دسامبر 5, 2009 at 2:18 ق.ظ. 5 دیدگاه

سلام به همه بازدید کنندگان وبلاگ

اولا از لطف و احوالپرسی و نگرانی شما ممنون ،ثانیا من چند روز پیش به دلیل اینکه ظاهرا پشت سرم یه سری شایعات گفته بودن

توضیح دادم که دلیل نیومدنم چیه و قبلا هم گفته بودم یه پایه اصلی سایت خودمم و شاید بیشتر از 40 درصد کارای سایت رو انجام میدم

البته انکار نمیکنم جو اخیری که حاکم شده بود هم یکی از دلایل بسته شدن سایت بود،اما تاکید من بیشتر روی خود وبلاگ و جواب ندادن به کامنت  ها و میل  های شما هست

که دلیلش همون بیماری هست که گفتم

از شانس شمسی ما ،هفته قبل  سایت رو با ارائه پک اخر چونچو باز کردیم که دو روز بعد صاحب سرور گفت هارد سوخته و تا 5شنبه ما رو معطل کرد و ناچار

به جای دیگه سفارش دادیم.تصور میکنم تا روز یکشنبه سایت بالا بیاد که انشالله اینطوری هم بشه

انقدر تعداد میل و کامنت زیاده که نمیدونم جواب کدوم رو بدم،انشالله خدا هیچ بنده ای رو اسیر بیماری نکنه که یکی مثل من وقتی خوب بشه تازه باید جور روزایی که نبوده رو بکشه

کامنت های تکراری یا درباره امپراطریس چونچو رو جواب نمیدم چون وضعیت مشخص شده

بقیه رو به ترتیب جواب  میدم دوستان هم یه مقداری از دلخوریشون کم بشه

Entry filed under: Uncategorized.

دیگه پیشنهاد ندین

5 دیدگاه Add your own

  • 1. سمانه  |  دسامبر 5, 2009 در 7:33 ق.ظ.

    سلام یاسی جون هر چی اینجا نظر میزارم ثبت نمیشه .. حتما ایمیلمو بخونید .. مرسی

    پاسخ
  • 2. سمانه  |  دسامبر 5, 2009 در 7:37 ق.ظ.

    یاسی جونم منتظر جوابتون میمونم
    قربون مهربونیتون

    پاسخ
  • 3. ali  |  دسامبر 5, 2009 در 12:27 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم من بدجور نگران شده بودم تا اینکه با دوستتون که با آیدیتون آن میشد چت کردم من و تمامی بازدید کنندگان و فیلم کره ای http://www.korea-film.mihanblog.com برای شما دعا می کنیم که زودتر بهبود بیابید.
    فعلا بای

    پاسخ
  • 4. شهريار  |  دسامبر 7, 2009 در 10:20 ق.ظ.

    سلام ياسي جون . اونقدر از باز شدن مجدد سايت خوشحالم كه نميدونم چي بگم . و خيلي هم خوشحالم كه هم حال خودت و هم حال و هواي سايتت روبه راه شده . اميدوارم هرچه زودتر سريالهاي درحال ترجمه به اتمام برسه و آماده فروش بشه بخصوص سريال تو زيبائي

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


