاحب وبسایت Nod98.ir هستم و از شما می خوام با من تبادل لینک کنید.
    در صورتی که حاضر هستید یک کامینت بگذارید یا از طریق یاهو ایدی :
    maziyar_malakouti@yahoo.com
    من را در جریان بگذارید.
    به امید ایرانی مقاوم در مقابل ویروس ها …

    پاسخ
  • 32. شیلا  |  دسامبر 11, 2009 در 7:19 ب.ظ.

    سلام
    یاسی جون برات ایمیل زدم.اگه جواب بدی ممنون میشم

    پاسخ
    • 33. پیتزا  |  دسامبر 14, 2009 در 2:58 ب.ظ.

      salam
      به کدوم زدی؟

      پاسخ
  • 34. مهدي پورحديقه  |  دسامبر 12, 2009 در 5:25 ب.ظ.

    سلام ياسي خانوم
    لطف كنيد به ايميل من در اسرع وقت جواب بدين منتظر جوابتون هستم

    پاسخ
  • 35. جواد  |  دسامبر 16, 2009 در 10:53 ب.ظ.

    سلام یاسی خانوم
    واقعا سپاسگذارم
    هم بخاطر احترام به مشتری و هم بخاطر ترجمه های واقعا بینظیرتون
    پک چهارم امپراتوریس چونچو امروز به دستم رسید
    واقعا تعجب کردم به این زودی رسید
    باز هم تشکر میکنم
    انشالله بیش از پیش موفق باشین

    پاسخ
  • 36. نیما  |  دسامبر 16, 2009 در 11:09 ب.ظ.

    به نام حق
    با سلام!

    عجیبه! خسته نباشید! من چه هیزم تری فروختم که جواب هر از گاهی میدید تماس هم که ممنون واقعا چقدر تماس گرفتین!

    پاسخ
    • 37. پیتزا  |  دسامبر 28, 2009 در 9:47 ب.ظ.

      سلام
      هیزم تر در کار نیس
      تما س گرفتیم و مادر شما گفتن مدرسه تشریف دارین

      پاسخ
  • 38. نیما  |  دسامبر 28, 2009 در 10:12 ب.ظ.

    سلام

    من از امروز هر روز خونه ام. لطفا سریعتر بفرستید. نه نقدی واریز می کنم اینطوری فکر کنم بهتر باشه.

    با تشکر

    پاسخ
  • 39. نیما  |  دسامبر 29, 2009 در 2:51 ب.ظ.

    به نام خدا
    سلام

    چطور میشه پک چهار سوندوک رو پیش خرید کرد ؟ الان موجود نیست با پک چونچو برام بفرستید ؟

    با تشکر

    پاسخ
    • 40. پیتزا  |  دسامبر 29, 2009 در 10:48 ب.ظ.

      اگه سوندوک هم میخواین شنبه

      پاسخ
  • 41. نیما  |  دسامبر 30, 2009 در 12:01 ق.ظ.

    به نام حق
    با سلام!

    باشه تا شنبه صبر می کنم. هم چونچو و هم سوندوک رو برام بی زحمت بفرستید. چونچو رو واریز کردیم. سوندوک رو هم می برم واریز می کنم نسخه خانگی.

    شما فکر کنم به خاطر اون قضیه ترجمه بیچونمو از من ناراحت باشید. واقعا شرمنده هستم و معذرت میخوام. بعد از کنکور جبران می کنم.

    با تشکر

    پاسخ
  • 42. pantea  |  ژانویه 3, 2010 در 7:57 ق.ظ.

    سلام یاسی جون . من خیلی وقت پیش یعنی همون موقعی که پک دوم ملکه چونچو آماده شده بود پک اول و دوم رو ازتون خریدم ولی تا الآن فرصت نشده بود که ببینم . تازه شروع کردم . اول میخواستم برای ترجمه زیبای این سریال و کیفیت فوقالعاده تشکر کنم و بعد من دیروز به قسمت 32 این سریال رسیدم که متاسفانه زیرنویسش با حروفی عجیب و غریب نشون داده میشه و نه فارسیه و نه انگلیسی !
    چی کار باید بکنم تا زیرنویس درست بشه ؟ ( زیرنویسش چسبیده به فیلم ) .

    پاسخ
  • 43. jinbo  |  ژانویه 15, 2010 در 1:19 ق.ظ.

    the subtitle of swallow of the sun is comleted.

    پاسخ
  • 44. آنی  |  ژانویه 17, 2010 در 9:31 ب.ظ.

    یاسی جون زیرنویس آفتاب رو قورت بده کامل کار خودته؟
    آیریس رو کی میارین؟ زیرنویس خودته؟

    پاسخ
    • 45. پیتزا  |  ژانویه 18, 2010 در 12:28 ب.ظ.

      11 قسمت اول کار مترجمی هست
      به اسم ساراخانوم که کارشون واقعا خوبه
      بقیه ش کار منه
      ایریس چهارشنبه شب تو سایته
      زیرنویس ایریس هم بدون مشکله و 14قسمت رو من انجام دادم

      پاسخ
  • 46. مینا  |  ژانویه 18, 2010 در 1:54 ب.ظ.

    سلام یاسی جان خوبی خانوم؟
    من و یادت میاد؟ بیشتر از یه سال پیش مترجمت بودم و چند قسمتی ترجمه کردم ولی بعد به علت خیلی از مشکلات نتونستم کار ترجمه بکنم و از نت فاصله گرفتم الان سایت جدید رو از وبلاگ قبلیت پیدا کردم می خواستم دو سه تا سریال سفارش بدم دیدم سریالهای زیادی تو سایت هست و انتخاب از بین اونها کار دشواریه. خواستم خودت دو سه تا سریال کره ای ترجیحا تاریخی خوب و با ارزش بهم پیشنهاد بدی تا زودتر اقدام به خرید کنم.ممنون میشم جواب بدی

    پاسخ
    • 47. پیتزا  |  ژانویه 18, 2010 در 2:41 ب.ظ.

      سلام
      الان تاریخی هایی که تو بورس هست چونچو،سوندوک و بازگشت ایلجیما هست
      بین مدرن ها هم ،افتاب رو قورت بده و تو زیبایی

      پاسخ
  • 48. علي  |  ژانویه 18, 2010 در 10:06 ب.ظ.

    سلام ياسي خانم چرا هر چي تو آنا فيلم ميگردم جومونگ 3 رو براي فروش پيدا نمي كنم؟

    پاسخ
    • 49. پیتزا  |  ژانویه 18, 2010 در 11:20 ب.ظ.

      سلام چون حذفش کردم

      پاسخ
  • 50. علي  |  ژانویه 18, 2010 در 10:09 ب.ظ.

    سريال روزگار شاهزاده هم همين طور!

    پاسخ
  • 51. مینا  |  ژانویه 19, 2010 در 6:04 ب.ظ.

    سلام یاسی جان
    امپراطیس اهنی و ملکه سوندوک رو دیشب از طریق خرید پستی(مارکت سنتر) سفارش دادم به نظرت چه روزی به دستم میرسه تا اون روز خونه باشم؟ ممنون

    پاسخ
    • 52. پیتزا  |  ژانویه 20, 2010 در 12:54 ق.ظ.

      سلام احتمالا شنبه میرسه

      پاسخ
  • 53. علي  |  ژانویه 19, 2010 در 7:16 ب.ظ.

    چرا آخه؟پس حالا چه جوري تهيش كنم من فقط زيرنويس هاي شما رو قبول دارم!شاهزاده زمان هم نداريد؟

    پاسخ
    • 54. پیتزا  |  ژانویه 20, 2010 در 12:54 ق.ظ.

      شاهزاده زمان چرا

      پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


