ستاره ایریس بعد از رسوایی بالاخره به حرف امد

دسامبر 14, 2009 at 2:26 ب.ظ. 3 دیدگاه

بعد از قضیه ای که دوست دختر سابق لی بویونگ هون از وی شکایت کرد و وی را متهم به داشتن روابط جنسی کرد ،خود لی شخصا دست به کارشد.وی در سایت شخصی اش در سیزدهم دسامبر پست زد اما مستقیم به هیچکدام از اتهامات اشاره نکرد.وی گفت اینها واقعیات سرهم شده ای هستند که نباید طرفداران وی را نگران کنند.زیرا حقیقت به زودی معلوم می شود.لی بویونگ چنین گفته:

من لی بویونگ هون هستم.نمیدونم چطوری ورود شما رو به سایتم خوش امد بگم.خیلی وقته که چیزی ننوشتم.کاش میشد خبرای خوبی بدم…شرکت و وکیلای من به من میگن کاری نکنم ولی چون شماها نگرانین می نویسم.

قصه ای که الان توی دنیا پخش شده ساختگیه و نمیدونم بعدها هم میخوان چه قصه های دیگه ای بسازن ولی حقیقت از روند قانونیش برملا میشه

از همه مهمتر خاطرات عزیزی هست که به هم بافتن و توی دنیا پخش کردن.از اینکه دو نفر ادم که قبلا انقدر واسه هم عزیز بودن اخبار اینطوری پخش شده و اینطوری شدن دلم می شکنه.توی دوران کاریم ،قعضی وقتا شده که نتونستم یه سری موقعیت ها رو توضیح بدم و اون جور موقه ها ساکت میموندم .چون به نظرم واقعیتی که بهش اعتماد داشته م از راه دل عبور میکنه نه از راه کلام.

توی این جریان اخیر خیلی ها نگران شدن و سریالم هم هنوز تموم نشده و خیلی از کسایی که با من کار میکنن هم در عذابند.تا اخر کار نهایت تلاشم رو میکنم.نمیذارم این اتفاقات روم اثر بذاره.امیدوارم روی شماها هم اثر نذاره،لطفا قوی باشین

من مثل همیشه سر جام  هستم و محکم ایستادم

ممنون

این در حالی است که دوست دختر سابق وی عکس هایی را که با لی بویونگ هون و در خانه وی گرفته منتشر کرده و نشان داده که واقعا با او زندگی میکرده.این زن گفت هدف وی از انتشار این عکسها بعد از ارائه شکایت از لی،این بوده که ثابت کند راست می گوید و با او زندگی کرده است

مترجم یاسی وبلاگ پیتزا مخلوط

Entry filed under: ایریس, اخبار سریال های کره ای, بازیگران کره. Tags: .

فیلم جدید سوسانو،هان های جین سوندوک همچنان سریال اول کره

3 دیدگاه Add your own

  • 1. مهران  |  دسامبر 14, 2009 در 4:38 ب.ظ.

    وضعیت ترجمه این سریال چه طور است؟

    پاسخ
    • 2. پیتزا  |  دسامبر 28, 2009 در 9:48 ب.ظ.

      متوسطه و سلام میرسونه

      پاسخ
  • 3. پریا  |  دسامبر 19, 2009 در 2:32 ق.ظ.

    مرسی از خبراتون . شایدم دختره راست می گه

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


