نظرسنجی برای زیرنویس کردن سریال شین دان

ژانویه 1, 2010 at 1:34 ق.ظ. 21 دیدگاه

ترجمه زیرنویس سریال شین دان توسط یاسی

Entry filed under: Uncategorized, سریال های در دست زیرنویس فارسی. Tags: , .

فروش سریال ملکه سوندوک ترجمه سریال چونو،شکارچی برده ها

21 دیدگاه Add your own

  • 1. nona  |  ژانویه 13, 2010 در 10:39 ق.ظ.

    vay na dobare tarikhi!!!!

    پاسخ
  • 2. nona  |  ژانویه 13, 2010 در 11:35 ق.ظ.

    bebakhshid post pishtaz va sefareshi tafaviteshon dar chand roze haste???

    پاسخ
    • 3. پیتزا  |  ژانویه 13, 2010 در 12:58 ب.ظ.

      سفارشی 7 یا 8 روزه

      پاسخ
  • 4. نیما  |  ژانویه 13, 2010 در 1:07 ب.ظ.

    سلام!

    امیدوارم خوب باشید. والا یه سریال هر چقدر هم بد باشه آدم دوست داره با زیرنویس شما ببینید. حتی عزیزان به نظر من اگه دیدن هم باید مجددا یه بار با زیرنویس شما ببینن. اگه شخصا زیرنویس می کنید مث سوندوک و چونچو حتما این کارو بکنید. واقعا بهترین زیرنویس و کیفیت مال فروشگاه شماست. از تابستون بیشترین تلاشمو برای معرفی شما می کنم. این کمترین کاریه که می تونم در قبال ترجمه ها و کیفیت عالیتون انجام بدم.
    توی ایران چنین آدمایی کم هستن که واقعا با تمام تلاش کار کنن. آدمای جوابگوی وجدان…

    متشکرم.

    پاسخ
    • 5. پیتزا  |  ژانویه 13, 2010 در 1:41 ب.ظ.

      سلام و لطف شما کم نشه

      پاسخ
  • 6. nona  |  ژانویه 13, 2010 در 3:30 ب.ظ.

    pass shoma sefaresh mano ba pishtaz ferestadin pass bayad dg farda berese!!!

    پاسخ
  • 7. shila  |  ژانویه 13, 2010 در 4:39 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم . بسته ای که لطف کردید و فرستادید رسید ممنون میشم حتما ایمیلی که براتون فرستادم رو بخونید .
    درضمن این سریال شین دون واقعا داستان و کارگردانی ضعیفی داره . حیفه زیرنویسهای زیبای شماست که برای این سریال گذاشته بشه .
    البته به نظر من .
    منتظر جواب ایمیلم هستم . ممنون .

    پاسخ
  • 8. سعید شفیعی  |  ژانویه 13, 2010 در 10:21 ب.ظ.

    سلام یاسی خانم
    شما از این که من مطالبتون رو توی بلاگ میزارم مشکلی دارید ؟
    زیر همه لینک مرجع شما داره
    فروشگاه شما رو هم معرفی کردم
    اگه ناراحت میشید بگید تا من دیگه کپی نکنم
    با تشکر

    پاسخ
    • 9. پیتزا  |  ژانویه 13, 2010 در 10:22 ب.ظ.

      سلام
      من اصلا در جریان نبودم
      وقتی مرجع ذکر بشه مشکلی نیست

      پاسخ
  • 10. الیاس  |  ژانویه 14, 2010 در 1:08 ق.ظ.

    یاسی خانوم میشه در مورد این سریال یکم توضیح بدین وداستانش در مورد چیه؟عاشقانه ست یا رزمی؟بازیگرای معروفش کیا هستن؟وکیفیتش چطوره؟

    پاسخ
  • 11. shila  |  ژانویه 14, 2010 در 5:25 ب.ظ.

    سلام یاسی خانمی . ایمیلم رو دیدید ؟ ممنون میشم بفرمایید چقدر باید واریز کنم که شرمنده شما نشم . منتظرم . ممنون .

    پاسخ
    • 12. پیتزا  |  ژانویه 15, 2010 در 2:30 ب.ظ.

      سلام بله دیددم
      چشم جواب میدم

      پاسخ
  • 13. tamans 70000 ha ha ha  |  ژانویه 15, 2010 در 1:47 ق.ظ.

    من تا قسمت 12 با زیرنویس افغانی ……. دیدم. اصلآ سریال به درد بخوری نیست. تا حدی هم بالای16–18-17ساله. با فرهنگمون اصلآ جور در نمیاد یعنی بدآموزی زیاد داره . خیلی خشکه .اول فیلم هم همه چیز رو لو میده آدم دیگه دوست نداره ادامه شو ببینه. ازمن گفتن بود ، اگه شک دارید قسمت اول رو ببینید تا باورتون بشه.
    ولی شاید بعدآ قشنگ بشه ولی تا قسمت 12 اصلآ به درد نمی خورد مخصوصآ که زیرنویس قسمتهای اولشو به احتمال99.999999999 درصد با نرم افزار ترجمه کرده بودند.
    باز هم تاکید می کنم من تا فقط قسمت 12 دیدم و از بقیش اطلاع ندارم.

    پاسخ
  • 14. nona  |  ژانویه 15, 2010 در 11:32 ق.ظ.

    mishe rahgirimo bedin???

    پاسخ
  • 16. nona  |  ژانویه 15, 2010 در 11:31 ب.ظ.

    yasi khanom film elahe dars ya be englisi lord of study ro ham be serialhaton bara zir nevis farsi ezafe mikonid???

    پاسخ
    • 17. پیتزا  |  ژانویه 18, 2010 در 12:31 ب.ظ.

      فعلا نه
      تا دو سه هفته دیگه

      پاسخ
  • 18. سمانه  |  ژانویه 16, 2010 در 5:38 ب.ظ.

    سلامممم..تشکر از پستهای جدید با موضوعات عالی ..
    در رابطه با این سریال .. من موافق ترجمش نیستم .. به نظرم جالب نیست ..
    عوضش سریال
    resurrection
    (قیامت) رو ترجمه کنید .. البته من که خوردمش بس که دیدم ..

    پاسخ
  • 19. نوید فرسادپور  |  ژانویه 17, 2010 در 10:40 ق.ظ.

    من حدود یک هفته پیش یک سفارش دادم ولی هنوزم وقتی رهگیری میکنم معلق است لطفا پاسخ دهید

    پاسخ
    • 20. پیتزا  |  ژانویه 18, 2010 در 12:38 ب.ظ.

      ارسال شده
      در ایران مارکت چک کنید و رهگیری کنید

      پاسخ
  • 21. صادق  |  ژانویه 17, 2010 در 12:23 ب.ظ.

    سلام.اول از حملات شما تشكر ميكنم بعد هم من اين سريال را ديدم .اصلا هيجان نداره وزيادم قشنگ نيست.

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


بازدید کنندگان

rank

دسته‌ها


